לקנות או לשכור מתנפחים: מה עדיף לכם?

שאלת השאילתות: לקנות מתקן מתנפח או לשכור מתקנים מתנפחים? אולי בכלל מתנפחים רטובים עם מגלשה? בין אם אתם בוחרים כך או כך, אתם זוכים בסוג אטרקציית יום הולדת מהסרטים. מחפשים עוד אטרקציות ימי הולדת? בואו נדבר.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתנפחים מכל הסוגים, מתנפחים מושכרים, מתנפח רטוב לקיץ ועוד. בין אם אתם מתכוננים לאירוע יום הולדת של הילד או הילדה, המתקנים האלו יקלעו בדיוק למטרה. מה עוד, שאתם כלל לא חייבים לתפעל אותם פעם בשנה. היות וכל כך קל לאחסן מתקן מתנפח, אתם יכולים להכניס ולהוציא אותו מהמחסן מתי שרק יתחשק לכם. אז אם כך, מה יהיה עדיף, לרכוש או לשכור מתקנים אלו? כמובן שיהיו יתרונות וחסרונות בשני המקרים, בואו נדבר על זה משני הכיוונים.

 

לשכור או לרכוש פארק מים מתנפח?

ראשית, אם אתם שוכרים מתקן שכזה, אתם למעשה נהנים ממנו באופן חד פעמי, אך מצד שני, אתם חוסכים במקום אחסון. ככה שלמטבע תמיד יש שני צדדים. אין לכם בעיה של מיקום אחסנה עבור מתקנים לילדים? יהיה מומלץ לרכוש מתקן שכזה.

זכרו כי בכל מקרה, אם אתם רוכשים את המתקן, יהיה עליכם גם לרכוש קומפרסור מתאים, בעזרתו תוכלו לנפח בקלות את המתקן. וכשמדובר בקומפרסורים, ישנם סוגים שונים ובעוצמות שונות, כך שהעלויות הן מגוונות.

 

כמה יעלה לי קומפרסור לניפוח מתקנים מתנפחים לחצר?

באופן כללי, ניתן לרכוש קומפרסור טוב בעלות של 150 ₪ ועד 450 ₪ בממוצע. אם אין לכם בעיה אם ההוצאה הזו, אתם מוזמנים לרכוש אפילו מתקן קפיצה וגלישה לבית. בדרך כלל המתקנים האלו יהיו גדולים יותר, היות וכשמם תפקידם – לספק לילד מקום ומרחב לקפוץ ולגלוש.

אם אתם מחפשים אחר מתקנים מהסוג של קפיצה וגלישה לילד, זכרו שתמיד ניתן לערב בכל מיני מתקנים גם אלמנטים של מים. מושלם לימות הקיץ הלוהטים. לא לשכוח כובע וקרם הגנה. חשוב עוד לזכור כי ברוב המקרים, המתקנים האלו יגרמו לכך שחברים של הילד יגיעו לביתכם בכדי לקפוץ ולשמוח יחדיו. מה זה אומר? במילים פשוטות: טיפוח הקשרים החברתיים של הילד.

 

פעילויות לילדים שמפתחות ומטפחות

הילד יזמין אליו חברים הביתה, הם כולם ייהנו ביחד והחברויות ילכו ויעמיקו. ואם זה לא שווה את הכול, אז שום דבר אחר לא יהיה. אין ספק שהכישורים החברתיים של ילדיכם חשובים ביותר, ועדיף שהוא יפתח אותם על טרמפולינה ביתית או על מתקן מתנפח, מאשר אל מול הסנאפצ'אט או הטיקטוק.

כשילדים נהנים יחדיו על מתקן מתנפח לבית, הם מדברים ביניהם ויוצרים תקשורת. אל מול המסך? אמנם עדיין מייצרים תקשורת, אך באיכות שונה. אז, לרכוש או לשכור מתקן מתנפח? תלוי לגמרי בכם ובמרחב שיש לכם עבור המתקן! בהצלחה!

מגלשה

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »