מחלום למציאות: הכל על קורס צלם המגנטים

רוצים לשמח אנשים באירועים? להיות אחראים על מזכרות ממועדים מרגשים? רוצים להרוויח כסף טוב? מחפשים עבודה שנייה? כל אלו בקורס אחד- צלם המגנטים.

 

על מה מדובר?

קורס צלם מגנטים הוא קורס מקצועי שמאפשר לכם להכנס לעולם האירועים בדרך לא קונבנציונלית. מי כאן לא נפגש באירוע עם צלם שהציע לתעד אותו ואת חבריו, רוצים גם? המשיכו לקרוא.

צלם מגנטים הוא צלם שמתעד ולאחר מכן גם מדפיס את הרגעים שצילם על מגנטים מרובעים, הצלם לרוב מקבל כמות מסויימת של תמונות שעליו לייצר והוא חבילה של בן אדם אחד- הוא גם מצלם, גם מדפיס, גם מייצר וגם חותך את המגנטים בסוף. המגנטים נשארים כמזכרת לאירוע ונתלים על המקרר.

על מה מדובר

איך מתחילים?

להיות צלם מגנטים זה לא עניין מסובך מידי, במיוחד אם כבר יש לכם ניסיון קודם בצילום. כל מה שתצטרכו היא מצלמה, מחשב, מכשיר מיוחד להדפסת מגנטים ואולי גם גיליוטינה לחיתוך. את הידע המקצועי בתחום רצוי לרכוש בקורסים שקיימים או בעבודה בחברה של צילום בארועים ומשם לצבור את הניסיון.

להתחיל עסק של צילום מגנטים זה עניין פשוט ולא יקר מידי, ההון הראשונים שדרוש לקניית הציוד למקצוע כנראה לא יעלה מעל 2,000 שקלים ואם כבר יש לכם מחשב או מצלמה אז אפילו פחות. המחיר הנמוך והפשטות של המקצוע בשילוב עם הביקוש התמידי של הארועים הופך את העסק לעסק בטוח ומשתלם.

איך מתחילים

איך להיות צלם מגנטים טוב?

צלם מגנטים טוב הוא צלם שמתעד את הרגעים הכי יפים מבלי להפריע ומבלי שיצאו תמונות מאולצות, בנוסף הוא קשוב לבקשות צילום ומצליח לייצר מזכרת לכל אדם באולם. הרעיון של המגנט הוא לשמירת מזכרת ולכן השלב של סינון התמונות הוא קריטי גם הוא- נסו להוציא לכל בן אדם לפחות מגנט אחד, כך שתמונה של שלושה אנשים שווה להדפיס על שלושה מגנטים.

בנוסף בסינון וודאו כי התמונות הן מחמיאות למצולמים וכי הרגע שבו צילמתם הוא מתאים. דבר חשוב נוסף בלהיות צלם איכותי היא איכות המגנט והתמונה, וודאו כי אתם משקיעים במצלמה איכותית ובמכשיר הדפסה איכותית כדי שיצאו מזכרות טובות. בסופו של דבר הניסיון הוא זה שיהפוך אתכם למקצוענים ויעזור לכם לשווק את עצמכם בצורה טובה וגם לספק תוצאות טובות.

 

לסיכום-

קורס צלם מגנטים הוא קורס מעניין שנועד להראות לכם כיצד לפתוח עסק פשוט ורווחי. עולם המגנטים מלא בביקוש וארועים ולכן ההכנסה היא מובטחת. בנוסף העלות הראשונית של הציוד היא קטנה ביחס לרווח הפוטנציאלי בארועים ולכן העסק הוא בטוח יחסית. כדי להיות צלם מגנטים מוצלח כדאי לכם להיות קשובים למי שאתם מצלמים, להשקיע בסינון התמונות ובציוד שלכם. בואו ללמוד עוד היום על עסקים, צילום ויצירת זכרונות.

מחלום למציאות הכל על קורס צלם המגנטים

אולי יעניין אותך גם