ההבדל בין אוכל לכלבים רויאל קנין ואוכל לחתולים רויאל קנין

בעלי חיים מלווים את בני האדם משלבים מוקדמים מאוד בהיסטוריה האנושית. הם התפתחו זה לצד זה, ובעלי חיים שונים אף עברו התאמה ושינויים גנטיים כתוצאה מכך שהם היו צמודים לבני האדם. אין ספק ששני בעלי החיים שמלווים את האדם הכי הרבה זמן הם הכלב והחתול.

שני אלו בויתו על ידי האדם והפכו מייד לשניים מחבריו הטובים. אין צורך להאריך במילים, כולנו מכירים את הקשרים המיוחדים שנוצרו בין כלבים או חתולים לבין בני האדם. גם כיום, כאשר רובנו לא יוצאים לצוד את המזון שלנו, לא מעט מאיתנו מגדלים חיות מחמד כמו כלבים, חתולים, או כלבים וחתולים.

 

אוכל לבעלי חיים

אם בעבר בעלי החיים פשוט אכלו את השאריות של בני האדם או את מה שהם הצליחו לצוד ולתפוס בעצמם, המצב היום שונה לגמרי. כיום תוכלו למצוא שלל סוגים של מזון ייעודי לבעלי חיים כאשר כמובן לכל אחד מהם יש מזון משלו.

גם בתוך המזון שנועד למין מסוים כמו כלבים או חתולים תוכלו למצוא מבחר עצום של מזון. המגוון כולל מזון המבוסס על חומרי גלם שונים, מתאים לגילאים שונים ולגדלים שונים. הכנו כאן עבורכם סקירה קצרה של מזון לכלבים וחתולים.

אוכל לבעלי חיים

אוכל לכלבים

חברת רויאל קנין (Royal Canin) היא אחת החברות המובילות ביותר בשוק. תוכלו למצוא מגוון עצום של אוכל לכלבים רויאל קנין. תוכלו למצוא למשל מזון יבש לכלבים קטנים בוגרים. מזון זה עשוי מגרגירים קטנים המתאימים במיוחד ללסתות הקטנות שלהם, ומכיל רמות אופטימליות של חומצות שומן המסייעות לבריאות הפרווה והעור.

תוכלו גם למצוא מזון לגורי כלבים גדולים הצפויים להגיע למשקל של 25 ק"ג ומעלה. מזון זה נועד במיוחד לסייע לגדילה בריאה של המפרקים והעצמות, מכיל חלבונים, וקל לעיכול.

אוכל לכלבים

אוכל לחתולים

מזון של רויאל קנין לחתולים הוא גם עולם שלם בפני עצמו. כך, תוכלו למצוא מזון לחתולים מגזעים שונים כמו חתול ספינקס, חתול בריטי, חתול פרסי, מזון לחתולים ביתיים שנועד למנוע מהם להשמין ולהניע כדורי שיער דרך מערכת העיכול, מזון המיועד לחתולים בוגרים לאחר עיקור או סירוס המסייע לשמירה על תפקוד הלב, ועוד מגוון רחב מאוד.

כל אלו כמובן מגיעים בשלל גדלים לפי הנוחות שלכם. בנוסף, כל סוגי המזון מיוצרים אך ורק מחומרי הגלם האיכותיים ביותר תוך מחשבה על בריאות בעלי החיים בכל התחומים: החל מבריאות העור והפרווה, דרך מערכת העיכול ואחוזי השומן, חלבונים ומינרלים גרושים, ועד לבריאות הלב.

 

סיכום

חברת רויאל קנין היא ללא שום ספק אחת מיצרניות המזון לחיות מחמד המובילות בעולם. אם אתם מגדלים כלב או חתול מכל סוג שהוא, כנראה שהם יקרים וקרובים לליבכם. ברור לנו שאתם רוצים אך ורק את הטוב ביותר עבורם, ובתחום המזון – זה רויאל קנין!

ההבדל בין אוכל לכלבים רויאל קנין ואוכל לחתולים רויאל קנין

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »