כיצד להפוך את יום החתונה שלכם ליום מיוחד וייחודי?

נראה שאין יום מרגש בחיינו כיום החתונה שלנו.

ליום מרגש זה ניתן להוסיף מספר תוספות, שיהפכו אותו למיוחד עוד יותר.

התוספות מתחלקות לכאלו הקשורות לחתונה עצמה ולכאלו הקורות בשעות הבוקר והצוהריים, לפני ההגעה לאולם.

 

תוספות לפני האירוע – צילומים

קמתם בבוקר, איפור תסרוקת לכלה, חליפה לחתן, לימוזינה שחורה – ומה עכשיו? לרוב, נהוג לערוך יום צילומים זוגי שיישאר לכם כמזכרת ליום מרגש זה. יום צילום של הזוג עם החברים הקרובים בוני משפחה הינו סטנדרטי למדי. תוכלו להפוך את היום ליוצא מן הכלל, אם תבחרו לערוך יום צילום במקום מיוחד. חשוב שמקום הצילום יהיה מקום אהוב על שניכם, מיוחד ומפתיע, וכמובן מצטלם יפה.

אופציה למקום שכזה היא אצטדיון כדורגל חדיש ומודרני. במידה ואתם מאוהבי המשחק, הכר הירוק, חדרי ההלבשה ועשרות אלפי הכיסאות הם התפאורה המושלמת עבור יום הצילומים הייחודי שלכם. מדובר במיקום מפתיע, חדשני ויפיפה.

 

ארוחת גורמה

תרצו לפתוח את היום בתחושה קלילה ובו בזמן גם מלכותית ויוקרתית. לשם כך, מומלץ להזמין ארוחת בוקר גורמה הכוללת לחם מחמצת, גבינות ויין לבן. כל אלו יעניקו את תחושת היוקרה והייחודיות, וזאת מבלי שהואכל יכביד עליכם בהמשך היום.

 

תוספות לאירוע עצמו – אולם

ניתן לבחור באולם חתונה סטנדרטי, והחתונה שלכם תראה כמו כל אחת מעשרות החתונות שהייתם בהן. תוכלו לבחור אולם חתונות מיוחד שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

כשם שצילומים באצטדיון כדורגל יהיו בלתי נשכחים, כך גם קיום אירוע בתוך האצטדיון. זה אולי נשמע מפתיע ולא שגרתי בעליל, אך לקסם שיש באצטדיון אין תחליף. האווירה באירוע תהיה יוצאת מן הכלל. חופה על רקע יציעים, המתנשאת מעל הדשא עליו משחקות קבוצות צמרת בישראל, היא חופה שלא ניתן להתחרות בה.

חשוב לציין, שלא כל אצטדיון מתאים לקיום אירוע. יש לבחור באצטדיון יפה וחדיש, עם חניה סמוכה, והכי חשוב -שישמח לארח אתכם וערוך לקיום אירועים באצטדיון. אצטדיון העונה על קריטריונים אלו הוא אצטדיון סמי עופר בחיפה – אחד החדשים בארץ וללא ספק היפה ביותר מבין אצטדיוני ישראל ובו ישמחו לארגן לכם חתונה שכל אורח יזכור לכל החיים.

 

קליפ מהמשפחה ומהחברים

לקליפ חתונה, עליו עמלו החברים והמשפחה מראש, חשיבות יתירה באירוע שלכם. קליפים ברמה גבוהה ישדרגו את האירוע כולו ויכניסו את כלל האורחים לאווירה הייחודית אליה אנו רוצים שיכנסו. ההשפעה על האורחים תשפיע עליכם, כמובן, הזוג המתחתן. משכך, וודאו עם המשפחה ועם החברים שהם מודעים לחשיבות הקליפ וכן אם הם מודעים לחשיבות של קליפ איכותי המצולם ומוקלט על ידי אולפן מקצועי.

 

לסיכום

חתונות יש בשפע. חתונות בלתי נשכחות יש בודדות. כדי להפוך את החתונה שלכם לאחת מאותן בודדות, ובכלל את יום האירוע לייחודי ולבלתי נשכח, רצוי לפתוח את היום בארוחת גורמה כלילה, להמשיך אותו בצילומים ייחודיים ולקיים את האירוע, שיכלול כמובן קליפ מהמשפחה ומהחברים, במקום ייחודי. מזל טוב!

כניסה לחופה

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »