הצעות למתנות לאורחים באירועים – תמונות וקריקטורות

עד לא מזמן היה נהוג לתת לאורחים באירועים עציצי תבלין, מחזיקי מפתחות וברכונים. בתקופה האחרונה אנו עדים לשינוי מהותי בנושא. שכן, מפיקי אירועים רבים תרים אחר רעיונות ייחודיים למתנות שמשאירות אבק לאפשרויות שהוצגו בפניכם קודם לכן. מדריך זה ירכז את כל המידע החיוני על המתנה הטובה ביותר לאורחים שאתם חייבים להכיר ולהזמין לאירוע הבא שלכם. הישארו כאן ותגלו את עולם התמונות והקריקטורות מקרוב. 

 

מהי קריקטורה לאירועים?

נסביר בקצרה שמדובר בהזמנה של איש מקצוע עם יד מיומנת וחיוך גדול שימתין להגעתם של האורחים ויצייר כל אחד מהם במהלך האירוע תוך תוספת טאצ' של הומור. שכן, הקריקטורות ידועות כציורי פנים (ולעתים גם גוף) שמשלבים את הזווית הספציפית של הקריקטוריסט בהתאם לנקודת מבטו. מדובר במתנה מיוחדת שלא תראו בכל אירוע, פשוט כי אנשים נוטים לבחור את המתנות הבנאליות, מבלי לאתגר את היצירתיות שבהם. בחרנו להציג בפניכם את 3 היתרונות הבולטים שיגרמו לכם לבחור במתנה מיוחדת זו. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו מהן.

קָרִיקָטוּרָה

 

יתרון ראשון – מתאים לכל אירוע

אתם יכולים לבצע הזמנה של קריקטוריסט לאירועים וימי הולדת. מדובר ברשימה ארוכה של אפשרויות, לדוגמא:

  • אירועי חברה
  • בר מצווה או בת מצווה
  • חתונה
  • חגיגות חתונת זהב או כסף ועוד

 

 

יתרון שני – מתנה שתשמש כל אחד

כל אחד מאורחי האירוע צפוי ליהנות ממתנה זו. החל מתינוק בן יומו ועד קשיש. שכן, האורחים כולם יכולים להתיישב על הכיסא ולקבל לאחר כמה דקות את הקריקטורה שלהם. אם לא די בכך, היא תשמש את כל האורחים. שכן, כל אחד רוצה לתלות את הקריקטורה שלו על הקיר בבית, כדי שכולם יוכלו לראות אותה ולהתלהב מהדמיון שבא לידי ביטוי בינה לבין המציאות.

קָרִיקָטוּרִיסט

 

יתרון שלישי – המתנה תהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח

תדמיינו לרגע שהגעתם לאירוע שיש בו קריקטוריסט שמציע לכם לשבת על הכיסא ולקבל את הקריקטורה שלכם, איך הייתם מגיבים? סביר להניח שהייתם שמחים להיענות להצעה, מתוך סקרנות לגלות את התוצאה. אנחנו כאן כדי לשתף אתכם שמדובר בתרחיש שקורה מידי יום באירועים מסוגים שונים. הוא גורם לאורחים רבים לזכור את האירוע בחיוב לאורך שנים ארוכות. שכן, המזכרת ממנו תלויה על הקיר בביתם והאורחים שנכנסים ויוצאים מביעים את דעתם ומובילים לשיחה ערה בנושא.

 

מילים אחרונות לסיום

אתם לא צריכים להתלבט יותר בכל הנוגע לבחירת מתנות לאורחים באירוע הבא שלכם. כעת אתם יודעים שתצטרכו להזמין קריקטוריסט שימסור לכל אורח את התמונה המאוירת שלו. זה הזמן לחפש אומן מקצועי שיש לו ניסיון באירועים מסוגים שונים, כדי לבדוק אם הוא זמין בתאריך שבו תקיימו את האירוע. נאחל בהזדמנות זו שיהיה במזל טוב ושתמיד תדעו לבחור במתנות לא שגרתיות.

 

בחירת מתנות לאורחים

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »