בין הגלים: כל מה שתצטרכו לדעת לפני הפקת אירוע על הים

הים קורא לכם ואתם לא מסוגלים לסרב? בתור התחלה, חשוב להבין כי הפקת אירועים בחוף הים היא שונה במהותה מאשר הפקת אירועים בלב ים. אז, אם אתם רוצים לחגוג מאורע מיוחד בין הגלים, ריכזנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת לפני הפקת אירוע על הים.

אין ספק, הים הוא מקום קסום. אבל, הפקה של אירוע בים היא בד"כ יותר מאתגרת מאשר סוגי הפקות אחרות. בואו נתחיל מזה שחלק מהאנשים עשויים לסבול ממחלות ים. בהתחשב בעובדה שבאירועים האלכוהול זורם בד"כ בצורה חופשית, השילוב של זה עם מחלת ים עשוי ליצור בעייתיות מסוימת. לכן, חשוב לעדכן אנשים מראש לגבי מיקום האירוע, לא להשאיר זאת כהפתעה. בשלבים הראשונים להפקה, קחו בחשבון את ההיבטים הבאים:

  1. לוקיישן: בין אם אתם בוחרים בהרצליה, ת"א או חיפה, בחרו את הלוקיישן בהתאם למרחק הנסיעה שהאורחים יצטרכו לנסוע.
  2. הפקה: כדאי לבחור חברת הפקת אירועים על הים שתעזור לכם עם כל היבטי האירוע השונים.
  3. סוג היאכטה: בין אם בוחרים סירה או יאכטה, צריך להתאים את כלי השייט לכמות האורחים.
  4. זמן: כלי שייט מוזמנים לפי שעה, כך שחשוב לתזמן את משך האירוע מראש.

 

איפה כדאי לצאת לשייט של אירוע בים?

אמנם ישראל קטנטונת, אבל היא כוללת סוגי נופים רבים וגם לא מעט חופי ים. מעבר לימות הקלאסיות של אזורי המרכז או הדרום, אפשר גם ללכת דווקא על כיוון צפון, שם תמצאו כמובן את הכנרת. כמו כן, חיפה ועכו גם הן אופציות מעולות עבור אירועים על הים.

אם אתם לא מתכוונים להצפין, תל אביב היא כנראה העיר המומלצת ביותר עבור אירועים בים. הכול נגיש, יש חניונים וגם את רידינג או נמל יפו. בין אם אתם יוצאים מנקודה זו או האחרת, קחו בחשבון את הנושא של הנגישות. ברידינג, למשל, יש חניון צמוד עבור מכוניות.

יורדי הסירה

אולם אירועים על הים בתל אביב

אמנם שייט זה אחלה פתרון עבור אירוע בים, אבל אולם אירועים על הים הוא אפילו פתרון עוד יותר טוב. כזה הוא אולם יורדי הסירה, שבו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים באירוע שלכם. אולם יורדי הסירה ממוקם ממש על החוף, מה שמאפשר להנות מהאירוע בכמה מישורים חשובים:

  1. רגישויות: אנשים עם רגישויות של מחלת ים לא צריכים לדאוג, כי האולם ממוקם על החוף בניגוד לכלי שייט ששטים בים.
  2. ספייס: בניגוד לכלי שייט קטנים, באולם יורדי הסירה תמצאו המון מקום ומספיק ספייס גם לאירועים גדולים.
  3. יוקרה: האולם יוקרתי, רומנטי ומותאם לכל סוגי האירועים השונים בחוף הים.

לסיכום, כאשר מדובר על אירוע בים, הבחירה בד"כ צריכה ליפול בין אולם אירועים בים לבין כלי שייט למיניהם. ההמלצה הכי טובה היא, לחשוב מה האורחים שלכם היו מעדיפים.

יורדי הסירה

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »