מה צריך להיות בחתונה המושלמת

תכנון חתונה הוא חלק בלתי נפרד מהיום הגדול והוא צריך להיות מהנה.

לא פעם חתנים וכלות נתקלים בקשיים טכניים שלא תוכנו בקפידה, דבר שיכול לשבש את האירוע.

המאמר יציע טיפים לתכנון החתונה המושלמת.

 

לתכנן את הפרטים הקטנים

הדבר הראשון שאותו יש לעשות לאחר שמכינים רשימת אורחים וסוגרים מקום על פי הכמות שלהם ועל פי הטעם שלכם, הוא לתכנן כיצד ייראו ההזמנות לחתונה וכיצד לשלוח אותן. אם פעם היה מקובל לעצב, להדפיס ולשלוח בדואר או בצורה אישית הזמנות, כיום זוגות רבים מעצבים הזמנה אחת ומשגרים אותה לאורחים במייל או בוואטסאפ וכך חוסכים לא מעט עלויות וכאב ראש. כמובן שיש לבקש אישור על ההשתתפות בחתונה, אך גם המקום עצמו יכול לשלוח הודעת סמס לאורחים ולבקש באמצעות קישור לאשר הגעה.

 

לא להשאיר דברים לרגע האחרון

כדי שהכול יהיה לשביעות רצונכם ביום החתונה חשוב לסגור מראש עם הספקים את כל ההזמנות ולשריין את התאריך. בין אם מדובר על שירותי קייטרינג ואטרקציות ובין אם מדובר על תקליטן לחתונות ועיצוב המקום, אל תשאירו דברים לרגע האחרון. גם כל הקשור בשמלת הכלה, חליפת החתן, הנעלה, איפור, תסרוקת, טבעת וכיוצא בזה צריך להיות מתוכנן מספר חודשים לפני החתונה. ייתכן ותצטרכו לעשות מספר מדידות, לנסות מספר תסרוקות ולהתאים את הכול ביחד ואלו דברים שלוקחים זמן.

 

להיפגש עם התקליטן

לאחר שמשריינים את התאריך עם התקליטן צריך להיפגש איתו מראש על מנת לבחור את סגנון המוסיקה הרצוי לטעמכם, לטעם האורחים ולאווירה. החליטו מראש מה יהיה שיר הכניסה לחופה ואת המוסיקה שתלווה את הסלואו הראשון. בנוסף, תאמו איתו את זמני הנאומים, המצגת, הסרטון או מופע שאתם או בני משפחה אחרים מתכננים. כל אלו צריכים להיות ברורים ומתואמים.

 

צלם מקצועי לאירוע

רצוי לא להסתמך על בני משפחה וחברים ולהזמין מראש צוות צילום שישאיר לכם מזכרת מהיום הגדול. לרוב הצוות כולל צלמי ווידאו וצלמי סטילס אבל ניתן באותה חברה גם להזמין צלם מגנטים או אטרקציה אחרת. הצלם הוא זה שגם יצלם אתכם ביום האירוע באתר אותו תבחרו או בסטודיו ויוכל לסייע לכם להכין מצגת או סרטון בין אם מדובר על הפקה ובין אם על עריכה בלבד. לבסוף תקבלו מהצלם אלבומי חתונה מעוצבים ודיסק עם וידיאו ערוך שיותירו אתכם עם זיכרונות מתוקים.

 

שירותי הסעה לאורחים

במידה ויש לכם אורחים המגיעים מרחוק מומלץ לשריין מראש אוטובוס או מיניבוס על פי הכמות שלהם ולדאוג שיגיעו בבטחה לחתונה. תכננו ביחד עם חברת האוטובוסים את מסלול הנסיעה כדי שלא ייווצר מצב בו ההסעה תיתקע בפקקים או בדרכים עמוסות וודאו עם הנהג שהוא מכיר היטב את העצירות לאורך המסלול, שעת ההגעה לכל תחנה ושעת הנסיעה חזרה.

 

זוג בצילומים

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »