הכירו את וילה מלדיביים – הוילה המומלצת ביותר לבת מצוות!

אומרים שילדה מגיל קטן כבר יודעת כיצד יראה יום החתונה שלה, איזו שמלת כלה היא תלבש, איזו תסרוקת תהיה לה, אילו תכשיטים, אילו נעלים, אילו פרחים יקשטו את אולם האירועים ועוד. אבל בואו לא נשכח את אחד הימים המאושרים שיש לה לעבור בדרך לחתונה והרי זה יום הבת מצווה שלה.

למעשה כל ילדה החל מגיל 10 מתחילה לתכנן את אירוע בת המצווה שלה, תכנון מקיף וכולל את כל מה שצריך, מוזיקה, מוזמנים, לבוש וכו".

 

מחליטים מראש מה רוצים – אירוע או נסיעה.

יש שתי אסכולות של ילדות שמתכננות את בת המצווה שלהן. האסכולה הראשונה – טיול לחו"ל עם המשפחה הגרעינית והאסכולה השנייה – אירוע וכמה שיותר מרשים! אמנם, טיול לחו"ל היא בחירה די קלה משום שקובעים יחד כולם, יעד שכולם מסכימים עליו, רוכשים כרטיסים וקדימה טסים.

תכנון אירוע הוא כבר מבצע לוגיסטי שלא חייב בהכרח להיות מורכב או מתיש. כיום יש יותר ויותר מקומות שמיועדים לאירועים מסוג בת מצווה או בר מצווה אשר מציעים חבילות אירוע מושלמות שכוללות תפריט נהדר, מוזיקה טובה, עיצוב מקום שכולל מפות, פרחים ועוד חפצי נוי ובכלל כל מה שצריך כדי שכולם יהיו מרוצים, המוזמנים הצעירים והמוזמנים המבוגרים יותר.

אירוע או טיול

הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר לחגוג את האירוע שלה

אם אתם בצד שמעדיף אירוע נוצץ, הכירו את המקום הכי קסום באזור המרכז, שם שוכנת לה וילה מהממת עם בריכה גדולה ומרשימה שמתאימה לאירוע בת מצווה מהחלומות. למעשה הוילה מיועדת לאירועים קטנים ובינונים ומציעה שלל אפשרויות של עיצוב לפי בחירת הלקוח.

עוד על וילה מלדיביים שכדאי לדעת –  במקום תוכלו להיעזר בצוות המקום שיעזור לכם בלקיחת החלטות כמו הושבת המוזמנים הצעירים והושבת המוזמנים המבוגרים יותר ולקיים הרמוניה למרות פעם הגילאים. בנוסף, קיימים כמה סוגי תפריטים שיכולים להתאים לכלל המוזמנים, בשרי, צמחוני, מנות מיוחדות כמו מנות טבעוניות ועוד. בנוסף, בוילה תוכלו לעצב ולתכנן קונספט לפי מה שכלת האירוע תבחר לעשות. חשוב לציין שמעבר ליופי ולחן של המקום, האוכל הטעים והשירות המצוין, הוילה ממוקמת באזור המרכז וקרובה לכל הצירים הראשיים כך שהנגישות אליה היא די קלה.

 

לסיכום

אין צורך בנסיעות ארוכות או בוויכוחים מיותרים – הפתרון לאירוע המושלם של הילדה נמצא ממש מעבר לפינה

וילה מלדיביים היא אחד המקומות היפים ביותר באזור המרכז, היא מלאה בעצים גבוהים ויפים, בפרחים מלבלבים בשלל צבעים, במדשאה גדולה ומטופחת ובהחלט מתאימה לחגיגות כמו אירועי ימי הולדת, מסיבת רווקות, מסיבות בר מצווה ובת מצווה שמשולבים עם קהל מוזמנים צעיר ומבוגר.

בחודשי הקיץ החמים ניתן לשחות בבריכה הגדולה, הנקייה והמרשימה של הוילה. כמו כן תוכלו למצוא במקום, שלל אפשרויות של תפריטים מגוונים, שירותי עיצוב לפי טעם אישי, בחירת מוזיקה מראש על ידי תקליטן הבית המקצועי ועוד.

בת מצוה

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »