זה היום שלה –  4 בעלי מקצוע חשובים לבת המצווה

לא להאמין שהילדה הבוגרת, החכמה והעצמאית הזו שעומדת מולכם עכשיו היא אותה התינוקת המתוקה שהחזרתם הבייתה מבית החולים לפני 12 שנים; אז איזה כיף! באמת הגיע הרגע הזה והנסיכה שלכם רוצה חגיגה שכל ילדי השכבה ידברו עליה הרבה אחריי. אל דאגה, סידרנו בשבילכם את 4 בעלי המקצוע שיעשו את החגיגה שלכם לבלתי נשכחת.

 

צלם מגנטים

נתחיל בדבר החשוב ביותר, זה שאי אפשר לוותר עליו בחגיגות בת המצווה ובעצם, בכל אירוע שתצטרכו לארגן. למה צילום מגנטים כל כך משמעותי אתם בוודאי שואלים, ובכן, מעבר להיות צלם מגנטים לבת מצווה גימיק כייפי, המגנטים למעשה גם מזכרת מהאירוע. האורחים שלכם ישמחו לקבל תמונה ממשית ולא לחכות שצלם הסטילס שנכח באירוע ישלח לכם את כל התמונות ורק לאחר מכן אולי הם יראו תמונה או 2 שלהם באלבום הפייסבוק.

 

רקדנים

בין אם מדובר ברקדניות בטן, רקדני ברייקדאנס, רקדניות ברזילאיות או רקדנים במייצגים, אין ספק כי נוכחות של אנשים חיצוניים הרוקדים במשך כל האירוע בתשוקה ומצב רוח עילאי, עם חיוך על הפנים ולבוש צבעוני יגרמו לאורחים שלכם לקום מהכיסאות שלהם ולקרוע את הרחבה. ובינינו, אין הוכחה חותכת יותר לאירוע מוצלח מרחבה מלאה אנשים שחוגגים.

 

פול מון

אם הפול מון היחיד שאתם מעלים על דעתכם עכשיו הוא המסיבה שהייתם בה בתאילנד, בטיול הגדול שלכם אחרי הצבא, סימן שאתם ממש לא בעניינים. פול מון הוא אטרקצית אירועים מושלמת עבור גילאי מצווה – צוות מוכשר מגיע עם צבעים זוהרים באולטרה סגול ומכחולים בעזרתם הם מקשטים את גופם ופניהם של האורחים, מה שיוצר רחבה צבעונית ופוטוגנית במיוחד.

 

אוכל, אוכל, אוכל

אז כנראה שזה לא יפתיע אתכם, אבל ישראלים כמו ישראלים – משתגעים על אוכל! בישראל יש תרבות של שפע, ניתן לראות זו בדברים הקטנים – כמויות האוכל שקונים בסופר, חגיגות הענק בביהס לכבוד ימי ההולדת ואפילו העמסת הצלחות בבתי מלון יעידו על אהבתינו לשפע, אוכל וכמה שיותר מכל דבר! במיוחד בשביל זה קמו ספקים יעודיים:

  • בר מתוקים – אין דבר ששובה לב של ילד יותר ממתקים, בעצם, על מי אנחנו עובדים, לכולנו יש מקום חם בלב לממתקים. בר מתוקים עם שפע ממתקי גומי, שוקולד ומפלי שוקולד הם חלום של כל ילד ומבוגר.
  • קייאק פירות – עבור אלו ש״לא אוהבים שוקולד״, קייאק פירות מרשים אשר תוכלו לשלב בו גם ממתקים וארטיקים, יככב באינסטגרם של כל האורחים עקב היותו מרשים כל כך.
  • בר גלידות – עוד אטרקציה מתוקה ולא שגרתית; מבחר גלידות באירוע שלכם, כי אין דבר כזה יותר מדיי קינוחים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, כל אטרקציה, ספק או בעל מקצוע מהרשימה הנ״ל שתביאו כבר יעשה הצגה, אך אל תשכחו לוודא שהצטיידתם בספק של מגנטים לבת מצווה שיוכל לתעד את כל הקרנבל הזה וגם לתת מזכרת לאורחים ששמחו בשימחתכם. מזל טוב!

מועדון

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »