3 טיפים שווים לבחירת נרות ריחניים בעונת הקיץ לאירוע

במהלך עונת הקיץ יש אירועים רבים, גם בגלל החופש שמזמן אפשרויות רבות לחגוג, וגם בגלל שבישראל רובם מתחתנים בקיץ. כידוע, כל אירוע מלווה בעיצוב מדויק ומותאם עבורו, על מנת ליצור באירוע אווירה ייחודית ומושקעת. אחד הפריטים הפופולריים היום בעיצוב אירועים הוא נרות ריחניים. נרות אלה מוסיפים לאירוע הן בפן הוויזואלי שלו והן בפן הריחני – וריח כידוע עושה אווירה טובה. אז איך תבחרו נרות ריחניים לאירוע קיצי? הכל בכתבה הבאה.

 

טיפ ראשון – בחרו בריח שעושה לכם תחושה של קיץ וחופש

יש כל מיני סוגי ריחות בעולם – ריחות שמזכירים בית כמו עוגיות או סיר מרק של אימא, ריחות שמזכירים חורף כמו ריח האדמה לאחר הגשם, ריחות שיוצרים תחושה אינטימית, ריחות משכרים של שוק צבעוני וכיוצא בזה. וכיוון שאתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה טוב אתם צריכים להתאים את הריח לעונה ולאווירה, ולכל עונה יש אופי משלה. אם תבחרו בשלל נרות ריחניים בעלי ניחוח מרענן, אקזוטי, פירותיי מעורר שמחה ואנרגיה ,זה יהיה מתאים.

 

טיפ שני – בחרו בנר שמעוצב בהתאמה לאופי של הקיץ

כיוון שגם הפן החזותי צריך להיות מותאם לתקופה בשנה בה האירוע נחגג, כדאי שהעיצוב החיצוני של הנרות יתאים גם כן לקיץ. כשם שתבחרו בצבעים חמים או כהים לסידורי השולחן בחורף, ובצבעי פסטל או בצבעים ססגוניים לקיץ, כך גם העיצוב של הנרות צריך להיות. אנו מציעים לבחור בסגנון מלא חיים וצבעוניות, כדי להפוך את האירוע לחגיגה גדולה.

 

טיפ שלישי – בחרו בחברת נרות איכותית עבור האירוע שלכם

כמו כל דבר, חשוב שגם נרות לאירועים יגיעו לאירוע שלכם מחברה איכותית שזה ההתמחות שלה. אם תבחרו בחברה שמוכרת נרות באופן צדדי, אתם מסתכנים בנרות בעלי ריח מוזר או לא נעים, ובמראה בינוני של הנר. אנו מציעים כלם לבחרו בחברה שתיתן לכם מחיר הוגן לכמות גדולה, וגם בחברה בעלת ריחות מיוחדים לנרות.

 

למה חשוב לשלב ריח באירוע שלכם?

רובנו נוטים לחשוב שחוש הריח הוא שולי בחיינו – הרי השמיעה והראייה ובטח שהטעם ממלאים מקום יותר חשוב בחיים. למעשה, חוש הריח משפיע עלינו באופן לא מודע – למשל, בעלי חיים ובני אדם בוחרים בני זוג גם על פי הריח. כלומר, אם תשקיעו בריח באירוע שלכם האנשים ירגישו יותר בנוח אופן טבעי, כי משהו באווירה יהיה להם נעים ומזמין.

 

לסיום

נרות ריחניים הם חלק חשוב ביותר באירוע. הם הופכים אותו למושקע, מזמין ונעים, גם אם הם נראים לכאורה שוליים. נסו להשקיע באירוע שלכם בכל הפרטים, כיוון שזה יוביל אתכם ליצירת אירוע מוצלח בו האורחים נהנים עד הגג. חשוב להתאים את הנרות לקיץ הן בפן הריחני והן בפן החזותי. אנו סומכים עליכם שתקשיבו לטיפים בכתבה וכך תצרו אירוע מדהים. בהצלחה!

להבה

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »