כך תתרכזו ותגלו את הקסם

בין אם הקשב שלכם הוא ברמותיו המצטיינות, או שמא הריכוז שלכם ב"קנטים", עולם הקסמים יצריך ממכם קשב וריכוז מסוגים אחרים. בואו נגיד ככה, הקוסמים הטובים בעולם, לא בטוח שהיו תלמידים מצטיינים בבית ספר. כיצד הם הצליחו להתרכז, להתפקס ולמצוא את הקסם שבתוכם ובעולם?

אם אתם מעוניינים לפצוח בקריירה של קוסמות, יש על מה לדבר. כנראה שאתם אנשים שהם לא רק סקרנים, אלא אנשים שגם אוהבים לסקרן אנשים אחרים. ואם זוהי התמונה, אנחנו ממליצים לכם למצוא את הקסם שקיים בכם. על הדרך, אתם תמצאו את הקסם שקיים גם בעולם. כשאנשים משועשעים, מרוכזים בכם ומסוקרנים ממכם, אין הרגשה טובה מזאת. רוצים דוגמה למישהו שמצליח לעשות את זה בגדול? בכתובת admagic.co.il תוכלו למצוא אמן חושים שעושה את זה בגדול כל יום, אפילו ב-ZOOM בתקופת הקורונה. בואו נדבר על אמני חושים, מי הם בעצם וכיצד הם מוצאים את הריכוז שעושה קסמים?

 

כיצד אמן חושים מוצא את הקסם שקיים בו?

אמן חושים הוא אדם שמיומן בכל מה שקשור לקריאת מחשבות, טלפתיה, קוסמות לילדים, למבוגרים ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לתבל את האירוע שלכם עם מעשי קוסמות מהשורה הראשונה, יש לכם קוסמים כמו עשהאל דרייר שיפזרו מעל האירוע שלכם אבקת קסמים היסטרית. וכיצד הם עושים את זה?

אמן חושים מתעורר בבוקר, שותה שייק בריאות, מקשיב למוזיקת ג'אז ומוצא את הקסם בכל יום מחדש בעצמו. הקסם הוא משהו שחבוי בכולנו, רק שחלקנו עושים מאמצים כדי למצוא אותו ולחפור פנימה בעצמנו. כשהקסם נמצא, קשה לשחרר אותו. אנשים מתאהבים במעשי קוסמות ועוסקים בהם במשך כל חייהם, זה מעין ג'וק שכזה שפשוט לא משחרר.

 

קיים בכם הקסם שמדגדג לפרוץ החוצה לעולם?

אם אתם מרגישים שיש בכם את הקסם הזה ואתם רק צריכים שמישהו ידגדג אותו החוצה ממכם, אתם יכולים לפנות אל קורסים של קוסמים. ישנם בתי ספר לקוסמות שניתן להירשם אליהם וללמוד כיצד לסקרן ולהופיע מול אנשים בתור קוסמים. והכי חשוב, אל תיתנו לקסם לברוח מחייכם. אם אתם מרגישים שנועדתם להופיע מול קהל בתור קוסמים, אנחנו ממליצים לכם ללכת אחרי החלום שלכם.כשפלוני או פלונית אוהבים את מה שהם עוסקים בו, פלוני ופלונית יהיו טובים בזה ויצליחו גם לייצר פרנסה בריאה. רוצים ללמוד קוסמות אבל אין לכם את התקציב לכך? ובכן, לא חובה להירשם בתשלום לבתי ספר לקוסמות.

 

מה אם אין לי כסף ואני רוצה ללמוד קוסמות?

יש בימינו אתר שאתם כנראה מכירים (אלא אם אתם חיים במערה), הוא נקרא יוטיוב. באתר YOUTUBE אתם תוכלו למצוא לא מעט שיעורים לק'וסמים מתחילים, למתקדמים ועוד. כל עוד אתם מעוניינים ללמוד קוסמות, אל תיתנו לחלום הזה לחמוק ממכם! תקשיבו ללב שלכם ותרדפו אחר החלומות שלכם, בהצלחה!

 

ילדה מרחפת

אולי יעניין אותך גם

5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »