הדפסה של תמונה על קנבס – מה האופציות השונות

תחום הצילום עבר תמורות מדהימות בעשור האחרון לרבות המעבר מפילם לדיגיטל. המעבר הזה לדיגיטל פתח אופציות חדשות בכל הקשור להדפסת התמונה. עידן התמונה המלבנית בגודל 10 על 15 סנטימטרים הסתיים מזמן וכיום אנשים מחפשים חומרים מיוחדים להדפיס עליהם את התמונות האהובות שצילמו. אחת האופציות היפות ביותר היא הדפסה על בד קנבס שבדרך כלל מגיע בגדלים של תמונות קיר. בד הקנבס מוסיף עוצמה לכל תמונה, הוא מבליט את הצבעוניות ומייצר תחושה של ציור אמנותי. מהן אם כך אופציות ההדפסה על בד הקנבס.

 

הדפסה מהירה

אחד היתרונות של הדפסות על קנבס הוא מהירות ההדפסה. כל תהליך העבודה יכול להתבצע באון ליין כלומר, הלקוח בוחר תמונה שהוא אוהב, שולח אותה במייל וברזולוציה גבוהה לחברה שמבצעת את ההדפסה והתוצר מוכן מקסימום לאחר שלוש שעות מרגע הגעת המייל למדפיס. הדבר נכון גם במידה ומדובר בהדפסת תמונה בגודל של תמונת קיר 80 על 100 סנטימטרים.

 

בד אמין וותיק

בד הקנבס קיים אלפי שנים ומקובל להסכים שהוא נכנס לעולם האמנותי במהלך המאה ה- 14. הקנבס שימש ציירים גדולים שציירו עליו את ציוריהם. אבל, בד הקנבס בשל היותו בד חזק במיוחד וכזה שנארג בצורה גסה שימש לפני אלפי שנים גם ליצירת חבלים, מפרשי סירות ואהלים.

 

סוגים של בד קנבס

שני סוגים מוכרים ישנם של בד קנבס האחד, בד קנבס מתוח והשני, בד קנבס עטוף. בד הקנבס המתוח מיועד בעיקר לציורים בצבעים אקריליים, צבעי שמן וצבעי מים אך ניתן גם עליו להדפיס תמונות. הבד העטוף הנו בד קנבס המאפשר הדפסות מסוגים שונים מה שנקרא הדפס מופשט באיכות הטובה ביותר. גם על קנבס עטוף ניתן לצייר אך בצבעים אחרים מאלה שהוזכרו.

 

היתרונות של בד הקנבס

  • עמידות גבוהה – הדפסות באמצעים מודרניים נשמרות לאורך שנים רבות בזכות ההרכב הסיבי של. בד הקנבס.
  • האפקט החם  – הדפסות על בד קנבס נותנות תחושת חמימות ויוצרות מראה מופשט שמחמיא לתמונה
  • מחיר – יחסית לתמורה האמנותית בד הקנבס זול ומתגמל.
  • איכות הסביבה – בד הקנבס מאפשר הדפסה בחומרים ירוקים ומתכלים.
  • הטמעת העריכה – בד הקנבס מטמיע באופן טבעי את העבודות הטכניות שבוצעו בתמונה לפני הדפסתה.

 

לתת לעצמנו מתנה

העידן הדיגיטלי הביא את הטלפון החכם לעולם והוא הפך את כולנו לצלמים שמתעדים לא רק את הסביבה אלא, מתעדים גם את עצמנו באמצעות הסלפי. בעידן הצילום הקודם שהתבסס על הפילם צילמנו ולאחר מכן פתחנו, צילמנו ופתחנו ואז, היינו לוקחים את התמונות ובמקרה הטוב מכניסים לאלבום, במקרה הפחות טוב, לוקחים את התמונות ומכניסים אותן לזמן ממושך לאחת מהמגירות בבית.

העידן הדיגיטלי הפך את הצילומים שלנו למתנה אמתית שאנו יכולים לתת לעצמנו באמצעות בחירת תמונה שאנחנו במיוחד אוהבים והדפסתה על גבי בד קנבס איכותי. גודל הקנבס כגודלו של ציור וניתן לתלותו כמו כל יצירת אמנות על אחד מקירות ביתנו. לא עוד רק תמונות באלבומים ומגירות נסתרות אלא לפחות תמונה אחת שנוכל לראות יום אחרי יום וליהנות.

ציור על קנבס

אולי יעניין אותך גם

5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »