הכיני לעצמך את בוק החלומות

מעוניינת לדעת כיצד להכין לבד את בוק החלומות? צלמים מקצועיים נותנים לך את כל הטיפים החשובים ביותר.

 

בוק החלומות – חשיבות גדולה לתכנון מוקדם

מתכננת בוק חלומות מקצועי? אחד הדברים החשובים ביותר שאת חייבת לדעת הוא שעל מנת שתוכלי להכין לעצמך את בוק החלומות חשוב מאוד לבצע תכנון מקדים, זאת משום שצילום בוק היא לא פעולה אשר מקלים בה ראש, אלא היא צריכה להתבסס על הפרטים הקטנים ביותר וזאת על מנת לגרום לכך שהיום בו את מצטלמת יהיה איכותי והתוצרים אשר יתקבלו יהיו ברמה הגבוהה ביותר. אספנו עבורך את הטיפים הטובים ביותר להכנת בוק החלומות בדרך פשוטה, קלה ונעימה:

 

הכנות לבוק החלומות

 

  • בדקי את התאורה: תאורה היא מרכיב חשוב ביותר בצילום וזאת משום שתאורה טבעית ונעימה מכניסה חמימות רבה לבוק עצמו. על כן, תאורה נכונה יכולה להפיל או להרים את הבוק ולכן בדקי היטב כי התאורה מותאמת למקום בו את מצטלמת וכי היא מחמיאה ונעימה.
  • בחירת רקע: רקע לצילום הבוק הוא גם פרמטר חשוב ביותר, כאשר ההמלצה הגורפת של צלמים מקצועיים כמו גם צלם לאירועים היא להשתמש ברקע נטרלי ככל האפשר, זאת משום שהעין נוטה להיתפס לצבעים חדים וחזקים ולהתעלם מהאובייקט המצולם. על כן, העדיפי להצטלם על בסיס רקע אחיד אשר ישמש מסגרת טובה בעבור התמונה וכי המרקם של הרקע לא יסיט את המבט ממך, כי הרי מדובר כאן בבוק שלך ולא בצילומים של נוף.
  • איפור ושיער: מומלץ בטרם ביצוע הצילום להתאפר באופן המחמיא ביותר כמו גם לסדר את השיער כך שהוא יהיה מוסט מהפנים, זאת משום שצילום בוק חייב להיות בעל וריאציות שונות וככל שהשיער נמצא על הפנים הוא מסתיר את היופי הטבעי. על כן, מומלץ ללכת על איפור טבעי ככל האפשר כמו גם שיער שמוסט מהפנים כך שתיראי במיטבך.
  • לקיחה של צלם מקצועי: אומנם ניתן לבצע צילום בוק באופן עצמאי, אבל אם את באמת רוצה בוק מקצועי ומקורי חשוב לקחת צלם אשר יידע להעניק לך את הבוק המקצועי והטוב ביותר. ניתן לבקש את שירותו של צלם לאירועים אשר בקיא בתחום צילום הבוקים וזאת על מנת להבטיח כי הבוק שלך יהיה אכן בוק החלומות, בצורה המקצועית והיפה ביותר.
  • שימוש במצלמה מתקדמת: תחום הצילום התפתח מאוד בשנים האחרונות וכיום יש פיתוחים של מצלמות דיגיטליות חכמות אשר מאפשרות להשיג תצלומים יוצאי דופן באיכותם. לכן, אם את בוחרת לצלם את עצמך או לקחת צלם לאירועים חשוב מאוד שהמצלמה בה ייעשה שימוש תהיה טובה, מתקדמת ואיכותית וזאת כדי להבטיח כי הבוק עצמו יצולם באופן הטוב ביותר ובאמצעות מצלמה אשר תוציא אותך יפה וזוהרת.
  • סינון תמונות: בסיום יום הצילומים בחרי את התמונות הטובות והמחמיאות ביותר מתוך שפע רב ככל האפשר. נכון, זה עלול לבלבל לעיתים אולם ככל שיש יותר אפשרויות לבחור כך קל יותר להבין מהן התמונות הטובות יותר ומהן הטובות פחות. מגוון מצומצם של תמונות יציב אותך בסיטואציה שבה השקעת את מיטב זמנך אבל יש מעט מדי תמונות, ולכן כל המרבה הרי זה משובח.
  • הדפסת התמונות: כיום ניתן להדפיס בוק הן באמצעות המדפסת הביתית אשר כיום היא חכמה ומתקדמת ומאפשרת להדפיס באופן איכותי ומדויק, אבל ניתן גם להשקיע מעט כסף בהדפסה בחנות מקצועית אשר תדע להנפיק לך את בוק החלומות הטוב ביותר, זאת משום שחנות דפוס משתמשת בכלים מתקדמים מאוד אשר מאפשרים להדפיס במגוון רחב של גדלים באיכות יוצאת מגדר הרגיל.
  • אביזרים: בוק איכותי ויפה הוא בוק אשר נעשה בו שימוש גם באביזרים אשר מקפיצים את הבוק כמה רמות קדימה. על כן, אל תחששי להשתטות אלא השתמשי באביזרים כדוגמת דגלונים, מראות וכל דבר אשר עולה בדעתך כדי להכניס יותר עניין לבוק.
  • תמונות בשחור לבן: בוק איכותי הוא בוק אשר משלב גם תמונות בצבע אבל גם תמונות בשחור לבן. אל תחששי מביצוע תמונות כאלו, זאת משום שהן מכניסות עומק לתמונה ובעיקר בכל הקשור לבוק הם מדגישים עוד יותר את תוווי הפנים בצורה מחמיאה ויפה.

אולי יעניין אותך גם