הסטורי שכולם ירצו להיתקל בו

הסטורי הפך לכלי מרכזי ובולט בעולם האינסטגרם.

הוא מאפשר לכם לשתף את חוויות היום-יום שלכם לזמן מוגבל מבלי להציף את הפיד, מאפשר הצצה אינטימית יותר של העוקבים שלכם אליכם והופך אתכם ליותר נגישים.

אם אתם מעוניינים להצליח יותר באינסטגרם, אין ספק שאתם חייבים להשקיע בסטורי שאתם מעלים מידי יום.

אז איך לייצר את הסטורי שכולם ירצו להיתקל בו?

 

תהיו אתם, תהיו המסר

לפני שאתם מתחילים להעלות את הסטורי שלכם מידי יום, תחשבו מי אתם, מה יש לכם לומר, מה הייחודיות שלכם בתוך האינסטגרם. תחשבו היטב על המסר הכללי שאתם רוצים להעביר בכל סטורי ובכלל בדף האינסטגרם שלכם. חשוב לדאוג שהמסר יהיה מסר שבא מכם, שיהיה בנושא שיקר לליבכם ושאתם מעוניינים בו. כמובן שעליכם להיות כמה שיותר אותנטיים במסר שאתם מעבירים ובסטורי שאתם מעלים. כולם אוהבים לראות את החיים הטובים אבל זה נמאס מהר. יותר מושך אנשים לצפות בחיים האמיתיים, בלי זיופים. ככל שתהיו יותר רחוקים מהמציאות היום-יומית וככל שתיראו יותר מזויפים, כך העוקבים שלכם ימאסו בכם מהר יותר, ופחות אנשים יצפו בסטורי שלכם. מרבית המשתמשים דווקא ירצו לראות איך באמת קמתם בבוקר, עם הנמשים, הקמטים ואפילו הקימורים – כך הם יוכלו יותר להזדהות ולהרגיש טוב עם עצמם ויחזרו לצפות עוד ועוד.

 

צפיות והרבה

כלי המפתח בסטורי טוב הוא צפיות. יותר צפיות, יותר צופים פוטנציאליים. התוכן שלכם יכול להיות מושלם וערוך בצורה יפה, אבל בלי כמות צפיות גבוהה הוא לא יהיה שווה כמעט כלום. ככל שיהיו לכם יותר צפיות, כך הסטורי שלכם יופיע ראשון ויהיה בולט יותר. ככל שיהיה בולט יותר, כך יותר אנשים ימשכו לצפות בו יותר. כאשר משתמשים רואים סטורי שצפו בו אלפי אנשים, הם יסתקרנו יותר לדעת מה יש בו על מנת שלא לפספס משהו שכולם ראו ומכירים ובכך להיות חלק מהקונצנזוס הרחב. הרי אף אחד לא אוהב להישאר מחוץ למשחק, נכון?
אז איך תייצרו יותר צפיות? כמובן שתצטרכו להשקיע בסטורי שלכם ובמה שאתם מעלים, אך כדי לתת בוסט מיוחד לסטורי שלכם השיטה הטובה והמוצלחת ביותר היא קניית צפיות לסטורי.

 

תייצרו אינטראקציה עם הקהל שלכם

משתמשים אוהבים להרגיש שהם נוכחים, שיש להם השפעה ושפונים אליהם. לכן כדאי לכם ליצור אינטראקציה עם הקהל שלכם בסטורי. ככל שתשתפו אותו יותר בחיי היום-יום שלכם, כך תהיו נגישים אליו יותר ותמשכו אותו לצפות בכם יותר בפעמים הבאות. אתם יכולים לשאול את הצופים לדעתם על הלבוש שלכם, מה הם אוהבים לאכול לארוחת בוקר, או איזה לוקיישן שהצטלמתם בו עדיף. הפעלת הצופים גורמת להם להיות אקטיביים וערניים יותר בזמן הגלילה בסטורי באינסטגרם, ובכך מגרה את המוח שלהם ומבליטה את הסטורי שלכם יותר מכולם.

 

השתמשו בפיצ'רים

אינסטגרם מציע פיצ'רים שונים אשר ניתן להוסיף לסטורי שלכם, ובאמצעותם תוכלו ליצור אינטראקציה טובה יותר עם הקהל שלכם. הפיצ'רים האלה יוצרים עניין בקרב הקהל וכאמור מבליטים את הסטורי. בנוסף לכך, אינסטגרם נוטה לתגמל יותר את יוצרי הסטורי שמשתמשים בפיצ'רים האלה, הרי הם לא השקיעו סתם בשבילכם.

 

תמונה פופולרית

אולי יעניין אותך גם

5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »