מה הם התנאים האידאליים להלוואה?

השנים האחרונות אינן פשוטות מבחינה כלכלית עבור מרבית תושבי המדינה. יוקר המחייה מרקיע שחקים, הבורסה במשבר עמוק ומתמשך, מוצרי היסוד יקרים מאוד וממשיכים כל הזמן להתייקר, הדלק יקר, והמשק נתון למצבי רוח יותר מבעבר, כך שגם מקום העבודה שלכם או, העסק שלכם, אינם בהכרח יציבים, והלחץ שרובנו חווים גדול.

אי לכך, לא מעט אנשים, אם מתוך חוסר ברירה, ואם מתוך מחשבה מושכלת, לוקחים הלוואות במטרה לעבור את התקופה הקשה. איזו הלוואה מומלץ לקחת ומה יהיו התנאים שלה?

 

הלוואה דיגיטלית חוץ בנקאית

חברות כרטיסי האשראי למיניהן נוגסות מזה זמן רב, בנתח שוק ההלוואות שהיה שייך באופן מסורתי לבנקים הגדולים בלבד. חברות אלה הבינו שלקוחותיהם עשויים לשמוח לקחת הלוואה מהן ולא מהבנק, ובתנאי שתנאי ההלוואה יהיו אטרקטיביים.

כך אכן קרה, חברות כרטיסי האשראי מציגות תנאי הלוואה טובים מאוד הכוללים ריבית, הנמוכה לעיתים מריבית הפריים, לתקופה היכולה להגיע ל- 84 חודשים, כך שגובה ההחזר החודשי יעמוד על סך של 1500 שקלים בממוצע (תלוי בגובה ההלוואה). 

חשוב לציין, ככל שאתם לווים בטוחים יותר, כך תוכלו להיטיב את גובה הריבית אותה תשלמו. חברות האשראי מציעות הלוואות בסכומים הנחשבים לנמוכים (עד 150,000 ₪), ואינן מגיעות לסכומים המקובלים בהלוואות משכנתא. סכום ההלוואה הנו חוץ בנקאי, ואינו קשור למסגרת האשראי שלכם בבנק. 

הלוואה דיגיטלית חוץ בנקאית

כיצד מקבלים הלוואה מחברת כרטיסי אשראי?

מדובר בתהליך קל, יעיל ומהיר, אין צורך להגיע פיזית לשום מקום ולפיכך, לא תבזבזו זמן על נסיעות וחניה. בנוסף, קבלת הלוואה מחברת כרטיסי אשראי איננה מחייבת אתכם בהעמדת ערבויות, ערבים או, בטחונות מכל סוג שהוא. אין ביורוקרטיה מסועפת וכל ההליך מסתכם במילוי שאלון קצר באון ליין או, באמצעות נציג של החברה בשיחת טלפון קצרה.

תוך מספר דקות מרגע שעניתם על שאלון באון ליין או, שוחחתם עם נציג בטלפון, תדעו האם אתם עומדים בתנאי הזכאות להלוואה, ומרגע שקיבלתם אישור להלוואה, 72 שעות לאחר מכן, הכסף יהיה בחשבונכם.  

כיצד מקבלים הלוואה מחברת כרטיסי אשראי

מהם היתרונות בהלוואה מחברת כרטיסי אשראי?

לאור נתונים שנאספו בקרב לקוחות של חברות כרטיסי אשראי בישראל, ניתן לומר שקיימים מספר יתרונות, אותם מציינים הלקוחות ובניהם: מוניטין הגוף המלווה, רמת הגמישות הטובה של ההלוואה, גובה הריבית הסביר אותה נדרש לשלם והעובדה שההלוואה איננה נחשבת חלק מהאובליגו של הלקוח בבנק.

יתרונות נוספים אותם ניתן לציין, סכום הלוואה שיכול להגיע עד 150,000 ₪ שבעיני הלקוחות מהווה מנעד מצוין לסכום של הלוואה לכל מטרה, היעדר תהליך ביורוקרטי ארוך ומייגע וקבלת אישור מידי, והעובדה שחברות האשראי מאפשרות, לפחות חלקן, להתחיל לשלם את ההחזרים רק לאחר חצי שנה בתוספת ריבית גישור בהחזר הראשון בלבד או, דחייה בשנה שלמה של ההחזרים ותשלום ריבית גישור בכל החזר, בכל חודש, מרגע התחלת תשלום ההחזרים.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

מה הם התנאים האידאליים להלוואה

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »