יש לי מסיבת רווקות – האם לופט הוא מקום מתאים לחגיגה?

מחפשות דרך לחגוג את מסיבת הרווקות המושלמת? לא מספיק לתת רק דגש לאוכל ולפעילות.

חשוב לבחור גם במקום אטרקטיבי, מרשים ונוח.

האם לופט הוא מקום מתאים לחגיגה – על כך במאמר הבא.

 

לאלו הדגשים יש לשים לב כשחוגגים מסיבת רווקות?

מסיבת רווקות היא חגיגה שנחגגת לפחות פעם אחת בחיים והיא אירוע לא פחות חשוב ממסיבת אירוסין או חתונה. לפיכך, יש לתת דגש לאלמנטים מסוימים. בראש ובראשונה יש לדעת כמה מוזמנות יגיעו למסיבת הרווקות. רק לאחר מכן בחרו במקום אטרקטיבי שירשים את האורחות שלכן. אומנם אפשר לחגוג במסעדה, בית קפה או מועדון, אך חשוב להיות מקוריות ולחפש מקום פרטי שבו תוכלו להרעיש ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה עם אווירה חמימה ומיזוג אוויר שיש בו את כל הפסיליטיז שאתן מחפשות. אומנם גם הבית הפרטי שלכן הוא אופציה, אך מבחינת השכנים פחות. בנוסף, בחרו בקייטרינג, שף מקצועי או מגשי אירוח עם מטעמים וכמובן כמה שיותר אלכוהול. לא משנה היכן תבחרו לחגוג דאגו גם למערכת הגברה ורמקולים איכותיים וקשטו את המקום לטעמכם בגרילנדות, בלונים וכל הבא ליד. חשוב לבחור במקום עם חלל גדול בו תוכלו לסדר כיסאות ושולחנות, כיבוד וביחד עם זאת שיהיה מספיק מרווח כדי לרקוד. אל תשכחו את התכנית האמנותית בין אם תבחרו בסדנת אלכוהול או מופע סטנדאפ ובין אם באטרקציות אחרות. גם מזכרות ואקססוריז לאורחות יוסיפו לחוויה שהן לא ישכחו לאורך זמן ולכן הקדישו זמן גם לנושא זה.

 

האם לופט הוא מקום מתאים למסיבת רווקות?

התשובה היא בהחלט כן. לופט עם או בלי חצר הוא מקום אידאלי למסיבת רווקות. כיום ניתן להשכיר לופטים באזורים פסטורליים עם מדשאות ירוקות, בריכה ואפילו ג'קוזי ואז לא צריך לבזבז גם כסף על אטרקציות. מספיק לזרוק לבריכה כמה מצופים ומשחקים וליהנות מהביחד. ישנם אף לופטים המספקים מערכות הגברה, רמקולים, פינות ישיבה, בר משקאות, פינות מוצלות, שולחנות, כיסאות, מיטות שיזוף, עמדות ברביקיו ואטרקציות כמו שולחנות פוקר וסנוקר או מערכת קריוקי עם מקרן ומסך. גם אם המסיבה שלכן היא בעונת החורף, הלופט יספק הגנה מהגשם, בריכה מחוממת והנאה אופטימלית. בין היתר, לופטים הממוקמים ביער ובטבע ללא שכנים יאפשרו לכן לחגוג עד מאוחר מבלי שהמשטרה תגיע לביקור. לבחירת הלופט המושלם הקליקו על הקישור https://www.villaonline.co.il.

 

היתרונות שיש ללופט להציע?

הלופט הוא מקום פרטי שניתן לעשות בו כמעט מה שרוצים בגדר התקנות. בשונה ממקומות אירועים אחרים האורחות שלכן לא יצטרכו לחפש מקומות חנייה כי יש שפע מהם בסמוך ללופט אם הוא מחוץ לעיר. שנית, כל הפעילות שלכם מרוכזת תחת אותה קורת גג. במידה והחברות שתו קצת יותר מדי תוכלו ללון בחדרי השינה שבלופט ולעזוב אותו למחרת. לא תצטרכו לדאוג ולנקות אותו והכי חשוב שהוא משתלם מבחינת המחיר.

 

רחבת ריקודים

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »