3 טיפים לערב על האש עם שף פרטי

אם יצא לכם לחרוש היטב את מסעדות הארץ בכל יום הולדת או כל אירוע חגיגי אחר, אך עדיין אוכל הוא מרכזי

מאוד חשוב ומרכזי עבורכם, כשאתם מתכננים אירוע מיוחד או בילוי שגרתי, שף פרטי יכול להיות שדרוג קולינרי

מעניין.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים לערב על האש מוצלח עם שף פרטי

 

אוכל, קדימה אוכל

בילוי שגרתי או אירועים חגיגיים וימי הולדת בפרט, הם ללא ספק סיבה למסיבה. בין אם אתם ממש יצירתיים וכבר הייתם בחדרי בריחה, קרייזי קריוקי וארוחה מפנקת מול השקיעה, ובין אם הרעיון הכי טוב שלכם ליציאה הוא קפיצה למסעדה הקרובה, קרוב לוודאי שלפני קבלת ההחלטה מה עושים ולאן יוצאים התלבטתם רבות.

אם אתם מסוג האנשים שכאשר הם מחליטים לפנק את עצמכם קרוב לוודאי שימצאו את עצמם באיזו מסעדה טובה, או שאתם בכללי אוהבים לאכול, הרשו לנו להציג בפניכם רעיון מקורי- שף פרטי שמגיע ממש עד הבית שלכם!

מתברר שכבר לא חייבים להתלבט שעות מה ללבוש, להזמין מקום מראש ולתכנן מוקדם מתי נצא כדי לחסוך את הפקקים ולדאוג למציאת חניה. השילוב של יחס אישי, במקום הכי אינטימי ואהוב עליכם- הבית, אוכל טעים ואיכותי ממיטב חומרי הגלם, וכל זה מבלי לקום מהספה (רק אל תשכחו לקום לשולחן), גורם להזמנת השף עד אלינו להישמע כחוויה בלתי נשכחת. אז קבלו מאיתנו כמה טיפים לשדרוג הערב.

 

  1. על טעם וריח אין מה להתווכח

ככל הנראה אין באמת עניין להתווכח על טעם וריח, אך עדיין כדי ורצוי להתייעץ ולבדוק לפני איזה שף אתם מעוניינים להזמין.

יש המון סגנונות בישול וסוגי מאכלים ובהתאם יש שפים שמתחמים בתחום X וכאלה שמתמחים יותר בתחום Y. לכן, כדאי לבדוק לפני, בין אם מאתרים שונים או מאנשים שכבר חוו ארוחה אצל השף, במה השף מתמחה ואילו סוגי בשרים הוא מתכוון להכין בארוחת על האש. רצוי גם לבדוק את כמות הבשרים המוצעת ביחס למחיר, על מנת שלא תתאכזבו.

 

  1. תרגישו בבית

אין צורך להזכיר לכם שאתם נמצאים בבית, שהרי זה כל הקונספט המדובר עד כה, אך באמצעות הכנה מתאימה תוכלו לשדרג פלאים את הארוחה.

אם עד כה, במקומות הבילוי אליהם יצאתם, לא הייתה לכם שליטה על התאורה המעומעמת ועל המוזיקה המתנגנת ברקע, הרי שכעת אתם בעלי הבית. הכינו לעצמכם רשימת שירים שאתם אוהבים, בהתאם לאירוע שאתם חוגגים, שיתנגנו ברקע וינעימו לכם את זמן הארוחה.

 

  1. תסעדו ותלמדו

לא בכל ארוחת ערב יהיה לכם שף שיתפעל את המנגל ויביא את הבשר לרמת צלייה מדויקת ואיכותית. לרוב, מעבר להכנת הבשרים, השף מגיע גם כדי לתת שואו ולהסביר על הדברים שהוא עושה.

זה הזמן להעשיר את הידע שלכם, להסתכל, לשאול וללמוד להבדיל בין חומרי הגלם השונים וסוגים שונים של מידת עשיית הבשר, כך שתוכלו להציב לעצמכם רף גבוה לארוחה הבאה.

 

צילחות

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »