מה כרוך בהפקת סרט תדמית?

כל בעל עסק יודע שכדי למשוך תשומת לב חיובית לעסק שלו, הוא צריך להשקיע בפרסום. אחד מהכלים שיכולים לסייע לו בכך הוא הפקת סרט תדמית. באמצעות סרט זה ניתן להציג את כל היתרונות של העסק, את המוצרים והפריטים שמוצעים שם, את האווירה הייחודית של המקום ופרטים נוספים שחשובים לכם. אבל איך בעצם מפיקים סרט תדמית ומה נדרש מאיתנו?

 

מתחילים בתסריט

אמנם לא מדובר בכתיבת תסריט לסרט שייצג אותנו באוסקר הקרוב, אבל גם בהפקת סרט תדמית עדיין חשוב לכתוב מראש את כל הטקסטים שיופיעו בו, לחשוב מראש מהן הסצנות השונות שיוצגו, ואיזה נקודות חשוב שיעברו בצפייה. כתיבת תסריט היא גם זמן מצוין להעלות רעיונות ולהיות יצירתיים. לאחר הכתיבה ניתן יהיה לתכנן את הצילומים וההפקה בצורה יעילה ומדויקת.

סרטי תדמית

הכנה לקראת צילומים

צריך להתכונן לצילומי סרט תדמית. אם אתם מכינים סרטון תדמית לבית קפה, חשוב להכין את העובדים מראש בנוגע למנות שהם צריכים לבשל. אם אתם מפרסמים חנות, צריך שהיא תהיה מסודרת ונקייה. לקראת כל יום צילום יש שלל הכנות שצריך לבצע, וחשוב להכין דף משימות כדי ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות, אלא אם כן החנות שלכם מוכרת כיסאות….

 

צוות מתאים

אם צפיתם פעם בסרט, ודאי ראיתם כמה ארוכה רשימת הקרדיטים בסוף. אולי לא מדובר באותו סדר גודל, אבל גם בסרט תדמית תזדקקו למספר אנשי צוות. צריך שיהיה לכם צלם, איש סאונד (במידה ואתם מקליטים אנשים מדברים) ולעיתים גם שחקנים. כדאי לבחור באנשי צוות מקצועיים בכדי להפוך את סרט התדמית שלכם לאיכותי ומוצלח.

סרטי תדמית

יום הצילומים

יום הצילומים עצמו הוא היום שבו הקסם קורה. הצוות יבוא עם הציוד הנדרש ואז יגיע הזמן להעמיד את כל הסצנות וה"שוטים" השונים. יום זה עלול להיות עמוס, מאחר וכל דבר מצטלם יותר מפעם אחת כדי שניתן יהיה לבחור מבין הצילומים את הטייקים הטובים ביותר במהלך העריכה. בשלב זה חשוב לזכור מהו החזון של העסק שלכם בכדי שביום הצילומים תמיד תראו אותו לנגד עיניכם – וזה מה שיכוון אתכם ואת הצוות.

 

עריכה ותוצאה סופית

לאחר הצילומים כל חומרי הגלם מגיעים אל המחשב של העורך שלכם. זה השלב שבו מרכיבים את כל הפאזל ומייצרים את סרט התדמית המלא. במהלך העריכה בוחרים את כל ה"שוטים" המוצלחים ביותר, מוסיפים אפקטים ומעברים במידת הצורך וגם טקסט.

זה הזמן גם להוסיף מוזיקה שתיתן דחיפה נוספת אל עבר הסרט המושלם. בסוף העריכה תוכלו לצפות בכל האלמנטים השונים מתחברים יחדיו לכדי סרט שלם וגמור.

 

עכשיו אפשר לפרסם

עכשיו כשיש בידכם את סרט התדמית שלכם, הגיע הזמן לפרסם אותו! אם זה ברשתות החברתיות או באתר שלכם, זה הרגע לתת ליצירה שלכם לצאת לאור, ולעזור לכם בפרסום של בית העסק שלכם.

סרטי תדמית

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »