חגיגה או פעילות ספורטיבית: הכול על לייזר-טג לילדים

מתלבטים בין אטרקציות לימי הולדת? אתם מוזמנים להכיר אטרקציית יום הולדת שמשלבת גם פעילות גופנית

וגם כיף ענק.

כל מה שרציתם לדעת על לייזר טג, אחד ממשחקי לוחמת השטח המפורסמים בעולם.

פעילויות ימי הולדת זה כאן, בין קרבות הלייזרים.

טוב, אולי אנחנו משוחדים כי אנחנו כותבי השורות האלו ואנחנו מכורים למשחקי לייזר טאג (טג) כבר מאז הילדות ומשחקים את זה גם בחו"ל לפעמים, אבל אין ספק שמדובר באחת הפעילויות הכי מומלצות עבור ימי הולדת (בנים ובנות).  אם אתם מחפשים אחר פעילויות לימי הולדת, מדובר בפעילות שתשאיר את כל הילדים מחויכים מאוזן לאוזן, אבל גם עייפים ומרוצים.

 

אטרקציות מושלמות לאירועים וימי הולדת: לייזר טג ולוחמה בשטח

כמו שידוע לכולנו, פעילות ספורטיבית היא חיונית ביותר בכל הגילאים. מאחר שהורים רבים מתחבטים בין פעילויות גופניות לאטרקציות כאלו ואחרות, אנחנו רוצים להסביר לכם על אטרקציית ימי הולדת שמשלבת את הכול ביחד. לייזר טאג לילדים הוא אחד ממשחקי לוחמת השטח הוותיקים בעולם, כאשר הניקוד נספר בזמן שיורים אחד בשני באמצעות רובי לייזר.

כמובן, יריות הלייזר אינן כואבות ואינן מורגשות על הגוף, או חלילה משאירות סימנים. בניגוד למשחק הפיינט בול המפורסם גם כן, לייזר טאג הוא משחק בו אנשים לא נפגעים פיזית. כמובן, אלא אם הם נופלים חלילה על הרצפה, מה שיכול לקרות תמיד ובכל סיטואציה, בכל זמן ובמהלך כל סוג משחק.

 

היכן משחקים את משחק הלייזר טאג?

בעוד שבמקומות מסוימים בארץ ובעולם משחקים במשחק במקומות סגורים ואפופי עשן (בשביל האדרנלין), ניתן במקביל גם לנייד את זירות הקרב עבור אירועי ימי הולדת. ניתן למעשה למקם את זירות הקרב האלו בסוגי שטחים שונים, אבל בגדול, בדרך כלל יהיה עדיף למקם אותם על פני שטחים ישרים ולא משופעים.

ההמלצה הכי גורפת היא למקם אותם מעל דשא או אדמה רכה. אם כך, אנו מבינים בעצם שזירות לייזר טאג הן הפתרון המושלם עבור אטרקציות לימי הולדת בחוץ. חוגגים בפארק יום הולדת? תוכלו לשכור זירות מסוגים שונים ובגדלים שונים, הכול בהתאם ללוקיישן בו יום ההולדת מתקיים.

 

איך מאתרים מפעילים של משחק לייזר טג? יש לזה ספקים?

בכל מקרה, את כל ספקי הלייזר טג תוכלו למצוא באתר הנקרא קרמל, פורטל פעילויות אירועים הכי גדול בארץ. אתר קרמל מספק לכם המון מידע חשוב וטיפים בכל מה שקשור לאטרקציות אירועים, אטרקציות ימי הולדת, פעילויות לימי הולדת של בנות ועוד.

ואם כבר נגענו בנקודה הזו, כדאי לדעת שהמשחק של לייזר טג מתאים גם לבנות, לא רק לבנים. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר דוגמניות של נשקים ברחבי העולם, תופעה שהולכת ומתגברת. רק מציינים. בכל מקרה, שיהיה אירוע מעולה!

רובה

אולי יעניין אותך גם

חנות ממתקים
משחקי חברה
פיניאטה – גם יפה וגם טעים

מארגנים יום הולדת בקרוב? אין כל ספק כי אחת האטרקציות הטובות ביותר אותה תוכלו לקבל לאירוע שלכם היא פיניאטה מעוצבת. היכן רוכשים? להלן כל הפרטים.

קרא עוד »