מתכננים נופש בצפון הארץ? 3 פעילויות מים מהנות בכינרת

תכנון של נופש בצפון הארץ מצריך מחשבה מראש ובירור מעמיק אודות פעילויות מים מהנות שנמצאות בסביבה. כדי להקל על מי מכם שמתכננים להגיע לאזור בקרוב, יצאנו לבדוק מהן פעילויות המים שמוצעות לאלו שמגיעים לאזור. הישארו אתנו ותגלו מהן 3 פעילויות המים שאסור לכם לפספס.

 

תכירו את האנשים שמאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים המעמיקים אודות פעילויות המים המהנות ביותר שיש בכנרת, ראוי שנציין כי המדריך הנוכחי נכתב תוך סיוע מצד גורמים יודעי דבר בנושא. מדובר באנשים שנפשו בצפון בתקופה האחרונה וחזרו עם חוויות מיוחדות שכללו כמובן, פעילויות מים מהנות.

הגענו אל אותם גורמים לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק בקבוצת מטיילים בצפון. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

פעילות הים ה – 1  שאסור לכם לפספס – גלישת וויקבורד

מסתבר שאי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בפעילות ים מבלי להגיד כמה מילים על גלישת וויקבורד שנחשבת לגלישה שמותאמת לכל הגולשים באשר הם. כל אחד יכול לפנות אל מועדכון גלישה בכנרת ולבדוק פרטים על הגלישה הזו. מדובר בסגנון שמזכיר את הסנובורד.

שכן, זוהי גלישה שמתבצעת על גבי מגלש רחב שמחוברות אליו נעליים. סגנון גלישה זה מאפשר לגולשים יציבות. שכן, הגלישה מתבצעת על גבי גל שמרוחק מהסירה. אם טרם התנסיתם בגלישה עד היום, דעו, שזו הגלישה המתאימה לכם ביותר.

 

פעילות הים ה – 2 שאסור לכם לפספס – גלישת וויקסרף

גלישה זו מתבצעת על גל קרוב לסירה והיא אידיאלית בעיקר עבור גולשים שיש להם ניסיון בתחום. אך שימו לב, אם אתם אנשים שאוהבים אתגרים – אתם יכולים בהחלט לנסות ולראות אם גלישה זו מתאימה לכם. מי יודע? אולי תתאהבו. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם לא רצו לחזור לחוף מרוב שנהנו מהגלישה הייחודית.

 

פעילות הים ה – 3  שאסור לכם לפספס – גלישת סקי מים

אם חשבתם שצריך לטוס לחוץ לארץ בשביל ליהנות מסקי מים, כדאי שתדעו שזוהי אפשרות שתוצע לכם אם תגיעו אל מועדון גלישה בכנרת. הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם תכננו את הנופש שלהם בצפון רק לאחר שבדקו שיש להם את האפשרות לבצע את הגלישה הזו. שכן, זוהי גלישה אטרקטיבית שמושכת אנשים מכל רחבי הארץ.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 פעילויות הים שאסור לכם לפספס. כעת, כשיש לכם את המידע המקיף בנושא, אתם יכולים להתחיל לתכנן את החופש שלכם, להכין את בגדי הים והמצלמות וליהנות מאתגרים שישדרגו לכם את החופשה. לנו נותר רק לאחל לכם שתיהנו מכל רגע, ואל תשכחו לספר לחברים על האטרקציות שהתגלו לכם במדריך זה.

ישראל

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »