טירוף חושים: מופעים שישאירו אתכם פעורי פה

אתה חוצה פער בכל קפיצה. מתיכון למכללה, המסע שלך כאדם משתנה בהתאם לתוכנית שבה אתה צופה. אותו הדבר נכון לגבי יציאה להופעות. קומיקאים שאפתנים, קוסמים ואמנים אחרים צריכים לדעת היכן הם עומדים בכל הנוגע ליציאה להופעות. אתה יכול לקבל את החומר הכי טוב בעולם, אבל אם המקום שאתה מופיע בו לא גורם לך להרגיש רצוי, אז מה תועיל הקומדיה או מעשה הקסם שלך? אולי יש לך את האקט המושלם, אבל אם אף אחד אחר לא יבוא לראות את זה בגלל המקום שאתה גר, זו לא בדיחה מצחיקה – זו פשוט מרושעת. מאמר זה יעזור לך להדריך אותך בשלבים שונים בהופעה מקוסם ועד קומדיה.

 

החלטה לאן ללכת להופעה

כשזה מגיע להחלטה לאן ללכת להופעה, יש כמה גורמים שאולי כדאי לקחת בחשבון. הראשון הוא רמת הנוחות שלך. יש אנשים שנוח להם יותר עם סוגים מסוימים של קסם מאחרים. אם קבוצה של אנשים מתעסקים בסוגי הקסם האפלים יותר, ייתכן שלא תרגישו מספיק נוח להופיע שם.

יש אנשים שמתעצבנים גם כשהם לא רגילים להופיע מול קהל גדול. אם אתה מרגיש שאתה לא שייך לשם, או שפשוט לא בא לך לעשות את המעשה שלך, אז ללכת למקום קטן יותר עשוי להיות טוב יותר עבורך. התקציב שלך הוא שיקול נוסף. חלק מההופעות יקרות יותר מאחרות, אז כדאי לדעת היכן ניתן לחסוך.

הקהל האידיאלי שלך הוא גם משהו שכדאי לזכור. אם אתה מחפש קהל נישתי יותר, קהל קטן עשוי להיות משרת טוב יותר מהאקט שלך. אתה לא רוצה לבזבז את הזמן שלך ושלהם על ידי ניסיון למשוך קהל שאינו מעוניין.

 

תיאטראות

מדיניות דלתות התיאטרון משתנה לפי תיאטרון בודד. בתי קולנוע מסוימים יאפשרו לך ללבוש ז'קט ועניבה, בעוד שאחרים ישלחו אותך הביתה עם לא יותר מאשר הז'קט והעניבה שלך. ייתכן שתצטרך גם לבדוק עם המנהל כדי לוודא שהמעשה שלך מותר במקום שאליו אתה הולך. בחלק מהתיאטראות יש "קודי לבוש" שמונעים סוגים מסוימים של בגדים או לבוש.

 

פסטיבלים

לקסם יש כמה פסטיבלים בשנה, אבל רובם קטנים יותר וידידותיים למשפחות. לעתים קרובות תמצאו תחרויות ילדים, מופעי קוסמים או אומני חושים ברחבי הארץ ועוד באירועים מסוג זה.

 

סיכום

אם אתם מחפשים דרך מהנה לבלות את הזמן הפנוי שלכם, או שאתם מחפשים דרך להרוויח קצת כסף, הופעה בהופעה יכולה להיות דרך מצוינת לעשות את שניהם. ישנם סוגים רבים ושונים של מופעים שאתה יכול להופיע בהם, ולכל אחד יש קהל ייחודי משלו וספין על אותו קונספט.

אתה בטוח תגדל בביטחון העצמי הזה, ואולי אפילו תכיר כמה חברים חדשים בדרך. המופעים הטובים ביותר ללכת אליהם מקוסם לקומדיה הם אלו שיש להם קהל דומה לשלך. זה המקום שבו תוכל להכיר אנשים חדשים, ללמוד מאחרים ובעיקר, לבחון את עצמך. אם אתה מעוניין להופיע בהופעה, אין צורך לחפש מקום אחר. עם הגישה הנכונה, המוטיבציה וקצת מזל, אתה יכול לעשות את זה בשואוביז!

קומיקאים, קוסמים

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »