סדנת צילום בטלפון ליום הולדת יתרונות וחסרונות

לא מעט ביקורות הושמעו כנגד ההשלכות של "הדור שמתעד", אמנם ילדיכם ממילא נוהגים לצלם "סלפי" ולהעלות סרטונים ושאר מדיה לרשתות החברתיות (כמו אינסטגרם וטיק-טוק).

האם כדאי להשקיע בסדנת צילום בטלפון ליום ההולדת?

 

בעד: "תמונה שווה אלף מילים"

1. התמקצעות מועטה בתחום הצילום והרגשה של צלמים מקצועיים ליום אחד: ידוע שכל יכולת נוספת שרוכשים, מרחיבה את האופקים, מפתחת את המוח ומטפחת את תחושת המסוגלות (וכך גם את הביטחון העצמי).

  1. שיעור טוב – להוציא את המירב ממה שיש: לא חייבים מצלמה איכותית ויקרה כדי לייצא תמונות שישבו אנשים בקסמם, גם לא בהכרח טלפון משוכלל עם מצלמה חדישה מובנית. מסוג הדברים הנלמדים בסדנה – איך לשפר את התוצאות במכשיר הקיים.
  2. עם חלוף השנים התברר עד כמה תמונות יכולות להיות בעלות משמעות: בדיעבד, הן מציפות געגועים וערגה לנוסטלגיה מתוקה, מציפות זכרונות ומספקות הצצה לתקופות אחרות.

 

נגד: "תמונה היא שיר ללא מילים"

  1. מחזק את המציאות המעוותת שמוצגת עם פילטרים כאילו אצל כולם נוצץ ומושלם תוך טשטוש הפגמים בסגנון "מה שלא רואים, לא קיים".
  2. פגיעה ביכולות הורבליות של הנוער בעקבות שימוש בתמונות ובאימוג'ים כדי להעביר רגשות, במקום להשתמש במילים לתיאור החוויה.
  3. לצאת מהקופסה, או יותר נכון מהמסך. גם ככה הדור הזה משתמש כל היום במכשירים חכמים, אז עד שישנה אפשרות להפעיל אותם בדרך בריאה יותר ולהראות להם כמה מדהים יכול להיות גם בלי זה, שוב נכבול אותם למכשירים?

 

הדור שמתעד: עובדה

יש אמרה שאומרת "אם אתה לא יכול לנצח אותם, הצטרף אליהם". בתור הורים אתם לא באמת יכולים למנוע מהילדים שלכם להיחשף לעידן הדיגיטלי אליו נולדו, זוהי המציאות שלהם. אין לכם שליטה על זה, אבל יש לכם על החינוך שלכם: אתם יכולים להקנות להם כלים שיעזרו להם להתמודד עם ההשלכות השליליות, ללמד אותם לנתב את השרתים לשימוש חיובי שתורם לסביבה, לעזור להם להבין איך הם יכולים לנצל את הפלטפורמה להתפתחות אישית ולמעשה ללמד אותם לראות בחסרון מנוף לצמיחה.
"תן לאדם דג הוא יהיה שבע ליום, למד אותו לדוג הוא יהיה שבע כל החיים".

 

להגיע לעמק השווה

בין אם נרצה ובין אם לא, כמו בכל דבר בחיים, יש בסדנה כזו יתרונות וחסרונות הגלומים בה והיא יכולה לגרור תגובות לכאן ולכאן. בין אם אתם נגד או בעד: אפשר להגיע לפיתרון. כיום יש הפעלות ימי הולדת לילדים בהתאמה אישית לפי תחומי עניין וגם כאלו "בסגנון של פעם" עם כל המשחקים האהובים. מפעילי ימי הולדת כאלו הם כישרוניים ביכולת לסחוף אחריהם את הקהל הצעיר עם מגוון סדנאות ופעילויות. והאמת, סדנה מוצלחת – לא משנה באיזה תחום, תמיד תהיה חווייתית, מלמדת, כיפית ומעשירה.

 

צילום בים

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »