חתונת השנה! 7 דברים שחשוב לסגור כמה חודשים לפני החתונה

סגרתם תאריך לחתונה וההכנות מתחילות… אך יחד עם ההכנות לחתונה הגדולה, יש דברים שאתם יודעים שהם יכולים לחכות לרגע האחרון, אבל יש דברים שכדאי להזמין אותם כמה שיותר מוקדם כדי שהם אכן יהיו כמו שאתם רוצים. לפעמים מתכננים משהו מסוים וספציפי, אך כאשר מגיעים לשעת המעשה ומתקשרים לבעל המקצוע להזמנת השירות שלו לאירוע, הוא אומר שהוא כבר תפוס והוא ממליץ על קולגה שלו שלא בו חשקתם… יש דברים שלמען הסדר הטוב, חשוב לסגור אותם כמה חודשים לפני החתונה. 

תאריך, אולם ושעת קבלת פנים

כבר כמה חודשים לפני  החתונה חשוב לקבוע תאריך לחתונה ולתפוס אולם לאותו תאריך. בבחירת התאריך עדכנו את מנהל האולם בשעת התחלת האירוע. קבעו שעה לעצמכם, מתוך ידיעה שהיא יכולה עוד להשתנות עד לתאריך עצמו. אך לאחר שיש לכם שעה קבועה, אתם יודעים לאיזו שעה להתכונן ולהזמין את שאר בעלי המקצוע.

חֲתוּנָה

הסעות לאורחים

כדי להגיע לאולמי חתונות, פעמים רבות בעלי השמחה מארגנים הסעות לחתונה. כבר כאשר אתם יודעים את תאריך החתונה, הרימו טלפון לסגירת הסעה כזו אל החתונה שלכם. לאחר שהזמנתם מראש הסעה כזו, תוכלו לציין בהזמנה כי קיימת הסעה מנקודות איסוף מסוימות.

 

רכב ליום החופה

רבים שוכרים רכב יוקרתי ליום החופה לחתן ולכלה. הזמינו את  הרכב כבר כמה חודשים מראש, אם חשוב לכם רכב מסוים… אם כל רכב יתאים לכם ואתם רק מעוניינים לקשט אותו בסרטים ופרחים, תוכלו לחכות עם זה לשבוע האחרון…

 

צלם אירועים

לכל כלה חלום צילומים אחר ליום החופה. כדי שאכן תקבלו את הצלם שאתם מעוניינים בו, פנו אליו כבר כאשר אתם יודעים את תאריך החתונה. אין סיבה לחכות לרגע האחרון. בדרך כלל ברגע האחרון כבר לא נשארים בעלי מקצוע מומחים מספיק.

 

זמר, מקהלה וכל המסביב

כל חתונה צריכה מוזיקה טובה. אם אתם אוהבים סגנון מוזיקה מסוים, מן הסתם יש מקהלה / זמר שאתם אוהבים, צרו עימו קשר כדי להזמין את שירותיו לחיתונה הגדולה. התייעצו עימו לגבי ההרכב המוצלח ביותר שהוא משתלב בו. אל תזלזלו במוזיקה, היא זו שהופכת את האירוע לשמח ומרקיד.

 

דירה לזוג הצעיר

אומנם אתם מתחתנים רק בעוד כמה חודשים, אך שוק הדיור מלא בביקוש, כמה חודשים לפני החתונה התחילו בחיפושים אחר דירה מתאימה למגורים המשותפים. 3 חודשים מראש הם זמן מספיק לכך.

 

זר פרחים לכלה

יש הזמנות שניתן לעשות אותן מראש ולא צריך לחכות איתן לרגע האחרון. זר פרחים לכלה היא אחד מהם. תוכלו להזמין מחנות פרחים זר פרחים עם משלוח לבית הכלה לתאריך הגדול. למרבה האבסורד, במעל 40% מהחתונות זר  הפרחים נשכח ואז נוצר לחץ סביב הנושא עד שמשיגים זר פרחים מתאים. חבל להיות לחוצים ברגע האחרון… מה שאתם יכולים לסדר מראש, סדרו מראש.

חֲתוּנָה

אולי יעניין אותך גם

בחירת צלם
חתונות
איך לארגן חתונה קטנה ב-5 צעדים

חתונה קטנה יכולה להיות חוויה אינטימית ומאוד משמעותית עבורכם. כדי לארגן חתונה קטנה ובלתי נשכחת, תצטרכו תכנון נכון ויצירתי, וחשיבה מדויקת ומפורטת. במאמר זה, נציין

קרא עוד »