5 טיפים לעיצוב הזמנה לחתונה

עומדים בקרוב להתחתן? המומחים שלנו מציגים את חמשת הטיפים החשובים ביותר לגבי עיצוב הזמנה לחתונה, כך שהאירוע שלכם ייחרט בזיכרונם של האורחים עוד זמן רב לפני שהוא התרחש.

הטיפים החשובים ביותר שכל חתן וכלה צריכים לדעת לפני שמתחילים לעצב את ההזמנה לחתונה:

  1. הדפסה בבית דפוס מקצועי – על מנת להפיק את הזמנת החתונה היפה והמעוצבת ביותר, חשוב מאוד להתקשר עם בית דפוס אשר מתמחה בתחום. דפוס שהרבני אשר נחשב כיום לבית הדפוס המוביל בישראל יאפשר לכם לעצב את ההזמנה שלכם לחתונה בעיצוב אישי, כמו גם להכניס את החותם האישי שלכם, כך שההזמנה אשר תתקבל תהיה מדויקת, מהוקצעת ומודפסת ברמה הגבוהה ביותר, כך שהיא תישמר לשנים ארוכות.
  2. קונספט – חשוב מאוד שכאשר אתם מעצבים את ההזמנה לחתונה, היא תתאים לקונספט של האירוע. אם לדוגמא אתם עומדים להתחתן בחתונת צהריים, מומלץ מאד להתאים את ההזמנה לקונספט עצמו, כך שיהיה לאורחים "טריגר" מקדים לאירוע וכי הם ידעו מראש מה הם עומדים לחוות, מבחינת הקונספט עצמו.
  3. תלת ממד – אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעיצוב הזמנות לחתונה היא הזמנה לחתונה בתלת ממד. מדובר בטכניקת הדפסה מתקדמת ביותר אשר מאפשרת לכם לעצב את ההזמנה באופן אינטראקטיבי, מעניין ומקורי. כיום, החברה המובילה בתחום ההדפסות של תלת ממד הוא בית הדפוס Free print אשר מאפשר לבצע הדפסות בתלת ממד להזמנות לחתונות, באיכות יוצאת מן הכלל ובמחיר אטרקטיבי ומשתלם. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר במספר 077-2310863.
  4. חשיבה מקדימה – על מנת לעצב את ההזמנה שלכם לחתונה בצורה איכותית וטובה, חשוב מאוד לעשות חשיבה מראש לגבי הקונספט כמו גם לגבי הפרטים אותם תרצו להכניס להזמנה, מבחינת המלל, כך שהעיצוב שלכם יהיה בהלימה מושלמת למלל עצמו כמו גם לעיצוב. בכך, תוכלו להיות בטוחים שלא שכחתם את הפרטים החשובים ביותר, בייחוד אם מדובר בחתונה בה מוזמנים גם אורחים מחו"ל ועל כן יהיה צורך לבצע עיצוב אשר מתאים מבחינת המלל באנגלית ובעברית.
  5. לצאת מהקופסא – עיצוב הזמנה לחתונה היא הזדמנות מצוינת בעבורכם להראות את הפן האישי, וגם לצאת מהקופסא. אם בעבר התרגלנו לכך שהזמנות לחתונה נראו פחות או יותר אותו הדבר, כיום ישנם אלמנטים שונים אשר אותם ניתן להכניס לתוך ההזמנה, כמו לדוגמא רקמה מיוחדת או פפיון, מה שמהווה חשיבה יצירתית אשר ללא ספק תיחרט היטב בזכרונם של האורחים שלכם. על כן, עבודה עם מעצב גרפי מקצועי כמו גם חשיבה יצירתית תאפשר לכם לעצב את ההזמנה בצורה מקורית וייחודית אשר מתאימה לאופי הזוגי שלכם, כמו גם לאופי החתונה,  מה שיהווה תזכורת מדהימה לאירוע המקסים שלכם גם לאחר שנים ארוכות, זאת לאור עיצוב מתקדם ופורץ דרך שאתם עיצבתם ובחרתם.

הזמנה מעוצבת

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »