הילדה הופכת לאישה – 4 טיפים לבחירת מועדון בת מצווה

המון בנות מגיעות לגיל 12, גיל בת המצווה, ומעוניינות בחגיגה מיוחדת. לפעמים רוצות עם משפחה קרובה, אולי משפחה רחבה יותר וכמובן עם חברים וחברות בחגיגה משותפת. יש המון אופציות לחגיגה כזו – מסיבה בבית, אולי חגיגה שקטה יותר באזור פתוח, אבל אלה לא תמיד יוכלו להעניק את הסביבה הטובה ביותר וכמובן לא מתאימות לחגיגות רועשות ומהנות בסגנון של חגיגות בת מצווה. אז הנה כמה טיפים לבחירת מועדון בת המצווה הטוב ביותר לילדה.

 

מיקום מועדון קרוב לרוב משתתפי בת המצווה

דבר ראשון וחשוב במיוחד הוא מועדון שהמיקום שלו טוב. מה זה אומר? זה אומר שבהתאם לסוג האירוע והמשתתפים בו, נדרש מקום שכולם יכולים להגיע אליו בנוחות. יותר אנשים יגיעו וישארו ככל האפשר אם המועדון נמצא בסביבתם או אפילו באיזור נגיש יותר להגעה ממועדון רחוק באזור צפוף במיוחד.

כך שאם, למשל, אתם עורכים אירוע בת מצווה והמוזמנים הם חברים מאזור ראשון לציון, רחובות והדרום, מועדון לבת מצווה בראשון לציון יהיה נגיש במיוחד ויבטיח שאף אחד לא יעדר בעקבות אי נוחות בהגעה.

 

מציאת מועדון שמציע המון אופציות

כל מועדון שמציע חגיגות בת מצווה יכול להכיל דברים בסיסיים כמו רחבת ריקודים ובר משקאות, אבל מועדון טוב במיוחד הוא כזה שמציע דברים נוספים שמעלים ומשדרגים את כל החוויה. זה יכול להיות בנושא האוכל – אספקה של ארוחה למשתתפים, אזור ישיבה לאכול, אפילו אזור בופה של חטיפים – או אפילו די ג'יי טוב שהמקום מספק וכזה שיכול להרים את כל החגיגה גבוה לשמיים. כמובן שלא חייב לכלול הכל אבל זה בהחלט מוסיף למקום.

 

מועדון שדואג לספק צוות הווי ובידור

יחד עם האופציות של האוכל, המשקאות הקלים והמוזיקה – אנשי בידור טובים יהפכו כל מסיבה להרבה יותר מהנה. כאלה שמוסיפים משחקים אם מדובר בילדים, אפילו מפעילים את האנשים לרקוד או עוזרים בפעילויות בידור של המשפחה. כל אלה בהחלט מועילים ועוזרים לאירוע להיות טוב בהרבה מבלי לשים את הכל על המשפחה שחוגגת.

 

חשוב שהמועדון יותאם לאופי האירוע

דבר חשוב נוסף הוא לבדוק שהמועדון מותאם לחגיגות בת מצווה. נשמע בסיסי, נכון? העניין הוא שהמון מקומות שיציעו לערוך בהם חגיגות בת מצווה הם מועדונים כלליים יותר לאירועים שונים ולא בהכרח יוכלו להציע לכם את חווית בת המצווה הטובה ביותר, אלא פשוט חוויה של אירוע כללי.

אם יש אפשרות לבחור מועדון בת מצווה או כזה שמתמחה בעריכת אירועי בת מצווה, זה יכול לעזור מאוד בהכוונת האירוע לכזה שכל בציפיות מהמקום עבורו יהיו מתואמות.

 

לסיכום…

חשוב להסתכל על המון גורמים שונים בעת בחירת מקום לעריכת אירוע בת מצווה. לא כל מקום מתאים לסוג ואופי האירוע, וגם אלה שכן לא תמיד יספקו דברים מעבר לחבילה הבסיסית. צוותי בידור יכולים להרים את האירוע יחד עם אוכל טוב ומוזיקה נהדרת, וכמובן חשוב תמיד לשמור על מיקום נוח, קרוב וכזה שמתאים לרוב המשתתפים.

מועדון בת מצווה

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »