מה זה וייפורייזר?

וייפורייזר הינו מכשיר אידוי, אשר מחמם עשבים וחומרים אחרים עד שהם משחררים את הרכיבים הפעילים שלהם לאדים שנשאפים לאחר מכן. היתרון העיקרי על פני עישון עשבים שונים, הוא שחומר צמחי אינו נשרף. כאשר מוסיפים את היתרונות של ניידות וקלות השימוש, קל להבין מדוע וופורייזרים הם דרך פופולארית להפליא לצרוך עשבים שונים, קנאביס ועוד.

 

מה ההבדל הכי חשוב בין עישון לאידוי

עישון כולל בעירה של עשבי תיבול. שיטה זו להפקת עשן יוצרות כמויות רציניות של תוצרי לוואי לא בריאים בעלי אופי רעיל, כולל זפת (חלקיקים מוצקים) ותחמוצת חנקן (גז). כל תוצרי הלוואי הללו מזיקים ומגרים את הגרון, הפה והריאות. יתר על כן, שריפת עשבים כלשהם, הורסת חלק גדול מהתרכובות הפעילות, מה שלמעשה אומר שעישון עשבים הוא הרבה פחות יעיל מאשר אידוי.

מכשיר אידוי מנצל זרימת אוויר חם כדי לחלץ את התרכובות הפעילות מחומר צמחי, והאדים שנוצרו הם באופן אידיאלי ללא זפת. תהליך זה אינו שורף את העשב. מכאן שאין אפר לאחר אידוי. החומר הנותר רק איבד את הצבע והארומה שלו, וכך קל לנקות את מכשיר האידוי – פשוט רוקנו את תא העשבים וסיימתם. תהליך זה נקרא הסעה ומונע מגע ישיר של העשב עם מקור חום, ומונע את שריפת החומר.

מה ההבדל הכי חשוב בין עישון לאידוי

 שלוש סיבות מצוינות לאידוי

כעת נפנה לסקור את 3 הסיבות העיקריות שעבורכן כדאי לכם לעבור לוייפורייזר:

 שלוש סיבות מצוינות לאידוי 

בטוח ונקי

בהשוואה לעשן ולשאריות של בני דורם הבוערים, רמת החומרים המגרים והחומרים המסכנים את הבריאות הנוצרים על ידי חומרים צמחיים שהתאידו אינה קיימת, או מופחתת מאוד, בהתאם לרכיב המסוים.

 

מניב יותר

בעוד הבעירה של עשב עשב מוציאה את "המטען" שלו בבת אחת, מכשיר אידוי יכול לשלש, או אפילו לארבעה, את משך חייו של אותו עשב על ידי כך שהוא מאפשר למשתמש לחלק את השימוש בו.

בנוסף למכשירי אידוי המשמשים כשיטה פחות מסוכנת ליהנות מצמחי המרפא לבחירתו של המשתמש, ניתן להציע תערובות צמחים שתוכננו תוך מחשבה על מכשירי אידוי ברמת ריכוז גבוהה יותר וצפיפות ארומטית גדולה יותר מזו שתסופק עבור שיטות בעירה.

 

טעם

אדי צמחים הנוצרים באמצעים שאינם דליקים מספקים למשתמש טעם נקי יותר, טהור ומהנה יותר, תוך כדי שולל רבים מהאדים והרעלים הנוצרים על ידי עמיתיהם המעושנים. על כן, אנשים שאוהבים ליהנות מהטעם של מה שהם מעשנים, ישמחו לשמוע על מכשיר אידוי מומלץ להגברת ההנאה מהטעם של מה שהם מאדים.

 

מה ניתן לאדות בוייפורייזר?

המגמה ההולכת וגוברת של אידוי תוך כדי תנועה מציעה הרבה צדדיות לגבי סוג המוצרים שמאדים בדיוק. אפשר לאדות עשבים יבשים ותרכיזים סטנדרטיים כמו שמן ושעווה. בוייפורייזרים מסוימים אתם יכולים להשתמש רק באחת מהצורות הללו, אחרים יכולים לשלב אותם או להציע מחסניות להחלפה עבור עשבים יבשים ותרכיזים שונים של קנאביס.

מה זה וייפורייזר?

אולי יעניין אותך גם

משחקי לוח
למבוגרים
משחקי חברה מגבשים

משחקי חברה הם דרך מצוינת ליצירת אינטראקציה חברתית ולגיבוש קבוצתי. הם מספקים הזדמנות לחברים, משפחה או עמיתים לעבוד ביחד כקבוצה, תוך פיתוח כישורי תקשורת וקבלת

קרא עוד »
משחקים מקוונים שווים
למבוגרים
ארבעה משחקי אונליין שווים

מי מאיתנו לא מחפש מדי פעם דרכים להעביר את הזמן במשרד, בבית או במהלך הרצאה משעממת באוניברסיטה. לא אחת, אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציות כאלו

קרא עוד »