איך ליצור את הווידיאו הטוב ביותר לצעדים הראשונים

הצעדים הראשונים של התינוק שלכם, הם ללא ספק מהרגעים שאנו רוצים לזכור ולהנציח. בעידן הנוכחי, יש באפשרותנו שלל אפשרויות צילום שונות, החל מהטלפון הסלולארי שלנו, מצלמות דיגיטליות, מחשבים וכל דבר אלקטרוני אחר. כיצד תוכלו ליצור את הווידיאו הטוב ביותר, שיסייע לכם לזכור את הרגע הכה מרגש הזה?

התפתחות התינוק

הילד שלכם נולד זה עתה וכבר חלפה לה שנה שלמה שבה הוא למד לזחול, לשבת, לדבר ואפילו להתחיל ללכת. פרק הזמן הקצר הזה במונחים של זמן, סה"כ שנה אחת, מכיל בתוכו דברים נפלאים עבור הילד שלכם. ישנם רגעים שאתם רוצים לנצור ולאפשר לכם להתרפק עליהם למשך כל החיים- המילים הראשונות, החיוכים והשטויות ואיך לא- צעד ראשון. הצעד הראשון שעושה הילד שלכם בעולם, הוא ללא ספק משהו מרגש ביותר. מדובר באחת מהפעולות שמסמנות יותר מכל את גדילת התינוק והפיכתו לגורם עצמאי למדי.

פרק הזמן הממוצע שבו תינוק מבצע צעד ראשון, נע בין 12 חודשים לבין 14 חודשים. עם הגיעם לגיל שנתיים, התינוקות מצליחים ללכת בצורה יציבה וטובה לחלוטין, בדרך ללא שום סיוע של חפץ או אדם. כיצד תוכלו לנצור את הרגעים הכה יפים האלה בצורה טובה ואיכותית? הכנו עבורכם מספר המלצות שיסייעו בתהליך הצילום.

ילד מתחיל ללכת

טיפים לצילום נכון של הווידיאו שלכם

ההחלטה לקחת את המצלמה לידיים ולהתחיל לצלם את הילד שלכם מבצע את הצעדים הראשונים היא לא כזו פשוטה כמו שהיא נשמעת. קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם ליצור את הווידיאו הטוב ביותר, שיזכיר וינציח את הרגעים היפים הללו.

הטיפ הראשון שניתן לכן מתקשר "לרגע הצילום המהיר". לעיתים קשה מאוד לתפוס את השנייה שבה הילד מתחיל ללכת. הפעולה היחידה שאתם יכולים לעשות על מנת להגדיל את סיכוי הצילום שלכם היא לעודד את הצעד. המטרה שלנו היא לעודד את הילד להתחיל ללכת, על ידי הרמתו ומתן יד בצעדים הראשונים. סייעו לתינוק שלכם בצעדיו הראשונים וברגעים אלו תוכלו לקבל סרטון איכותי. הקפידו להתרכז אך ורק בליווי התינוק במהלך צעדיו הראשונים, ותנו לאדם לאחר לבצע את תהליך הצילום הזה. זכרו כי הילד עושה את צעדיו הראשונים, ולכן חשוב וכדאי שתקפידו עליו בכל עת.

טיפ נוסף שיסייע לכם לצלם את הווידיאו הטוב ביותר הוא זווית הצילום. הקפידו לצלם את האירוע מכמה זוויות שונות. תוכלו לשנות את זווית הצילום בכל פעם שאתם מצלמים את הילד עושה את צעדיו הראשונים. כך תוכלו ליהנות מזיכרון יפה ואמיתי יותר.

טיפ אחרון הוא נעלי צעד ראשון לילד. המטרה שלכם היא לסייע לילד כמה שניתן. נעלי צעד ראשון, יסייעו לילד ויתנו לו את היציבות והביטחון שהוא זקוק להם על מנת להתחיל ללכת. כך תוכלו ליהנות מסרטון "איכותי יותר".

אולי יעניין אותך גם

5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »