כבר נגמר לכם מה לעשות עם הילדים בקיץ? הכירו את דפי הצביעה של פרינטקידס

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא מרגיש שהקיץ לא ייגמר לעולם. מדובר ברגע שבו הילדים כבר מיצו את כל האטרקציות, נמאס להם מיציאה לגני שעשועים או לפארקים. כך שכל מה שהם רוצים לעשות  זה להישאר בבית במזגן ולשגע אתכם. כדי שתוכלו להקל על עצמכם, יצאנו לבדוק מה אפשר לעשות עם הילדים בקיץ וגילינו את פרינטקידס שיעביר לילדים שלכם את הזמן בנעימים בזמן שתוכלו לשתות את הקפה שלכם כשהוא חם.

 

תכירו את הילדים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את פרינטקידס, חשוב מאוד שניתן קרדיט לאלו שסייעו לנו להגיע אליו. מדובר באחיינים שלנו שיושבים מהבוקר ועד הערב  ליד שולחן היצירה שלהם. מאז שההורים שלהם גילו את האתר, הם מדפיסים להם בכל יום דפים שונים שמאפשרים לילדים ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • חיזוק המוטוריקה העדינה
  • היכרות עם חומרים חדשים
  • העשרת אוצר המילים

שכן, הדפים מגוונים ומאפשרים להכיר מילים חדשות וגם, ניתן להשתמש בכל מיני חומרי יצירה שונים כדי לבצוע ולקשט אותם. זו ההזדמנות להודות לאחיינים שלנו שהכירו לנו את האתר. שכן, בזכותם, הורים רבים אחרים ברחבי הארץ יוכלו לקבל כמה דקות ארוכות של שקט בחופש שנותר.

 

אילו דפי צביעה אפשר למצוא בפרינטקידס?

ברגע שתיכנסו אל פרינטקידס אתם תגלו עולם שלם של דפי יצירה שמתאימים לכל הילדים, מכל הגילאים ובכל המינים. תקליקו על הכתובת הבאה ותוכלו לגלות את ההיצע הרחב בעצמכם https://www.printkids.co.il. אם תרצו לשמוע מאתנו על ההיצע שמחכה לכם באתר, כדאי שתדעו שיש שם מגוון של אפשרויות. החל מדפי צביעה של חד קרן, פוקימון, חגים, נסיכות, חיות, קיץ, ספיידרמן והרשימה עוד ארוכה.

 

איך אפשר להדפיס את דפי הצביעה?

כדי שתוכלו להדפיס את דף הצביעה שבחרתם, עליכם לבחור באפשרות ההדפסה שנמצאת בצד העמוד. אם אתם יודעים איך להתנהל עם קיצורי דרך, תדעו שגם אפשר ללחוץ על CTRL + P ומיד לאחר מכן ללחוץ על אנטר. אם המדפסת שלכם דלוקה ומוכנה להדפסה – ההדפסה תתבצע תוך כמה שניות.

 

הצעות הגשה

כדי שתוכלו להיות מוכנים ליצירה, אנו מזמינים אתכם לקבל את הצעות ההגשה של חומרי היצירה. אפשר להשתמש בצבעי עפרון, צבעי מים, טושים, מדבקות, גואש לדפי היצירה של פרינטקידס. אם תרצו, תמיד אפשר גם להוסיף דבק, נצנצים, חתיכות סול או אפילו חול. בעצם, כל דבר שעולה בדמיונכם. העיקר שתאפשרו לילדים ליצור ולהכיר חומרים חדשים ומיוחדים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה תוכלו לעשות אחרי שנגמר לכם מה לעשות עם הילדים בקיץ. כעת, כשיש לכם היכרות מעמיקה עם דפי הצביעה של פרינטקידס, אתם יכולים פשוט להדפיס את הציורים המתאימים לילדים שלכם וללכת להכין לעצמכם כוס קפה.

עפרונות

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »