מה חשוב לתאם מול די ג'יי באירוע?

הם שולטים ברחבה ביד רמה וקובעים את הטון (תרתי משמע) לגבי קצב הפיזוזים ומיהו הקהל שיקום לרקוד… קבלו אותם – הדי ג'ייז כמובן! איך בוחרים את האחד שיקפיץ את הרחבה ומה חשוב לסגור מולו מראש? התשובות לכל השאלות (ועוד…) כאן לפניכם. שיהיה במזל טוב!

 

לפני הכל… למה דווקא די ג'יי?

הפקת אירוע כרוכה בלא מעט כסף ולכל אחד דרכים משלו לחסוך, כך יוצא שיש אנשים שמחברים מחשב נייד למערכת הסאונד וחוסכים אלפי שקלים.

למה בכל זאת עדיף לבחור בדי ג'יי? כי הוא הרבה מעבר למוזיקה. יש לו יכולת לקרוא את הקהל, להחליט איזה שיר יקפיץ או יצנן את האווירה, הוא יודע כיצד למשוך קהלים ממגוון גילאים וגם יסייע לכם להרכיב רשימה מוזיקלית התואמת את סגנון וקהל האירוע.

 

חברים או משפחה?

חשוב להבחין בין בחירת די ג'יי לאירוע משפחתי לעומת אירוע חברתי – די ג'יי לבת מצווה ישים דגש על מסיבת בני נוער ורצוי שתהיה לו גישה אליהם והיכרות עם מה שמעורר אותם לרקוד (חבילת בידור, הפעלות…). לעומת זאת, אירוע משפחתי כמו חתונה, הוא אירוע עם קהל מעורב ולכן האתגר הוא לגשר על פער הגילאים ולהביא את כולם לרחבת הריקודים.

די ג'יי

6 דברים שחשוב לתאם מראש

כסף:

הנושא המורכב ביותר ולכן חשוב לנו לתת 2 דגשים. הראשון, זה בסדר להתמקח באדיבות והשני, נהוג לבקש מקדמה אך בכל מקרה, אל תשלמו את מלוא הסכום לפני האירוע. בנוסף, בידקו מראש מהן דרכי התשלום האפשריות.

 

המלצות:

מומלץ לבחור די ג'יי שכבר ראיתם (ונהניתם) מהתקלוט שלו באירוע דומה, שהרי די ג'יי לבר מצווה שונה מתקליטן לאירוע ברית. אחרת, בקשו מהקרובים לכם המלצה חמה.

 

שיחת טלפון מקדימה:

לפני שאתם נפגשים שוחחו בטלפון, דברו על הפרטים הגדולים והתרשמו זה מזה – לעיתים מספיקה שיחה כדי להרגיש אם יש או אין כימיה.

 

היילייטס ו"Big NO NO":

תאמו מראש את השירים שיתנגנו ברגעים חשובים (בהקשר זה, חשוב שהדי ג'יי יכיר בעל פה את לו"ז האירוע ושעת הסיום). בנוסף, אם יש סגנון/זמר שאתם לא אוהבים, חשוב שידע לא לנגן אותם, גם במקרה שהאורחים מבקשים "במיוחד".

 

ביטוח:

אין לנו שליטה על הכל ותאונות קורות. לכן, אל תסמכו על האולם – וודאו כי לספקים החיצוניים יש ביטוח צד ג'.

 

גיבוי:

ציוד גיבוי הוא מאסט, אחרת הלך האירוע במקרה של תקלה, ולא פחות חשוב – גיבוי לדי ג'יי עצמו. אם נבצר ממנו להגיע – מי מחליף אותו? מה הניסיון שלו? כדאי לדעת הכל מראש.

לסיכום, זה אמנם נראה פשוט ומשהו שאמור להסתכם לכאורה בקבלת המלצה חמה – אך בחירת די ג'יי היא הרבה יותר מזה. אם תעשו את זה נכון, תזכו במסיבה בלתי נשכחת.

מיקסר

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »