הופעות סטנדאפ בזום: יצאנו לבדוק

אז הקורונה כאן והיא בהחלט שינתה לנו את שגרת החיים, לקח קצת זמן לעולם מסביבנו להתאושש אבל לאט לאט נמצאים פתרונות למגבלות ההתקהלות שההתמודדות עם הקורונה זימנה לנו מאלצת אותנו להיות קשובים אליהם. מטבע הדברים, אחד הענפים שנפגע קשות מהגבלות אלו היה ענף האירועים והתרבות.

כיום, מחפשים לאט לאט פתרונות להחזיר את המופעים לשגרת קורונה: בין אם בהגבלות על מספר האנשים ובין אם באמצעות העברת תכנים דרך אפליקציית הזום. דוגמא לכך ניתן לראות בסטנדאפיסטים המעבירים מופעי סטנדאפ דרך הזום.

 

למה מופעים בזום?

1. שובר שגרה –

שגרת הקורונה היא מתישה ומשעממת, לרוב יושבים בבית, אין כמעט מקומות לצאת אליהם חוץ ממסעדות ושעות הפנאי הן רבות מאוד.

האפשרות של להביא את הופעות הסטנדאפ עד אליכם לסלון היא לא פחות ממדהימה, מעבר לכך שטכנית זה יאפשר לכם לצפות בחומרים חדשים ובמופעים של אומנים שונים וייחודיים, ההומור ידוע גם כמסייע לשיפור המצב הנפשי, דווקא בתקופה כזאת חשוב שתעודדו את עצמכם לצרוך פעילויות שיצחיקו אתכם ויעשו לכם טוב על הלב ואין ספק שמופע סטנדאפ יסייע לתחושה הטובה שלכם.

2. מופע לערבי חברה או גיבוש –

ערבי הגיבוש ידועים באופן בו הם תורמים להווי ולחיבור בין צוות העובדים, הופעת סטנדאפ דרך הזום תאפשר לכם לקיים ערב גיבוש מצחיק ומהנה עם פעילות לא שגרתית יחד עם שמירה על הכללים. דווקא בזמן הקורונה שהנתק והריחוק החברתי הם כורח המציאות, פעילות כזאת יכולה לתרום להעלאת המורל הכללי של העובדים.

3. ברכות ואיחולים –

במידה ובן אדם קרוב ואהוב אליכם חוגג אירוע, הזום יאפשר לכם באופן אישי להזמין הופעה מוקלטת מראש אותה ניתן להקדיש רק לו.

4. מחיר –

הופעות בזום יהיו זולות יותר מאשר הופעות עם בלייב. מצד האומן נחסך כספי הנסיעה, שכירת המקום בזמנים ספציפיים להופעה ועלויות נוספות. ומצדכם, תקבלו את ההופעה של האומן, בבית מהמחשב שלכם, אמנם לא באולם, אבל עם אותה הנאה מתכני המופע יחד עם ההוזלה במחיר, אין ספק כי הדבר משתלם.

אז איך זה עובד?

היתרון הגדול של אפליקציית זום הוא שהיא מאפשרת להצטרף להופעה בשידור חי, או לחילופין לקבל אליכם קישור להופעה מוקלטת. במידה ואתם לא מכירים את הזום, מומלץ להוריד את האפליקציה לפני ולבדוק שאתם מסתדרים ויודעים איך לתפעל אותה. האפליקציה עצמה היא פשוטה לתפעול.

לאחר שהחלטתם שברצונכם להזמין כרטיס למופע סטנדאפ בזום, חפשו בגוגל אלו סטנדאפיסטים מופיעים כיום באמצעות פלטפורמה זו וודאו שתכני ההופעה שלכם תואמים את שכבת הגיל ואת הצרכים שלכם. למשל, סטאנדפיסט גידי לבנה שההופעה שלו מורכבת ממופע סטנדאפ יחד עם קטעים נוספים כמו מערכונים, קוסמות ועוד מגוון פעילויות שגם דרך הזום יאפשרו לכם ליהנות ממופע משובח.

 

מיקרופון של הופעה

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »