מחפש קונטרולר DJ מומלץ ? 10 קונטרולרים ל-DJ מומלצים והטובים ביותר ל-2022

במאמר הזה, תמצאו את רשימת הקונטרולרים הטובים ביותר ל-DJ. אבל לפני כן, בואו נבין מהם אותם קונטרולרים ל-DJ ומה הם עושים. קונטרולר DJ הוא מכשיר המסייע לדיג'יי למקסס מוזיקה בתוכנת ה-DJ שלו. קונטרולר DJ כולל רכיבים כגון כפתורים, jog wheels, מקודדים, פיידרים, רצועות טאץ', כפתורים מוארים ועוד, כאשר בעזרת הרכיבים הללו, הדיג'יי יכול למקסס את המוזיקה.

DJ

[ ראו כאן מבצעים על קונטרולר DJ במחיר ים הזולים בישראל ]

מקסוס של מוזיקה הוא מלאכה מורכבת. כדי לבצע אותה בצורה נכונה, תצטרכו לוודא שכל כלי או  מכשיר המעורבים בתהליך מספקים צליל באיכות גבוהה. מכיוון שקונטרולרים ל-DJ ממלאים תפקיד מרכזי במקסוס המוזיקה, חשוב שתבחרו היטב את הקונטרולר שלכם.

השוק מוצף בקונטרולרים ל-DJ מסוגים שונים, כך שלא קל למצוא את הטוב ביותר עבורכם, בין אם אתם מתחילים ובין אם מקצוענים.  איתרנו את הקונטרולרים ל-DJ המובילים בשוק ופירטנו את השיקולים העיקריים שכדאי לשים לב אליהם בתהליך הרכישה שלכם.

 

רשימת הקונטרולרים הטובים ביותר לדיג'יי לשנת 2022

סקרצ'ינג בקונטרולר שלכם – הרבה יגידו לכם שאתם לא יכולים לעשות סקרצ'ים עם קונטרולר, או לפחות לא כמו ברמה של ויניל. אלא שזה לא לגמרי נכון. אתם יכולים להוציא סקרצ'ים רועשים ואותנטיים למדי מהקונטרולר שלכם עם טריק אחד קטן. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשנות את עקומת הקרוספיידר למהירה. אם היא מוגדרת על לאט או בינוני, האפקט לא יהיה זהה.

 

1. קונטרולר Pioneer DDJSB3

בקר DJ

ל-Pioneer יש היסטוריה ארוכה של ייצור ציוד אלקטרוני מתקדם. מדובר באחד המותגים המובילים בתעשייה, המציע מגוון רחב של מוצרים. Pioneer DJ DDJ-SB3 הוא גרסת הדור הבא של ה-Pioneer DJ DDJ-SB2 המצליח. המקור היה להיט ענק כאשר הושק לראשונה.

הוא נחשב לאחד מהקונטרולרים הטובים ביותר ברמת כניסה, כאשר הוא כולל לא מעט תכונות מקצועיות. ל-DDJ-SB3 יש את כל האיכויות שיש לקודמו, בתוספת של תכונות מקצועיות נוספות המקרבות אותו לרמה המקצועית.

יתרונות:
+ מגיע עם כל התכונות של ה-DJ DDJ SB2 המפורסם, עם תכונות מקצועיות נוספות.
+ קל לשימוש.
+ מופעל באמצעות USB.
+ מדובר בקונטרולר קומפקטי ונייד במיוחד, שיכול להתאים למערכי דיג'יי קטנים.

למה אהבנו אותו – ה-DJ DDJ-SB3 של Pioneer הוא אחד מהקונטרולרים הטובים ביותר ברמת כניסה, המותאם לתוכנת Serato DJ ומתאים גם למקצוענים, הודות לתכונות החדשות והמשופרות שבו.

 

2. קונטרולר DJ Pioneer XDJ RX3 עם מערכת All in one

בקר DJ

עוד מוצר מרשים ואיכותי מבית Pioneer. ה-XDJ-RX3 הוא קונטרולר מקצועי שכולל שני נגני USB ומיקסר 2 ערוצים. בנוסף, המוצר מותאם בצורה מושלמת לתוכנות הדיג'יי Serato DJ ו-Rekordbox, כך שהדיג'יי יכול לבחור בין שתי תוכנות מובילות לפי הצרכים והרצונות שלו. זהו מקרה שבו המחיר לחלוטין משקף את התמורה, מדובר בקונטרולר אמין ורב עוצמה שלא מסוגל לאכזב.

יתרונות:
+ מגיע עם מסך מגע 10.1 אינץ', ברזולוציה גבוהה.
+ קל להתקנה.
+ מותאם לתוכנות הדיג'יי Rekordbox ו-Serato DJ.
+ כולל כל תכונה שאתם צריכים כדי לייצר מיקסים ברמה גבוהה, עם מספיק יציאות וכניסות.

למה אהבנו אותו – אם אתם מחפשים קונטרולר ברמה הגבוהה ביותר, שמתאים לכל מערך דיג'יי שתרצו להקים, ובכן, מצאתם.

 

3. קונטרולר HERCULES DJ UNIVERSAL

בקר DJ

ה-Universal DJ של חברת Hercules הוא קונטרולר ברמה גבוהה ומחיר נמוך. ניתן לחבר אותו לכל מכשיר והתקן והוא כולל תכונות רבות שתמצאו גם בקונטרולרים בטווחי מחירים גבוהים בהרבה. העיצוב שלו מזמין ואינטואיטיבי, מה שהופך אותו לקל ונוח במיוחד לשימוש. אם אתם מחפשים לתקלט עם המחשב, הסמארטפון או האייפד שלכם – הקונטרולר הזה הוא בחירה מצוינת עבורכם.

יתרונות:
+ קל לשימוש.
+ קל ונייד במיוחד.
+ אינטואיטיבי ונוח.
+ מתאים לכל התקן.

למה אהבנו אותו – ה-Universal DJ של Hercules הוא קונטרולר שמתאים לכל כיס ומספק תמורה נהדרת למחיר. בחירה מצוינת למתחילים ולמקצוענים כאחד. שימוש באפקטים של אקו – אפקט אקו פשוט הוא דרך נפלאה לייצר מעברים חלקים במיוחד.

אתם יכולים לתת לרצועה עם האקו להיכנס מעט אל תוך הרצועה הבאה או להשתמש באפקט בעת המקסוס. מקסוס בין צלילים יישמע מצוין כאשר אתם עוצרים את הרצועה ומאפשרים לאקו לצאת החוצה, ואז מכניסים בסקרצ' או ב-Cue את השיר הבא.

 

4. קונטרולר Pioneer DJ 400-DDJ

בקר DJ

Pioneer DJ 400-DDJ הוא גרסת הדור הבא של הקונטרולים המצליחים של פיוניר. המקור היה להיט ענק כאשר הושק לראשונה. הוא נחשב לאחד מהקונטרולרים הטובים ביותר ברמת כניסה, כאשר הוא כולל לא מעט תכונות מקצועיות. ל-DDJ-400 יש את כל האיכויות שיש לקודמו, בתוספת של תכונות מקצועיות נוספות המקרבות אותו לרמה המקצועית.

יתרונות:
+ מגיע עם כל התכונות של ה-DJ DDJ SB המפורסם,ו עם תכונות מקצועיות נוספות.
+ קל לשימוש.
+ מופעל באמצעות USB.
+ מדובר בקונטרולר קומפקטי ונייד במיוחד, שיכול להתאים למערכי דיג'יי קטנים.

+ כרטיס קול מובנה.
+ קומפקטי ונייד במיוחד. + שליטה באפקטים.
+ אינטואיטיבי ונוח.

בקר DJ

למה אהבנו אותו – ה-DJ DDJ-SB3 של Pioneer הוא אחד מהקונטרולרים הטובים ביותר ברמת כניסה, המותאם לתוכנת Serato DJ ומתאים גם למקצוענים, הודות לתכונות החדשות והמשופרות שבו. למה אהבנו אותו – הקונטרולר הזה ל-DJ הוא בחירה נהדרת למתחילים ולמקצוענים כאחד.

 

5. קונטרולר DJ די ג’יי Native Instruments Traktor Kontrol S2 Mk 3

בקר DJ

קונטרולר DJ Native Instruments Traktor Kontrol S2 Mk 3 הוא אחת מהאפשרויות הטובות ביותר כשזה מגיע לשימוש עם תוכנת Traktor DJ. אחת הדרישות החשובות ביותר שקונטרולר DJ חייב לעמוד בה, היא השילוב המושלם שלו עם התוכנה לה הוא מיועד. הקונטרולר הזה עושה בדיוק את זה. הוא נוח וקל לנשיאה, ומגיע עם כרטיס קול מובנה משופר. ה-MK3 הוא קונטרולר אמין ורב עוצמה שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

יתרונות:
+ נייד וקל לנשיאה.
+ איכות סאונד משופרת.
+ התאמה מוחלטת ל-Traktor DJ.

למה אהבנו אותו – הטריקים המדהימים שאתם יכולים לעשות עם ה-Native Instruments Traktor Kontrol S2 MK3 הופכים אותו לאחת מהיחידות הדיגיטליות המובילות למיקסינג עם TRAKTOR DJ.

 

6. קונטרולר Pioneer DDJ-800 ל- Rekordbox

בקר DJ

בין אם זה העמידות שלו, אופי הצליל שהוא מייצר או התכונות המקצועיות שבו, כל מה שתקבלו מהקונטרולר הזה הוא באיכות גבוהה. Pioneer מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש, כשמערכת האודיו הדיגיטלית הזו לא יוצאת דופן. אם אתם דיג'יים שרוצים להשתדרג למקצוענים, כדאי שתשקלו ברצינות ללכת על ה-DDJ 800. הקונטרולר הזה מותאם ל-Rekordbox ויככב בכל צורה שתרצו להשתמש בו.

יתרונות:
+ כולל מיקסר עצמאי עם כניסות אנלוגיות.
+ Jog Wheels גדולים ונוחים לעבודה.
+ מערך פשוט ונוח.
+ מגיע עם כל התכונות שאתם צריכים כדי לייצר מיקסים איכותיים.

למה אהבנו אותו – אחת מהיחידות הדיגיטליות הטובות ביותר בסביבה בטווח המחירים הזה.

 

7. קונטרולר DJ די ג’יי Native Instruments Traktor Kontrol S4 Mk 3

בקר DJ

Native Instruments היא חברה ידועה בכך שהיא מציעה קונטרולרים מדהימים ל-DJ. החברה משדרגת את הציוד שלה באופן קבוע, כך שהיא תמיד נשארת צעד אחד לפני המתחרים. הקונטרולר הזה הוא חבילה שלמה ומושלמת למיקסים איכותיים.

יתרונות:
+ מוצר עם 4 דקים שתוכננו במיוחד לעבודה עם תוכנת TRAKTOR DJ.
+ המראה והתחושה של היחידה הזו הם שדרוג של דגמים קודמים.
+ Plug-and-Play, עם TRAKTOR DJ לאייפון ולאייפד.

למה אהבנו אותו –  מחפשים פונקציות מקצועיות, ניידות מוחלטת ושימושיות מידית? מערך הדיג'יי הזה הוא הבחירה עבורכם.

 

8. קונטרולר VOXOA C50

בקר DJ

ה-VOXOA C50 הוא קונטרולר מומלץ במיוחד, שעובד בצורה מושלמת עם Traktor או Virtual DJ, שתי תוכנות DJ נפוצות במיוחד. המוצר מגיע עם אפשרות לשליטה על אפקטים ופלטות המזכירות בתחושה שלהן פלטות רגילות. עם כרטיס קול מובנה והתקנה פשוטה, כל מה שצריך לעשות זה להתחבר למחשב נייד, למשל, והכול יעבוד.

יתרונות:
+מותאם לעבודה עם Virtual DJ או Traktor.
+ מגיע עם כרטיס קול מובנה.
+ מופעל באמצעות USB.

למה אהבנו אותו – ה-C50 של VOXOA הוא קונטרולר ברמה גבוהה שמתאים לכל כיס ובעיקר, קל מאוד להתקנה ולהפעלה.

 

9. קונטרולר + מיקסר Pioneer DDJ-1000 ל- Rekordbox

בקר DJ

Pioneer Electronics מייצרת מגוון שלם של ציוד DJ כדי לספק את הצרכים השונים של כל דיג'יי באשר הוא ובאשר היא, כולל אתכם! Pioneer DDJ-1000 תוכנן במיוחד לעבודה עם Rekordbox וכולל את כל התכונות הדרושות ליצירת מיקסים איכותיים.

יתרונות:
+ מותאם ל-Rekordbox.
+ מגיע עם 16 פדים מוארים.
+ Jog Wheels בגודל מלא.

למה אהבנו אותו – ה-Pioneer DDJ-1000 מגיע עם כל התכונות החדישות הנדרשות מקונטרולר מקצועי.

בקר DJ

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »