לא נפסיק לרקוד: X קורסים ללימודי ריקוד שאתם חייבים להכיר

כולנו מצאנו את עצמנו במעגל ריקודים במסיבה, מסתכלים על מישהו אחר רוקד בביטחון ואנחנו לא מצליחים לתאם בין הידיים לרגליים. גם אתם רוצים לרקוד כמו ברוקדים עם כוכבים? להרשים את כולם במסיבה ולהתאים את עצמכם לכל שיר שמגיע? תרשמו היום לקורס ריקוד ותלמדו משהו חדש.

בעולם הריקוד קיימים כל מיני סגנונות ריקוד, כל אחד מהם בעל מקצב ותנועות משלו. את סגנונות הריקוד השונים אפשר ללמוד בקורסים ושיעורים- הנה כמה קורסים מומלצים:

 

לטיני-

הריקודים הלטינים באים במגוון צורות וצבעים, לדוגמא סלסה ובצ׳אטה ששניהם קרויים על שם המוזיקה שלצליליה רוקדים. הריקודים הלטינים נחשבים רומנטיים ואינטימיים יותר מסגנונות אחרים ורוקדים אותם בזוגות. מקורה של הבצ׳אטה הוא ברפובליקה הדומיניקנית והיא מיוחדת ומלאה תשוקה. המקומות שמלמדים ריקודים לטינים לרוב מתמחים בסגנון אחד, לדוגמא לימוד בצ׳אטה שהוא סגנון ספציפי,ילמדו במקום יעודי לבצ׳אטה.

לטיני-

ריקוד על עמוד-

ריקוד על עמוד הוא אחד מהסגנונות שמתפספסים בשל הקונוטציה שלו לחשפנות, הספורט הוא אמנות משל עצמו ואפילו מתקיימות אליפויות עולם בריקוד על עמוד. הוא דורש כוח אדיר, גמישות, דיוק והמון השקעה באימונים והוא נחשב מהענפים הנועזים שיש לעולם הריקוד להציע.

בשנים האחרונות הסגנון נפתח לציבור הרחב בשיעורים חד פעמיים או קבועים והוא מומלץ לכל מי שרוצה לחוות משהו שונה וחדש, קחו בחשבון שהוא מאתגר יותר ממה שהוא נראה.

ריקוד על עמוד- 

היפ-הופ-

בתוך עולם ההיפ-הופ קיימים המון תתי סגנונות ולשם ההפשטה נרכז את כולם תחת שם אחד. ברייקדאנס, סטריט, ג׳אז, ווג ועוד המון סגנונות שלכל אחד מהם מקצב משלו, תנועות משלו וקורס משלו. תחום ההיפ-הופ מאופיין במנגינה קצבית וזרימה עם המוזיקה.

ניתן למצוא שיעורים חד פעמיים של רקדנים שבאים ללמד את הסגנון הספציפי שלהם. הסגנונות בתוך עולם ההיפ-הופ לקוחים מתרבויות שונות. לדוגמא ווג שלוקח השראה ממסלולי הדראג או הברייקדאנס שלוקח השראה מהתנועות בקפוארה.

 

בלט-

בלט והעולם הקלאסי הם אבן החן של עולם הריקוד. הם נחשבים לאציליים והמפוארים ביותר מבין הסגנונות. הבלט מתאפיין בטכניקות מדוייקות ואימונים נוקשים. קריירה של בלרינה היא התחייבות לכל החיים. האקדמיות תחרותיות ודורשות המון מהרקדנים והרקדניות.

הבלט נחלק לכמה סגנונות וביניהם הקלאסי והמודרני- את הקלאסי ניתן לראות במופעים כמו מפצח האגוזים המפורסם, ואת המודרני בלהקות כמו בת שבע. גם מהבלט אפשר לטעום בקורסים ושיעורים ומומלץ להתחיל בגיל צעיר, אם תרצו להתנסות רק בטעימה שווה להתמקד במודרני.

 

למה שווה לכם להרשם?

לא משנה איזה סגנון תבחרו ללמוד נמליץ לכם לנסות אותו. ריקוד הוא אחד מהתחומים שממלאים אדם בביטחון עצמי ונותנים לו מקום להביע את עצמו ולהשתחרר. קורס ריקוד הוא דרך מצויינת ללמוד משהו חדש. תשתחררו, תחוו, ותרשמו עוד היום לקורס ריקוד חדש.

לא נפסיק לרקוד: X קורסים ללימודי ריקוד שאתם חייבים להכיר

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »