משחקים מומלצים לסוני 4

פלייסטיישן 4 (ידוע גם בקיצור PS4) הוא קונסולת משחק תוצרת חברת סוני שיצאה לשוק בשנת 2013.

סוני 4 היא קונסולה המשתייכת לדור השמיני של קונסולות המשחק. המתחרות שלה הן קונסולת המשחקים של נינטנדו Wii U וכן: Xbox One מבית מיקרוסופט.

סוני 4 נחשבת לאחד מהישגי החברה המרשימים ביותר כאשר עד שנת 2019 נמכרו 91.6 מיליון יחידות מהמוצר.

משחקים על סוני 4 המקורי? מעדיפים את גרסת סוני 4 פרו? בכל מקרה חשוב שתצטיידו במשחקים הטובים ביותר של סוני 4 לעבות את ספריית המשחקים שלכם. לפניכם רשימת המלצות למשחקי פלייסטיישן 4 של כל הזמנים.

 

4 המשחקים המומלצים ביותר עבור פלייסטיישן 4

לפניכם אסופת משחקי הדגל או משחקים מומלצים לסוני 4 המכילים ז'אנרים שונים של משחק האהובים על מגוון סוגי גיימרים ומשלבים משחקי הרפתקאות לצד משחקי ירי, אקשן ומרוצים.

 

Battlefield 1

משחק ירי זה אטרקטיבי במיוחד ומשלב עיצובים חדשים, מגוון כלי רכב צבאיים וכמובן כלי נשק בטכנולוגיות מתקדמות. המשחק שונה ממשחקי ירי אחרים בשוק כשהוא מחייה חוויית לחימה ומוציא את השחקן ללוחמה צבאית בשטח באופן שמדמה חוויה מציאותית עד לפרטים הקטנים. המשחק נתמך גם בסוני 4 פרו.

 

FIFA 20

רשימת המשחקים המומלצים אינה יכולה שלא להכיל את החלק המרכזי בסדרת משחקי הכדורגל המבוקשים ביותר. משחק חוויתי המשלב ערנות, תחכום ומהירות תגובה ומאפשר מיצוי יכולות שונות וכן כניסה לעולם תחרותי מרתק. המשחק נתמך על ידי סוני פלייסטיישן פרו.

 

Assassin's Creed Odyssey

המשחק יוצא הדופן הזה לוקח את השחקנים למסע מרתק אל יוון הקדמונית ומוכר בזכות העיצוב הגרפי הנדיר שלו. המשחק מכיל מעל 100 שעות תוכן ומהווה בילוי וירטואלי מבוקש בקרב אוהדי סוני 4. המשחק נתמך בסוני 4 פרו.

 

Bloodborne

בלודבורן הוא משחק אסטרטגי הדורש חשיבה מעמיקה וניתוח אסטרטגיית המשחק של היריב. הוא דורש חדות מבט, שימת לב לפרטים וסבלנות. הניצחון במשחק זה בניגוד למשחקים אחרים הוא פרי של עבודה מאומצת ולכן גם מהווה גורם לסיפוק רב. המשחק אינו נתמך בסוני 4 פרו.

 

הצעות נוספות למשחקים אטרקטיביים עבור סוני 4

קונסולת סוני 4 מציעה מגוון משחקים רחב – תוצריה של פלטפורמת המחשוב המתקדמת של חברת סוני. ניתן למנות בתוכה שמות משחקים פופולריים כגון: god of war ,mad horizon: zer down, spider man ועוד. משחקים נוספים העומדים לצאת בקרוב הם: the last of us: part 2, ghost of tsushima וכן death stranding אשר אמורים לצאת לשוק בשנים הבאות.

 

משחקים לפלייסטיישן 4 – עד הבית בלי מאמץ

מהיום תוכלו ליהנות ממשלוח של משחקי פלייסטיישן ברכישה אונליין מבלי לנטוש את הכורסא. ברכישת משחקי פלייסטיישן סוני 4 באתר האינטרנט תוכלו לקבל שירות משלוחים במחיר סמלי ולהנות ממשחק איכותי מהנה ספיישל עד הבית.

שלטים

 

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »