למה חשוב לצלם את טקס פתיחת המתנות בכל שנה בראש השנה

בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד חדש שלא הכרנו קודם. מדובר בטרנד צילום טקס פתיחת המתנות בראש השנה. מדובר בטקס שאולי יהיה מוכר עבור כמה מכם. שכן, הוא נערך בקרב אלו שחוגגים את השנה החדשה, ממש בצמוד אל עץ האשוח. יצאנו לבדוק למה חשוב לקיים את הטקס הזה בכל שנה ולא רק בשנה החדשה, אלא גם בראש השנה היהודי. הישארו אתנו ותגלו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בתיעוד טקסים. כדי שתוכלו לדעת איך הגענו דווקא אליהם, נציין בפניכם שפרסמנו פוסט ברחבי הרשת וביקשנו מגולשים שיש להם דעה מעניינת בנושא – לכתוב לנו אותה. באופן מפתיע, קיבלנו מעל ל – 30 דעות ובחרנו את אלו המעניינות ביותר. אז כדאי שתישארו פה כדי שתדעו למה אתם צריכים לצלם את הטקס מעתה ואילך.

 

למה חשוב לצלם את טקס פתיחת המתנות בכל שנה בראש השנה – סיבה מספר 1

חשוב מאוד  לצלם את הטקס של פתיחת מתנה לראש השנה פשוט כי זה אירוע ייחודי שמשרה אווירה על השנה כולה. יש מי שאומרים שהמתנות שתקבלו לחג ישפיעו עליכם לאורך כל שנה הבאה. כך שאם למשל קיבלתם כמה מתנות לחג שנוגעות לתחום גידול הילדים, אתם הולכים לחוות חוויות מסוימות בנוגע לגידול הילדים שלכם באופן מהותי במהלך השנה הקרובה.

 

למה חשוב לצלם את טקס פתיחת המתנות בכל שנה בראש השנה – סיבה מספר 2

הסיבה ה – 2 לצילום טקס פתיחת המתנות נוגעת לעובדה שזה פשוט מצחיק. תחשבו על זה רגע. אם תצלמו את הטקסים לאורך 4 – 5 השנים הבאות, אתם תוכלו בכל שנה להסתכל על הטקס של השנה שעברה והשנים שעברו באופן כללי. כך תוכלו לראות איפה הייתם אז ואיך השתניתם מאז. גולשים רבים ציינו שהם ראו את עצמם עוברים הליך משמעותי למשל, מרווקים לנשואים ומשם לבעלי משפחות עם ילדים. מעניין מאוד לראות את הדרך ואת המתנות שקיבלתם עד כה.

 

למה חשוב לצלם את טקס פתיחת המתנות בכל שנה בראש השנה – סיבה מספר 3

חשוב לצלם את הטקס כדי שתוכלו לדעת מי נתן לכם את המתנות שאתם באמת עושים בהן שימוש. שכן, לעיתים אנו מקבלים מתנות שפשוט אין לנו מה לעשות אתן. לעומת זאת, יש מצבים שבהם אנו מקבלים מתנות איכותיות שמלוות אותנו שנים ולא תמיד נעים לשאול מי הביא לנו אותן. אז דעו שזו סיבה מספיק טובה לצלם את האירוע, כדי שתוכלו לבדוק זאת במקרה הצורך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ההסבר לצילום של טקס פתיחת מתנות בכל שנה בראש השנה. מקווים שהפנמתם את המידע ושתיישמו אותו. העיקר שתחגגו את ראש השנה עם מתנות שוות!

מארזים

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »