מתי מומלץ לארגן הסעה לחתונה ואיך עושים זאת 

מזל טוב! אתם מתחתנים. אם האורחים של החתונה מגיעים מרחוק או שאתם רוצים לתת לחברים ולמשפחה אפשרות ליהנות ולשתות אלכוהול בחתונה ולחזור בראש שקט, הסעה לחתונה היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. מתי מומלץ לארגן הסעה לחתונה ואיך עושים זאת? זאת ועוד במאמר הבא.

הקדמה

בשעה טובה! החתונה קרבה, ובין שלל ההכנות והארגונים לחתונה, עולה התהייה האם לארגן הסעה לחתונה. אם גם אצלכם עלתה התהייה, המאמר הבא הוא עבורכם. ריכזנו עבורכם את המקרים בהם מומלץ לארגן הסעות לחתונה ואיך עושים זאת. קדימה, בואו נתחיל.

 

מיקום

לעיתים, הזוג בוחר לערוך את החתונה במיקום גיאוגרפי המרוחק ממרבית האורחים המוזמנים, בשל קרבה של האולם לאחד הצדדים של המשפחות, אולם בו הכלה חלמה להתחתן, ולעיתים אף אילוצי מחיר.במקרה זה, מומלץ לארגן הסעה לאורחי החתונה, ולפתור להם את הבעיה.

 

אם שותים לא נוהגים

אם אתם זוג צעיר, ובין האורחים המוזמנים ישנם רוב של אורחים צעירים אשר שותים, מומלץ לארגן הסעה לחתונה. כך, האורחים הצעירים יוכלו לשתות בחופשיות וליהנות מהחתונה עד השעות הקטנות של הלילה, ולחזור הביתה בשלום, ללא כל דאגות.

 

נוכחות

עוד סיבה בגינה מומלץ לארגן הסעה לחתונה היא נוכחות מלאה של כלל האורחים. אם האורחים שלכם מגיעים מרחוק, צעירים ושותים, או מתקשים להגיע, ארגון הסעה לחתונה היא הדרך המושלמת להבטיח נוכחות מלאה של האורחים בחתונה.

 

זמן

לא פעם בחתונות, בשל איחורים של אורחים רבים, לוח הזמנים של החתונה משתבש ומתעכב. זמן החופה, זמן הגשת המנות וכן זמן הריקודים נדחה ומתחיל מאוחר יותר. ארגון הסעה לחתונה מבטיח את הגעת כלל האורחים בזמן, ומונע איחורים ועיכובים המשבשים את מהלך כלל החתונה.

 

איך מארגנים הסעה לחתונה

ישנם מספר פרמטרים אותם כדי לבחון טרם בחירת החברה, וכן מספר גורמים אותם יש לקחת בחשבון לאחר הבחירה.ראשית, ישנה חשיבות רבה לבחור בחברה מסודרת, בעלת רישיון רלוונטי, וכן לוודא כי מדובר בחברה בע"מ.כאשר בוחרים בחברה מסודרת בעלת רישיון, במקרה של תקלה או תאונה (חלילה), תוכלו לקבל מענה ורכב חלופי באופן מידי. כמו כן, חברה מסודרת מחזיקה לפי חוק בקצין בטיחות, אשר בודק את תקינות וכשירות הרכבים והנהגים.

שנית, לאחר בחירת החברה, שמרו את מספר הנהג של ההסעה, על מנת ליצור עמו קשר במהלך הערב, ולוודא את זמן הגעת האורחים, וכן לוודא שאין תקלות או עיכובים.שלישית, בחרו את גודל ההסעה לפי מספר האורחים האמורים לעלות אליו, קחו בחשבון הצטרפות של אורחים נוספים בדקה האחרונה.רביעית, בדקו את כל ההתנהלות הקשורה לשעת החזרה.

בדקו מה קורה האם אתם מעוניינים לאחר את שעת החזרה, או לחלופין לפצל את ההסעה לחזרה מוקדמת עבור המבוגרים וחזרה מאוחרת עבור הצעירים.

ניהול אירועים

 

אולי יעניין אותך גם