כל מה שצריך לדעת על אומני חושים

אומני חושים הינם אנשים המותחים את גבולות היכולת האנושית למחוזות שלא הכרנו. הזמנת אומני חושים לאירועים מסוגים שונים הינה תופעה אשר הולכת וצוברת פופולאריות, ויש לכך סיבה טובה – הופעה של אומן חושים מבטיחה לכם חוויה מהנה, סוחפת, מלהיבה ומרגשת, לכם ולכל הנוכחים בקהל, מגדול ועד קטן.

 

מה זה בכלל אומן חושים?

אומן חושים, הקרוי גם מנטליסט, הינו אדם אשר מבצע תרגילים בהם הוא מציג יכולות תודעתיות, מנטליות ופסיכולוגיות אשר אינן קיימות אצל אנשים אחרים. אומן החושים מציג מעין חוש שישי (קרוי גם "פאראפסיכולוגיה"), ומסוגל לדעת דברים שלאדם הרגיל אין דרך לדעת אותם בשום אופן. היכנסו לכתבה המפורטת https://israelhayom.co.il.

 

מה קורה בהופעה של אומן חושים?

במהלך הופעתו, מציג אומן החושים מגוון יכולות כגון קריאת מחשבות, תקשורת באמצעות טלפתיה, חיזוי בחירתו העתידית של אדם אקראי מהקהל, הזזת חפצים בכוח המחשבה וכדו'. אומן החושים מקיים אינטראקציה רבה עם הקהל, ונוגע בחייו של כל אחד מהאנשים בקהל.

 

מה ההבדל בין אומן חושים לקוסם?

ישנם מספר מאפיינים המבחינים בין קוסם לאומן חושים: קוסם מבצע את תרגיליו על חפצים מוחשיים, ואילו אומן החושים מבצע את תרגיליו באמצעות תודעתם ומחשבותיהם של המשתתפים. בנוסף, הופעתו של אומן חושים מתנהלת תוך שיתוף פעולה הדוק מצד הקהל, והם משמשים חלק משמעותי מאד בהופעתו. ניתן לראות שהאבחנה בין שני התחומים הללו אינה חדה ולעיתים קרובות הקוסם הינו גם אומן חושים ולהפך.

 

כמה עולה להזמין אומן חושים?

מחירו של אומן החושים משתנה על פי משתנים רבים, כגון איכות הופעתו של האומן, שנות ניסיונו, גודל הקהל, אורך ההופעה המבוקשת, מיקום ההופעה, מועד ההופעה וכדו'. רצוי לבקש הצעת מחיר מהאומן בצורה ישירה על פי הדרישות הספציפיות שלכם.

 

האם לאומן חושים יש כוחות-על?

לאומן החושים אין כוחות-על במובן הפשוט של המילה, אולם הוא מסוגל לקלוט דברים רבים אשר לאדם הממוצע אין יכולת להבחין בהם. חדות זו מאפשרת לאומן החושים ללמוד דברים רבים אודות האדם העומד מולו, יכולת אשר אינה קיימת אצל אנשים אחרים.

 

לאיזה אירוע מתאים להזמין אומן חושים?

את אומן החושים ניתן להזמין למגוון רחב מאד של אירועים – החל מימי הולדת, מסיבות שחרור, ימי גיבוש לוועדי עובדים, ועד מפגשים משפחתיים, ימי עיון או אירועים עסקיים שונים. אומן החושים מחזיק במגוון רחב מאד של תרגילים, וביכולתו להתאים את התרגילים לאירוע אליו הוא מוזמן.

 

כיצד לומדים להיות אומני חושים?

על מנת להיות אמון חושים יש מספר תכונות בסיסיות אותן צריך להחזיק כגון יכולת עמידה מול קהל, תקשורת בין אישית טובה, זריזות ידיים, הומור, יכולת אילתור וכדו'. בנוסף על התכונות הללו, יש צורך בשנים רבות של תרגול ואימון, על מנת לדייק את היכולות ולשייף את ביצוע התרגילים. אומני חושים על פי רוב לומדים את הבסיס בצורה מסודרת, ומשם מתפתחים למגוון כיוונים על פי אופיים המיוחד והייחודי.

עכבר עכביש

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »