יתרונות לאישורי הגעה לחתונה

ביצוע של אישורי הגעה לחתונה מבין האורחים המוזמנים יבטיח חיסכון אדיר בכסף, כמו גם סדר. כיצד? להלן שלוש יתרונות לביצוע הליך של אישור הגעה לחתונה.

  1. כסף, כסף, כסף – כאשר אתם סוגרים את האירוע שלכם באולם, אתם מתחייבים למספר אורחים מסוים. למעשה, כיום נהוג לומר לאולם מספר גבוהה יותר, זאת לאור העובדה כי סמוך למועד האירוע יש לא מעט ביטולים של אורחים, אשר עלולים לגרור אתכם לברוך כלכלי. הסיבה לכך היא שבעלי האולם מתחשבים במספר האורחים, ובכך מתאימים את מספר המנות אשר מוגשות. כאשר אורח לא מאשר את הגעתו בטרם האירוע, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם נזק משמעותי לכיס, וזאת משום שאתם מתחייבים במעמד חתימה החוזה על כל מנה שיוצאת, ועל כן חשוב מאוד לבצע אישורי הגעה מבין כלל האורחים בכדי להבין בדיוק כמה בדיוק יגיעו, ובכך להימנע מהוצאה כספית נוספת בעבור האוכל אשר מוגש, כמו גם בכדי שתוכלו להיערך מראש מבחינה כספית האם האירוע אכן ישתלם מבחינה כלכלית, או שמא לא, לאור מחסור באורחים. על כן, מומלץ לבצע אישורי הגעה באמצעות חברה מקצועית, כך שתוכלו לדעת בוודאות מהו מספר האורחים ולהתאים את אופי האירוע שלכם כמו גם האוכל ומקומות הישיבה, באופן מדויק.
  2. סדר – אולמות האירועים בישראל עובדים תחת סדר קפדני ביותר, אשר נועד לגרום לכך שכל אורח ימצא את מקומו במהירות וביעילות. ביצוע של אישורי הגעה יבטיח כי תהיו מוכנים מבחינת רזרבות של שולחנות, כמו גם בכדי להעריך את מספר האורחים הכולל, מבחינת סדר ההושבה – כפי שנפרט כעת.
  3. סדר הושבה – אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בכל אירוע הוא כמובן כיצד נסדר את האורחים שלנו, מבחינת שולחנות. מדובר באחד הפרויקטים המורכבים ביותר באירוע, וזאת לאור העובדה כי הן החתן והן הכלה מעוניינים לסדר את האורחים בהתאם למצב המשפחתי או החברתי, כמו גם לקדם את הצעירים לישיבה בקדמת האולם. על
  4. כן, ביצוע של אישורי הגעה יבטיח כי סדר ההושבה אותו קבעתם מראש אכן יתרחש כמתוכנן.

זוג מתחתן

רוצים לנהל את האירוע שלכם בקלות? יש כעת דרך

באמצעות צוות המומחים של חברת save a date תוכלו להקל על עצמכם בצורה משמעותית באופן אישורי הגעה לחתונה. למעשה, כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם נציג החברה במספר 054-2166156 ולאחר מכן תוכלו להעביר רשימה מסודרת של האורחים, כאשר נציגי החברה יזינו את הפרטים במערכת מתקדמת ולאחר מכן ניתן יהיה לשלוח את האישורים  דרך משלוח אסמס או אישורי באופן מודפס, בלחיצת כפתור. בכך, תוכלו להבטיח כי אישורי ההגעה יתבצעו באופן מהיר ויעיל, כמו גם באופן מקצועי, כל זאת בזכות חברה מובילה בתחומה אשר מהווה את הקדמה הטכנולוגית בענף האירועים.

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »