מקפיאים תעשייתיים: איך לבחור מקפיא עוצמתי לאירועים?

מקפיא עוצמתי יכול לייעל את האירוע שלכם לרמה שלא הכרתם. בהרבה מאירועי הקיץ, מקפיאים תעשייתיים יכולים להקפיא או לקרר משקאות מזון וקרח בצורה סופר מהירה, וכך לספק לאורחים שלכם או ללקוחות שלכם באירוע חוויה נעימה וקרירה שהם יזכרו להרבה זמן. מקפיא תעשייתי סטנדרטי יכול להקפיא קרח בכמויות גדולות ובעוצמה ככה שהמים יקפאו בתוך מספר דקות, ולייצר עוד ועוד קרח בשביל האירוע שלכם.

 

מה ההבדל בין מקפיא תעשייתי למקפיא רגיל?

לרוב, מקפיא תעשייתי יהיה שונה ממקפיא רגיל במבנה ובעוצמת הקירור. מבנה המקפיא לרוב יהיה אופקי, או שוכב במילים אחרות, ככה שיהיה קל להוציא ולהכניס ממנו מוצרים באופן נוח ומהיר. עוצמת המקפיא תהיה לרוב גדולה יותר ממקפיא רגיל, כך שהוא יוכל להקפיא ולשמור על המזון קפוא בצורה יעילה ומהירה. לרוב המקפיא התעשייתי, יהיה כבד יותר ממקפיא סטנדרטי.

 

מה היתרונות במקפיא תעשייתי?

אם יש לכם אירוע ואתם דואגים מכל המזון והמוצרים או המשקאות שצריך לקרר ולהקפיא, מקפיא תעשייתי הוא הפתרון בשבילכם. היתרון המובן ביותר של מקפיא זה הוא הגודל שלו, אבל למעש ה העוצמה שלו גם היא חזקה יותר. בנוסף, מקפיא זה ניתן לניוד בקלות יתרה מזה שמקפיא רגיל – הוא פחות עדין והוא מתוכנן להיות משונע. למעשה לא ניתן לעשות אירוע ללא מקפיא כזה כי כל אירוע משלב בו אוכל שצריך הקפאה.

 

מה העלות של מקפיא תעשייתי?

המחיר משתנה בהתאם לחנויות החשמל כמובן, כמו בכל תחום. חנויות חשמל בעלות שם יוקרתי ידרשו סכום גדול יותר עבור המקפיא התעשייתי. אבל אם יש לכם קייטרינג או מקום של אירועים אין ספק שאתם חייבים שיהיה לכם מקפיא תעשייתי ברשותכם. יתר על כן, המחיר משתנה על פי החברה לכן כדאי לכם לברר מראש מה החברה הטובה ואיזה חברה מתאימה לכל סוג עבודה – אינטנסיבית או מעטה וכיוצא בזה.

 

על מה צריך לשים לב כשקונים מקפיא תעשייתי?

חשוב שתתכננו מראש את רמת הצורך שלכם במקפיא. אם אתם מתכננים להפעיל קייטרינג פעיל מאוד, אב כדאי לכם לבחור מקפיא איכותי במיוחד, ולהיפך. חשוב לשים לב שהקירור שלו הוא טוב ושיש לו הרבה מקום לאחסון, ואולי כדאי לחשוב על משלוח ישיר למקום של הקייטרינג כיוון שזה יקל עליכם. אנו בטוחים שתצליחו לעשות את הבחירה המושכלת במידה ותתייעצו עם אנשי התחום מראש.

 

לסיכום

מקפיאים תעשייתיים הם חלק חשוב מעולם האירועים כיוון שיש הרבה אוכל בכל אירוע ויש צורך לשמור עליו בריא וטוב. אם תבחרו במקפיא טוב שמתאים לצרכים שלכם אנו סמוכים ובטוחים שתרגישו שניהול האירוע משתפר והופך לנוח יותר באופן משמעותי. חשוב שתשימו לב לחברה של המקפיא, לעוצמה שלוו לגודל שלו כדי לבחור בהתאם לאירוע שאתם מתכננים.

 

מקפיאים תעשייתים

אולי יעניין אותך גם

5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »