מארגנים מסיבה? הכירו את לטס סלברייט!

הפקה של מסיבה זה לא עניין פשוט. מדובר בתהליך שמצריך הכירות עם עולם האירועים, כדי שניתן יהיה להפיק אירוע מושלם. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה והחלטנו להוציא בעקבותיה מספר מדריכים. כאשר בכל פעם נציג בפניכם, הגולשים, את עולם האירועים מנקודת מבט אחרת. הפעם תגלו איך אפשר להרים מסיבה מבלי לבזבז זמן בחיפוש אחר מפעילים ואטרקציות. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם המידע הדרוש.

 

לטס סלברייט – מה זה?

מי שרוצים לארגן מסיבה במינימום מאמץ, צריכים להכיר כעת את חברת "לטס סלברייט" שהוקמה על ידי אנשים שחיים ונושמים אירועים מעל לעשור. מוזיקה היא החיים עבורם והם החליטו שלא להשאיר את העניין כתחביב, אלא להפוך אותו למקצוע ולגרום לאנשים לרקוד ולהשתחרר.

אלה אספו ידע רב לאחר שעסקו בתחום האירועים המוזיקליים. בשלב מסוים הם החליטו לפתוח את החברה שמספקת למפיקים מסיבות קונספט שמשדרגות כל אירוע. בשורות הבאות יוצגו בפניכם 3 קונספטים שמוצעים על ידי החברה ללקוחותיה.

לטס סלברייט – מה זה 

מסיבת אוזניות

אנו יוצאים מנקודת הנחה שאין צורך להציג בפניכם את הקונספט שהפך להיות ללהיט באירועים מסוגים שונים. מדובר כמובן במסיבת האוזניות שמאפשרת לכל אורח להחזיק בזוג אוזניות ולבחור את "תחנת המוזיקה" המתאימה לו.

המומחים של לטס סלברייט בחרו בקונספט זה, מתוך ידיעה שהוא לא רק מקפיץ ומשמח, אלא גם מאפשר ליהנות ממוזיקה טובה, מבלי להתמודד עם שיחות זועמות מהשכנים ודפיקות מפתיעות בדלת מצד שוטרים. אז אם חשבתם לארגן מסיבה שתימשך עד שעות הלילה המאוחרות, כדאי שתבדקו את האפשרות הזו.

מסיבת אוזניות 

מסיבת פולמון

אתם יכולים להביא את הווייב של תאילנד לישראל, בגלל שלטס סלברייט יפיקו עבורכם מסיבת פולמון צבעונית שתשלב אורות אולטרה סגולים. נציין שבחירה באפשרות זו מחייבת שימוש בחלל חשוך לחלוטין, כדי שניתן יהיה לראות את ציורי הפנים והאביזרים שזוהרים בחושך. רגע לפני שנמשיך לפסקה הבאה, נגלה לכם שהחברה מספקת את כל הדברים הבאים:

  • עניבות
  • צמידים
  • שרשראות זוהרות
  • משקפיים זוהרים ועוד

 

למי זה מתאים?

רגע לפני סיום המדריך, חשוב ליידע אתכם שתוכלו להזמין את האנרגיות הטובות והמסיבות של החברה לכל אירוע שתרצו, כאשר ההמלצה היא להזמין אותם לאירועים הבאים:

  • בת מצווה
  • בר מצווה
  • ימי הולדת
  • חתונות
  • אירועים לעובדים וכו'

חשוב לציין שניתן לבחור גם במסיבת ריקודים פשוטה. כלומר, כזו שתרקיד את האורחים תוך שימוש בהגברה.

 

השורה התחתונה – לטס סלברייט!

עכשיו אתם מכירים מקרוב את החברה שהופכת כל אירוע למסיבה בלתי נשכחת. בשלב זה ברור לכם שתוכלו לארגן מסיבות מסוגים שונים במינימום מאמץ. שכן, ברור לכם שלא יהיה צורך בחיפוש אחר פריטים שונים בחנויות, אלא תצטרכו פשוט ליצור קשר עם נציגי החברה שיגיעו עד אליכם ויתאימו את המסיבה בהתאם לצורך שלכם.

מארגנים מסיבה הכירו את לטס סלברייט!

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »