מסור ד"ש – 4 סיבות למתג את העסק בעזרת סיכות דש

מה שסיכה קטנה יכולה לעשות, שום דבר אחר לא יכול! סיכה בעיצוב אישי שיכולה לעשות פלאים לעסק שלכם! הסיכה יכולה להגיע גם כפותחן בקבוקים, מגנטים, מחזיקי מפתחות, מראות יפיפיות ועוד… על סיכות הדש ניתן להדפיס את לוגו החברה, שמות עובדי החברה, תמונות וכל דבר אחר היכול להניף את העסק שלכם קדימה! הכנו עבורכם 4 סיבות טובות למה כדאי לכם למתג את העסק שלכם בעזרת סיכות דש:

 

כמה פשוט – ככה מדהים!

סיכות הדש זהו מוצר פשוט אך מדהים! ולמה פשוט אתם שואלים? בעבר תהליך ייצור הסיכה היה תהליך מורכב המצריך מעבר בין אנשי מקצוע שונים עד שמקבלים את התוצר הסופי כל זה אינו היה שווה תא המאמץ – היום התהליך הוא פשוט מאוד, הכל נעשה תחת קורת גג אחת. והכי חשוב – ללא עלויות יקרות!  אך כל זה אינו מוריד מאומה מיעילותו הגדולה של המוצר שהוכחה כבר שנים שבהם חברות רבות בחרו למתג עצמם בעזרת סיכות דש. לסיכות הדש השפעה רבה על פרסום ומיתוג החברה שלכם.

 

כל רעיון יתקבל בברכה!

על סיכות הדש ניתן להדפיס מה שרוצים! כן כן – קראתם נכון!  כל דבר שיכול להניף את החברה קדימה –  יכול להופיע על הסיכה – בין אם זה לוגו החברה, תמונה או אפילו אם יש לכם רעיון מדהים ואינכם יודעים איך להוציא אותו לידי ביטוי על סיכות הדש – גם פה לא תמצאו את עצמכם לבד – מפעלי סיכות הדש ידאגו לקחת את הרעיון שלכם ולהפוך אותו למיתוג חברה מוביל על גבי סיכות דש!

 

יכול להתאים לכל אירוע של החברה שלכם

את סיכות הדש ניתן לייצר עבור כל מטרה שתשרת את פרסום ומיתוג החברה, בין אם זה מזכרת לאירוע עובדים גדול, שי לכל לקוח הנכנס לחברה, תג עובד, או מתנה נחמדה לעובדים ולמשפחותיהם וכמובן שהיד עוד נטויה.

 

לא תאמינו – אתם גם יכולים להיות המעצבים של החברה שלכם!

באתרים מתקדמים להזמנת סיכות דש ניתנת האפשרות לעצב בעצמכם את סיכות הדש – בלי טלפון שבור בין מעצבים ובלי בזבוז זמן מיותר ובכל שעות היממה. בקליק אחד אתם בתוך תוכנת עיצוב מתקדמת שתאפשר לכם לעצב בעצמכם את הסיכה הטובה ביותר. בקליק השני ההזמנה שלכם נשלחת לאישור והדפסה. יש יותר טוב מזה?

 

לסיכום,

אחרי שהבנתם כמה סיכות הדש יכולות להניף את העסק שלכם קדימה בלי כל מאמץ ובלי כל הוצאה כספית גדולה – פשוט גשו לעבודה! וכל מה שנותר לכם זה רק להחליט איך את רוצים שתראה סיכת הדש של החברה שלכם.

כדורים

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »