השכרת ציוד לאירועים – עשה ואל תעשה

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם מתכננים להרים אירוע בקרוב.

שימו לב, זה לא משנה אם מדובר באירוע קטן או גדול.

כל עוד אתם אחראיים על תכנון האירוע, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת.

אתם צריכים לדעת מה מתאים שתעשו במהלך התכנונים ועל מה כדאי שתוותרו.

אז רגע לפני שתתחילו בהכנות, תקראו את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם מה מומלץ לעשות ומה לא.

 

  1. תתארגנו מראש עם מאווררים או פטריות חימום – אל תסתמכו על התחזית

יכול להיות שאתם מתכננים לערוך אירוע בחוץ ובתחזית צופים שיהיה יום נעים, יכול להיות שזה המצב. אם כן, אנחנו ממליצים לכם שלא להסתמך על התחזית. קרה לא פעם שהסתמכנו על התחזית שאמרה שצפוי להיות יום שמשי ונעים וגילינו שטעינו שיצאנו מהבית בלי מטריה, כי הגענו לפגישה עסקית כשאנחנו רטובים מכף רגל ועד ראש. אתם לא רוצים שהאורחות שלכם, שהתארגנו במיוחד לקראת האירוע, יגלו שהאיפור שלהן נמס מהחום (כי אין מאווררים) או שהאורחים שלכם יקפאו מקור כי לא דאגתם לפטריות חימום. אנחנו מתארים לעצמנו שהבנתם את המסר – תדאגו לחימום או קירור.

 

  1. תשכירו שולחנות וכיסאות – אל תטרידו את כל החברים שלכם

הטעות הנפוצה ביותר שאנחנו עדים לה לאחרונה היא ניסיון לחסוך בהקמת האירוע. ממש לאחרונה נכחנו באירוע שנעשה בטוב טעם. היו בו כל המי ומי:

  • אנשי תקשורת
  • שחקני תיאטרון
  • שחקני טלוויזיה ועוד

 

כל האנשים הכי חמים מהברנז'ה נכחו באירוע. אפשר היה לראות ש(כמעט) הכל נעשה בהקפדה. האוכל היה על רמה, המלצרים היו לבושים בהתאם והתפאורה הייתה ייחודית. מה הבעיה? שבעל האירוע העדיף לחסוך בהשכרה של שולחנות וכיסאות. במקום לבצע השכרה, הוא אסף שולחנות וכיסאות מהמנהל הקהילתי שהיה באזור. התוצאה הייתה שאנשים מצאו את עצמם יושבים על כיסאות מתנדנדים. שולחן אחד קרס ואיתו נפל כל הבופה. בקיצור, בשלב מסוים, האירוע קיבל תפנית שלילית ששינתה את האווירה. ניתן היה להימנע מהסיטואציה הזו אילולא המארגן היה מבצע השכרה של ציוד מחברת השכרה מוכרת ואיכותית כמו dbo ציוד לאירועים.

 

  1. תשקיעו בדוכני מזון לאורחים – אל תתקמצנו על האורחים שלכם

יכול להיות שהתלבטתם אם להזמין דוכני מזון, הרי יהיה בופה וזה אולי מספיק (אז לא!). תנו לנו רגע להסביר לכם, לרוב האנשים יש קיבה נפרדת לבופה וקיבה נפרדת לדוכני מזון. כך שחסכנו מכם התלבטות – אל תתפשרו על אירוע ללא דוכני מזון. האורחים שלכם מצפים לזה ואין דבר יותר מבאס מלהגיע לאירוע ולראות שאין דוכנים כאלו.

עד כאן כל הדברים שאתם לעשות (או לא לעשות) בכל הנוגע להשכרה של ציוד לאירועים. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתיישמו את כל הדברים המומלצים ותגיעו בסופו של דבר לאירוע מושלם ונטול תקלות. שיהיה בהצלחה!

ציוד הגברה

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »