5 דברים קטנים שיכולים להעשיר את החתונה

רוצים לגרום לחתונה שלכם לבלוט מעל כולן? להלן חמישה דברים קטנים שיכולים לגרום לכך שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח.

מה ניתן לעשות בכדי להעשיר את החתונה?

  1. תרומה לקהילה – אחד הטרנדים הבולטים כיום בעולם החתונות הוא ללא ספק תרומה לקהילה. למעשה, זוגות רבים מבקשים מהאורחים אשר מגיעים לאירוע לתרום סכום כספי סמלי לארגון או מטרה אשר קרובה ללבם, ובכך להעניק גם לאחרים בחזרה. מדובר בדבר קטן יחסית אשר יכול בהחלט לספק לאורחים שלכם וגם לכם קצת נחת, מתוך הבנה כי קארמה טובה יכולה להוביל לדברים עוד יותר טובים, ולכן מומלץ לחשוב על ארגון או מקום אליו תרצו לתרום חלק מהכספים של החתונה, ולציין על כך לאורחים בעת הגעתם.
  2. עמדות צילום אינטראקטיביות – ענף הצילום התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות, כאשר כיום ניתן לראות בלא מעט גן אירועים בשרון, אולם חתונות עמדות אינטראקטיביות אשר מאפשרות לאורחים להשתטות, כל זאת באמצעות מגוון רחב של אביזרים, רקע מתחלף ואפשרות להעלות את התמונה ישירות לרשת החברתיות. בכך, תוכלו להעניק לאורחים שלכם מזכרת ויזואלית מהאירוע אשר היא מקורית, כמו גם נשמרת בצורה מיטבית למשך שנים ארוכות
  3. ריקוד בהפתעה – אחד הרגעים המרגשים ביותר בכל חתונה הוא כמובן ריקוד הסלואו של החתן והכלה. אולם, תוכלו לצאת קצת מהקופסא ולהעניק לאורחים שלכם ריקוד בהפתעה אשר כולל את שניכם כמו גם בני המשפחה והחברים רוקדים יחדיו. אין כל ספק כי המחווה הקטנה הזאת תעשיר את האירוע שלכם כמו גם תגרום לאורחים לקפץ על השולחנות, ולך תדעו – אולי הסרטון שלכם יעלה לרשתות החברתיות ותוכלו להיות כוכבים לרגע.
  4. עמדות מתוקים – אם אתם רוצים לחסוך בעלויות של המזון, דרך מומלצת להעשרת האירוע היא השכרה של דוכני מזון מתוקים אשר ניתן למקם אותם בסמוך לרחבה, ובכך להעניק לאורחים שלכם וגם לכם חוויה קולינרית כיפית וטעימה במיוחד. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות אשר מאפשרות את השירות הזה, ומומלץ להקדים ולשריין את מקומכם – במידה ואתם מתחתנים בתקופת הקיץ העמוסה.

איש מצטלם

  1. אפטר פארטי – אם אתם מתכננים להזמין לא מעט צעירים לחתונה שלכם, מומלץ לחשוב על ביצוע של אפטר פארטי באולם נפרד או בתוך האולם עצמו, ולהסב את המקום לאווירה צעירה וקלילה יותר. על אף כי מדובר בהשקעה כספית לא מועטה, ניתן לומר כי מדובר באופציה נהדרת בעבורכם למשוך עוד קצת את האירוע ולשלב בתוכו הרבה מאוד מוזיקה טובה, אלכוהול כמו גם חטיפים אשר יחולקו לקהל, כאשר מומלץ לחשוב על קונספט אשר מתאים לאירוע. אם לדוגמא אתם אוהבים את תאילנד, ניתן לעשות אפטר פארטי בסגנון מסיבת פול מון עם הרבה זוהרים, אננסים ואווירה משכרת של קיץ.

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »