נפצעתם באולם אירועים? יש מה לעשות עם זה

אין ספק שכאשר הגעתם לאירוע כפי הנראה ציפיתם לשמוח, לחגוג ולהשתתף בשמחתם של חבריכם או קרוביכם. אם, למרבה הצער, אירוע זה הסתיים בפציעה או פגיעה – אתם לא לבד. יש מה לעשות ויש למי לפנות.

 

משרד עורכי הדין של תומר בכר

בכתובת האתר של משרד העו"ד של תומר בכר, bechar.co.il, תוכלו למצוא הסברים מפורטים בדבר ניסיונו המוכח של המשרד בסיוע בתביעות מול ביטוח לאומי על נכות כללית, תביעות לנפגעי פעולות איבה, תאונות עבודה ועוד. מלבד ניסיון זה, המשרד נכון לייצג אתכם גם במקרה של תאונות במהלך אירוע.

 

המסגרת הנורמטיבית לתביעה

פקודת הנזיקין (נוסח חדש), תשכ"ח 1968 היא זו הפותחת את הדלת בפני הגשת תביעות בגין פיצויים עבור נזקי גוף, זאת במקרים בהם ניתן להוכיח עילת רשלנות – כלומר, גורם מסוים הפר את חובת הזהירות כלפי התובע (במקרה זה, אולם האירועים).

 

האם לאולם אירועים חובת זהירות כלפי האורחים?

התשובה חיובית, כמובן! אולם אן גן אירועים הם מקום ציבורי, ומתוקף כך הם חייבים בחובת זהירות סבירה והגיונית כלפי כל אחד ואחת מן האורחים.

 

מה ייחשב כהפרה של חובת הזהירות הסבירה? ומהו הסייג?

שבר או סדק ברצפה או בדק שיגרמו לנפילה, מרצפת היושבת באופן רופף, רצפה רטובה, מדרגות סדוקות או רטובות – אלה רק חלק מהדוגמאות השונות שעשויות להצביע על חוסר זהירות. עם זאת, חשוב לציין שבאירועים שונים יוטלו סייגים על האחריות של בעל המקום – לדוגמה, במקרה שהתובע היה תחת השפעת סמים או אלכוהול וכתוצאה מכך ניתן להניח באופן סביר שהוא איבד את שיווי משקלו.

 

עוולת הרשלנות

לסיכום, את עוולת הרשלנות יש להוכיח כתנאי בסיסי לתביעת נזיקין. התנאים הרלוונטיים:

  • קיומה של חובת זהירות על בעל האולם, ולצד זאת הפרת החובה.
  • נזק פיזי או נפשי ממשי לנפגע.
  • קיום קשר סיבתי בין אי חובת הזהירות לבית הנזק.

מדובר בתנאים מצטברים. כלומר, על כולם להיות קיימים יחדיו.

 

איך מוכיחים קשר סיבתי?

באמצעות חוות דעת של רופא מומחה. עו"ד מומחה בתחום ילווה אתכם החל משלב בחירת הרופא הרלוונטי, דרך ההכנה לקראת המפגש עם הרופא, ועד להגשת חוות הדעת בצירוף לתביעה. חוות הדעת היא זו שתצביע על הקשר בין הנזק הממשי לתאונה עצמה. יש לזכור שלצד הנתבע, יש את הזכות להביא רופא מטעמו אשר ינסה לנתק את הקשר הסיבתי.

 

טיפים חשובים!

  • במידה והדבר מתאפשר מבחינה רפואית, צלמו את המפגע ואת סביבתו בזמן בו אירעה התאונה (שוב – מדובר בפעילות שנייה לאחר קבלת טיפול רפואי במידת הצורך). הצילום צריך להיעשות בסמיכות למועד התאונה.

כל טיפול רפואי שמתקבל, יש לתעד ולשמור.

  • במידה והיו עדים לתאונה, בקשו לשמור את פרטיהם.

 

נפצעתם במהלך אירוע? אנחנו כאן אתכם. צרו קשר ואנחנו נדאג להנחות אתכם להמשך!

אולם אירועים

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »