מופעי המחול הטובים בישראל ב-2020

מופעי מחול הם תמיד דרך מעולה לקיים ערב תרבותי ולא שגרתי. הצבעוניות, הדיוק, היצירתיות, המוזיקה והרקדנים, כולם יחד יוצרים את השילוב המושלם עבור ערב מהחלומות.

עם הזמן מופעי המחול שמגיעים לארץ הולכים ונהיים טובים יותר, וגם אלו שמקורם בישראל משתדרגים משנה לשנה.
מבולבלים ולא יודעים באיזה מופע לבחור? בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם רשימה של מופעי המחול הטובים בישראל בשנת 2020.

אנשים רוקדים

 

  1. בלט אגם הברבוריםבלט אגם הברבורים נחשב כבר שנים רבות לבלט האהוב והמפורסם ביותר בעולם כולו. אגם הברבורים נכתב במקור על ידי פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי, בשנים 1875–1876. עלילת הבלט מבוססת על סיפורי עם רוסיים ואגדה גרמנית עתיקה. את העיבוד המודרני מביים אגדת הבלט ויאצ'סלב גורדייב. יחד עם להקתו שתכלול כ-100 אמנים, הוא יעלה את בלט אגם הברבורים לראשונה בישראל. משך המופע הוא שעתיים ורבע כולל הפסקה.
  2. רספוטין- רקדן הבלט המוכשר סרגיי פולונין חוזר לארץ עם מופע חדש מאת הכוראוגראפית היפנית יוקה אוישי. מופע המחול המודרני "רספוטין" עוקב אחר עלייתו של גריגורי רספוטין, קשרו למשפחת הצאר הרוסי, רציחתו ושקיעת השלטון הצארי.
    כשהוא רק בן 30, סרגיי פולינין כבר נחשב כיום לאחד הרקדנים המוכשרים של ימינו. משך המופע הוא שעה וחצי כולל הפסקה.
  3. להקת וודאנג קונג פו- להקת וודאנג קונג פו הסינית עוסקת בעיקר בגילוי ובביצוע סגנון הוודאנג-וואשו של אמנות הלחימה של תרבות וודאנג הסינית העתיקה. המופע כולל קטעי אקרובטיקה וטכניקה מרשימים. משך המופע הוא שעה ו-10 דקות והוא יתקיים במרכז סוזן דלל.
  4. אטרבלטו-אנטיתזה- אחת מלהקות המחול המובילות ביותר באירופה מגיעה לארץ עם מופע שמורכב משלוש יצירות שונות.
  • זאב- מופע מחול שעוסק בחלום, בשינה ובאנרגיה.
  • 14'20- מופע מחול שעוסק באהבה, הזדקנות, זמן ומהירות.
  • אנטיטזי- מופע מחול שעוסק במאבק בין הנוסטלגיה של העבר לחוסר הוודאות של ההווה.

שלושת היצירות מרכיבות יחד את המופע "אנטיתזה" שאורכו כ-100 דקות כולל הפסקה. שימו לב- המופע כולל עירום חלקי.

  1. פולחן האביב– הכוראוגרפית הסינית המצליחה יאנג לי פינג מגיעה לארץ אחרי שכבר כבשה את כל הבמות הגדולות בעולם. הפעם היא מביאה לארץ יצירת מחול שמהווה פרשנות ליצירה "פולחן האביב" של סטרווינסקי. המופע יעסוק במחזוריות החיים והמוות ותשולב בו מוזיקה טיבטית מקורית.

בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד ובין אם אתם רוצים לארגן לכם ולבן\בת הזוג או למשפחה ערב תרבותי- מופע מחול הוא הבחירה הנכונה. שנת 2020 הולכת להביא איתה מופעי מחול בינלאומיים מן השורה הראשונה, כל אחד מהם מרשים, מרגש ויפה יותר מקדמו.
עכשיו רק ותר לבחור מופע ולהזמין כרטיסים עוד היום.

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »