דווקא עכשיו! כל הסיבות לביקוש הופעות סטנדאפ לאירועים

אחת השאלות העולות בעת תכנון אירוע נוגעת לחלק האומנותי. לרוב הרצון יהיה להביא תכנית אומנותית שתשאיר טעם טוב אצל האורחים שיבואו.

ישנן מגוון רחב של אפשרויות, כאשר אחת מהטובות שבהן היא הבאת סטנדאפיסט למופע סטנדאפ. מעבר לרעיון הייחודי, אין ספק כי מופע סטנדאפ יעלה חיוך על פני האורחים שלכם וישאיר זיכרון טוב מהאירוע.

 

מופע סטנדאפ לבר מצווה

מופע סטנדאפ מתוכנן ומותאם היטב יכול להתאים הן למבוגרים והן לצעירים, ישנם אירועים כמו בר מצווה המורכבים מקהלים שונים, חשוב שתדעו כי סטנדאפ הוא לא נחלתם של המבוגרים בלבד ובמציאת סטנדאפיסט טוב הוא יתאים את התכנים כך שגם הקהל הצעיר יוכל ליהנות.

בנוסף,  באירוע למשל כמו בר או בת מצווה, התכנית לרוב תכלול ריקודים, סרטונים וכו', הקהל המבוגר לא תמיד ירגיש חלק מזה והוספת חלק אומנותי שכולל הופעה יכול להכניס אותם להיות חלק מהשמחה.

 

בדיחות מותאמות אישית

כאמור, אחד מיתרונות הסטנדאפ זה שהמופע יכול להיות מותאם באופן אישי לפי סוג האירועים והאורחים, זכרו, כי בסופו של דבר הסטנדאפיסט מגיע כדי לשמח את כלל האורחים שלכם, בהתאם לגיל ולאופי האוכלוסייה, שבו אתו לפני האירוע, תכננו וודאו מה התוכן אותו הוא יעביר וככה תוכלו להיות בטוחים שכל האורחים ייהנו.

 

מחיר סטנדאפיסט

כמובן שאחת מהשאלות הראשונות שיעלו לכם כאשר תבואו לחפש סטנדאפיסט תיסוב סביב שאלת העלות. סביר להניח כי ייעדתם לכם מסגרת תקציב לאירוע ולא תרצו לחרוג ממנה. על מנת לעשות את זה חכם באופן שבו גם תוכלו להזמין את האמן, גם להצליח לבנות תכנית שתגרום הנאה לכם ולאורחים שלכם וגם לא תחרגו מהתקציב.

אתרו סטנדאפיסט לבר מצווה, שבו אתו לפגישה ראשונית, עדכנו אותו מה גודל התקציב שלכם ובקשו ממנו לבנות לכם תכנית אמנותית שעומדת בו. שימו לב כי התקציב בכל זאת חייב לכלול את היכולת להפיק תכנית שתכבד אתכם ואת הקהל על מנת שיוכלו ליהנות מהערב.

 

זמן המופע

בעת בניית תכנית המופע עליכם להתייחס גם לעניין הזמנים, וודאו כי המופע מסתדר עם שאר התכנית שלכם כמו אוכל וריקודים.

לרוב, זמן ההופעה יהיה בין ארבעים לשישים דקות. ניתן לבצע שילוב של ההופעה יחד עם האוכל כאשר הבחירה כמובן תהיה בידיים שלכם.

 

סטנדאפיסט פלוס

דעו כי כחלק מהופעת הסטנדאפ ישנן עוד אפשרויות מעבר להופעה המוכרת הכוללת סיפורים ובדיחות לקהל. ישנם סטנדאפיסטים אשר משלבים עם קטעי הבידור מופע קסמים ייחודי. הזמנת אומן כזה שהוא גם סטנדאפיסט וגם אומן חושים תספק לכם הופעה אינטראקטיבית מרהיבה ביותר.

לסיכום, הזמנת סטנדאפיסט לאירוע ובייחוד לאירוע בו הקהל מגוון כמו בר מצווה יכולה להפוך את האירוע שלכם לייחודי, מצחיק ומהנה שישאיר לכם ולאורחים זיכרון מיוחד.

 

גבר עושה סטנדאפ

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »