מה היא קייטנה לנוער?

אם אתם הורים לבני נוער, סביר להניח ששמעתם לא פעם תלונות מצד המתבגרים שלכם שאומרים שמשעמם לכם. אם כך, כדאי שתכירו את האפשרות לשלוח אותם לקייטנה שמתאימה לבני נוער. יצאנו לבדוק עבורכם את כל הפרטים בנושא, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהחופשה הקרובה מהלימודים תעבור עליכם בטוב. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם קראתם בעבר את המדריכים שלנו, אתם וודאי יודעים שאנו נעזרים לא פעם בגורמים שיודעים דבר או שניים על הנושא שבו המדריך עוסק. הפעם, בחרנו לפנות אל בני נוער שלקחו חלק בקייטנה שמתאימה במיוחד עבורם. הגענו אליהם לאחר שהעלינו רילס באינסטגרם שביקש לקבל מידע בנושא. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 40 פניות מצד מתבגרים שאמרו שהם לקחו חלק בקייטנה כזו ושיש להם הרבה מה לשתף. זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייע לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להעלות את הנושא החשוב למודעות.

 

אז מהי קייטנה לנוער?

קייטנה לנוער יכולה להיקרא לא פעם גם קייטנה על גלגלים. שכן, מדובר בקייטנה שכשמה כן היא – מתאימה לנוער. היא מתגלגלת ממקום למקום ולא מאפשרת לחניכים להשתעמם אפילו לרגע. מארגני הקייטנות הללו חשבו מראש על כל פרט, כך שהם הוציאו לפועל קייטנה שתשכיח מהחניכים את המשפט המוכר "משעמם לי". רוצים לדעת איך הם עושים זאת? תקראו את הפסקה הבאה ותגלו.

 

איך קייטנת נוער גורמת לילדים ליהנות מכל רגע?

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו כי במהלך השהות בקייטנה הם לא נחו לרגע. היום הראשון נפתח במסיבת בריכה מלאת אנרגיות. הימים שבאו לאחר מכן כללו מגוון פעילויות שאהובות ביותר על כל מתבגר, למשל:

  • באולינג
  • צפייה בסרט בקולנוע
  • נסיעה ללונה פארק
  • יום מים
  • יום מירוץ ועוד

כך שלא היה אפילו רגע אחד משעמם.

 

בחירה נכונה בקייטנה לנוער

יכול להיות שהנערה או הנער שלכם אמרו לכם לא פעם שהם לא רוצים ללכת לקייטנה בגלל שזו מסגרת שמתאימה לילדים קטנים. אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. זו אמרה מוכרת אבל היא מיושנת. שכן, היום יש קייטנות שמתאימות את עצמן לבני הנוער. כדי שתוכלו לשנות את החשיבה של המתבגרים שלכם, עליכם לבחור בקייטנה שמתאימה עבורם באופן מושלם ולהציג בפניהם את התוכנית שלה. ברגע שהם ייראו שמדובר בתכנים שבאמת פונים אליהם ולבני גילם, סביר להניח שהם ישנו את דעתם בנושא.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהי קייטנה לנוער, מה היא כוללת ואיך תוכלו לבחור את הקייטנה המתאימה לילדים שלכם. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לבחור את הקייטנה שתאפשר למתבגרים שלכם ליהנות מכל רגע בחופשה הבאה.

טיול בטבע

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »