הטוב מ- 2 העולמות: דיג'יי שהוא גם מפעיל

ארגון של אירוע בת מצווה מצריך היכרות מעמיקה עם מפעילים שונים. שכן, כל אחד רוצה שיהיה באירוע שלו את המפעיל הטוב ביותר. זה שיוכל להנחות את האירוע וגם להביא נופך נוסף. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק לגבי דיג'יי שהם גם מפעילים. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות את כל הפרטים שריכזנו בנושא.

 

תכירו תחילה את האנשים שעזרו לנו להכיר את התחום

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בתחום. מדובר באנשים שארגנו לאחרונה אירוע בת מצווה והם הזמינו אליו דיג'יי שהוא לא רק מנגן, אלא גם מפעיל ומנחה את האירוע. ראוי שנציין בפניכם כי הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצה של ארגון אירועים וביקשנו לדעת מי יכול לסייע לנו במענה על התשובות הבאות:

  • מי ארגן לאחרונה אירוע בת מצווה שהיה בו דיג'יי?
  • האם הדיג'יי הנבחר היה גם מפעיל?
  • אם עניתם בחיוב על 2 השאלות הקודמות, תוכלו למסור לנו פרטים נוספים בנושא?

באופן מפתיע, קיבלנו מעל ל – 90 תגובות שגרמו לנו להבין את כל המידע המקיף. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להעלות את המודעות בתחום.

 

הטוב מ – 2 העולמות: דיג'יי שהוא גם מפעיל

אם אתם אנשים שלא אוהבים להיות במרכז, כדאי שתדעו שאתם צריכים להזמין די גיי מפעיל לבת מצווה. שכן, כך, לא תצטרכו להיות במרכז האירוע ולהנחות אותו. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שזה היה השיקול החשוב ביותר מבחינתם אחרי השיקול ה – 1 שהיה בעצם בחירה של מישהו שיביא אנרגיות טובות ומוזיקה לבת המצווה.

 

האם כל דיג'יי הוא גם מפעיל?

ביררנו אם כל דיג'יי מציע שירותי הפעלה לבת מצווה וגילינו שמדובר בעניין שלא קורה עם כל דיג'יי. כך שאתם צריכים לדעת שאם אתם רוצים לקבל את כל החבילה הזו, עליכם לבדוק מראש שאתם פונים אל דיג'יי שיאמר לכם בפה מלא שהוא ישמח להיות מפעיל ושיש לו ניסיון בדבר.

 

איך מגיעים אל דיג'יי שהוא גם מפעיל

חשוב מאוד שתערכו בירור אחר דיג'יי שעונה על הקריטריון החשוב (מישהו שהוא גם מפעיל). שכן, עליכם להיות בטוחים שאתם לא תצטרכו לעמוד על הבמה ולהנחות את האירוע. כדי שזה יקרה, אתם צריכים לפנות אל חברים, מכרים או קרובי משפחה ולברר אתם האם יש להם היכרות עם מישהו כזה. במידה וכן – תבקשו לקבל את הפרטים שלו וצרו עמו קשר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שיש אפשרות ליהנות מ – 2 העולמות. כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתבחרו דיג'יי שיהיה מפעיל איכותי ומומלץ. בהצלחה!

מיקסר

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »