כיצד נתאים את הקייטרינג לסוג האירוע

התאמה של קייטרינג לסוג האירוע הינה עניין הכרחי שלא כולם מודעים אליו. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה ימים, כשחזרנו מחתונה של חברים קרובים שבחרו להגיש קייטרינג שלא תאם למאורע כלל. ברגע שחזרנו הביתה החלטנו שנמצא את הזמן לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את הדרך הנכונה להתאמת הקייטרינג לאירועים מסוגים שונים. הישארו אתנו ותגלו איזה קייטרינג יתאים לאירוע הבא שתערכו.

 

מאחורי הקלעים של התאמת קייטרינג לאירוע

רגע לפני שנציג בפניכם את ההתאמה המיטבית של הקייטרינג לסוג האירוע הנבחר, עליכם לדעת למה בחרנו להתעכב על נושא זה. נאמר בקצרה כי מדובר בעניין שעשוי להטריד את האורחים שלכם. אם תחשבו על זה לרגע, כשאתם מגיעים לאירועים מסוימים, אתם מצפים שיהיה בהם אוכל מסוג מסוים. יש אירועים שבהם אתם מצפים לבשר, יש אירועים שבהם ברור לכם שיהיה כיבוד קל וכו'.

איך אנחנו יודעים זאת? בגלל שאתם לא לבד. מדובר בציפייה כללית שהוכתבה לנו עם השנים. הבעיה היא, שכשאנחנו מקיימים את האירוע בעצמנו, אנו מרוכזים לעיתים בעצמנו ולא בצורך של האורחים. אנחנו כאן כדי להזכיר לכם את האינפורמציה שאולי שכחתם מההתרגשות שבהפקת האירוע.

התאמה לסוג האירוע

כך תתאימו את הקייטרינג לחתונה

צפויים להתחתן בקרוב? כדאי שתדעו שהבחירה של קייטרינג בחיפה או במקום אחר שנמצא בקרבתכם צריכה להיעשות בהתאם למספר המוזמנים. מה זה אומר? הכוונה היא שאם אתם מזמינים מעל ל –  150 אורחים, עליכם להזמין קייטרינג בשרי. אם מדובר בפחות מ – 150 איש, מומלץ להזמין קייטרינג חלבי.

 

כך תתאימו את הקייטרינג לבר מצווה או בת מצווה

אורחים שמגיעים אל אירועים מסוג זה מצפים לקבל קייטרינג בשרי. חשוב שתדעו שיש מגוון רחב של מנות ילדים שמוצעות לאורחים הצעירים של האירוע. ההמלצה שלנו היא להיכנס לאתר של מרכז קייטרינג ארצי כדי לראות את המנות הללו מקרוב ולבחור בהן. כך תוכלו להיות בטוחים שכל האורחים יהיו מרוצים מההיצע שיוגש על השולחנות באירוע.

התאמה לסוג האירוע

כך תתאימו את הקייטרינג לאירועים קטנים

מי מכם שצפויים לקיים אירוע קטן בקרוב, יכולים לבחור בקייטרינג שמציע שולחן שוק. הבחירה בחלבי או בשרי נתונה כאן לבחירתכם. החלק החשוב ביותר באירועים מסוג זה נוגע יותר לאופן ההגשה (שאינו כולל מלצרים, אלא הגשה עצמית). רגע לפני שנעבור לפסקה הבאה, נציין שכשאנחנו אומרים "אירועים קטנים", אנו מתכוונים לאירועים הבאים:

  • ברית מילה
  • יום הולדת
  • חגיגות אירוסין ועוד

 

השורה התחתונה – צאו לחגוג!

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרכים שיאפשרו לכם להתאים את הקייטרינג לסוג האירוע שאתם צפויים לקיים. בשלב זה נותר לנו רק לאחל לכם בהצלחה רבה בהפקת האירוע המדובר. אנו מקווים שתיישמו את המידע שנכתב לעיל, בגלל שהוא שווה זהב.

התאמה לסוג האירוע

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »