איך לצלם בצורה יפה מארזים לראש השנה

ראש השנה כבר בפתח וכולנו רוצים לתת את המתנות הכי יפות שאפשר לכל אחד.

אתם מנהלים אתר שמוכר מארזים שונים לחג?

תוהים איך לגרום ללקוחות לפנות דווקא אליכם ולהזמין אצלכם את המתנות לעובדים?

כדאי שתדעו: הצילום הוא חלק מהעניין.

 

למה כדאי לצלם את המארזים השונים לחג?

ראשית, צאו מנקודת הנחה שאם אתם רוצים למכור מארזים לראש השנה לקבל הרחב, אתם לא לבד. כלומר, אתם מתמודדים עם תחרות מאוד גדולה ולכן כדאי שתשקיעו בעניין הזה מחשבה. שנית, חשוב להבין שהעניין הוא הצילום, ובמיוחד בעידן שבו אנחנו חיים. כלומר, אם בעבר בעלי עסקים, חברות וארגונים היו טורחים לצאת מהמשרד כדי לראות במו-עיניהם מארזים שונים, הרי שהיום זה לא כך. היום הקורונה נמצאת בכל מקום ובנוסף, אנחנו רגילים לחיים נוחים יותר ולחיסכון בזמן. לכן ברור מדוע כל מי שמחפש את המארזים הכי יפים שיש לראש השנה יעשה זאת אונליין. זו הסיבה שבגללה אתם צריכים לצלם את המארזים שאתם רוצים למכור, ויש לא מעט פרטים שעליכם לקחת בחשבון כשאתם עושים זאת.

 

מה חשוב לקחת בחשבון כשמצלמים מארזים לראש השנה?

האמת היא, שבין אם מדובר על מארזים לראש השנה, לפסח או לכל חג אחר, יש כמה דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון בנושא הצילום. לדוגמה:

  • הקומפוזיציה – מה אתם מצלמים, איזה מוצר עומד על יד איזה מוצר ואיך הכול נראה בסופו של דבר.
  • התאורה – האם אתם רוצים לצלם את המארז בתאורה טבעית או שתרצו לעשות שימוש בתאורה מלאכותית?
  • הצבעים – כדאי לקחת בחשבון גם את שילובי הצבעים כי זה משפיע על איך שנראה המוצר הסופי.

קחו בחשבון את כל הנתונים האלה, כולל הרקע שאליו אתם מצלמים את המארזים השונים, ותראו שהתוצאה הסופית תיראה מקסימה. חשוב להבין: תמונה אחת טובה תשפיע בצורה משמעותית ביותר על כמות המכירות של המארזים ולכן יש להשקיע בכך מחשבה.

 

אל תצלמו את המארזים לבד

יכול להיות שלא לגמרי הייתם מודעים לכך, אבל האמת היא, שצילום של מארזים לחג זה לא משהו שעושים ככה סתם. כלומר, זו מומחיות בפני עצמה ולכן, אם אתם רוצים ליהנות מתוצאה טובה שתגרום לכולם לקנות דווקא אצלכם את המארזים השונים, כדאי שתפנו אל הטובים ביותר בתחום עוד היום. קיימים היום הרבה מאוד צלמים שזו בדיוק המקצועיות שלהם: לצלם מוצרים שונים, כולל מארזים לכל חגי השנה. לכן, אם אתם רוצים להרשים את כל הלקוחות שנכנסים לאתר שלכם ואם אתם רוצים לגרום לכולם לקנות דווקא אצלכם את המוצרים השונים, אל תהססו. פנו אל הצלמים הכי טובים שיש, הפקידו בידיהם את המשימה ותראו שלא תצטערו על כך. צילום מקצועי ויצירתי זה משהו שמבחינים בו מרחוק כך שכדאי לעשות זאת.

 

צלם מקצועי

אולי יעניין אותך גם