האם קייטרינג לאירועים צריך שירותי צילום באירוע

קייטרינג לאירועים הוא אחד הדברים הכי חשובים שאתם יכולים לסגור לאירוע שלכם.

בין אם אתם מתכננים חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, חתונת זהב, יום הולדת או פשוט מסיבה עם כל החברים – אתם חייבים שנושא האוכל יהיה בולט, מושקע והכי חשוב – טעים! כדי שתוכלו להתרשם ממגוון הקייטרינגים לאירועים הפועלים בארץ, הם צריכים להחזיק באתרי אינטרנט מרשימים עם תמונות

שימחישו בצורה ויזואלית את מה שעומד לקרות באירוע, ולכן צילום איכותי הוא קריטי לעניין.

היום יצאנו לבדוק האם קייטרינג לאירועים צריך שירותי צילום באירוע, וחזרנו עם כמה תשובות מעניינות בנושא.

 

קייטרינג לאירועים בלי תמונות – כאילו לא קיים

היום אין שום ספק שבלי המצלמה ובלי תיעודים ויזואלים – אנחנו לא נוכל להעביר את החוויה שאנחנו רוצים להעביר בצורה מדויקת. בין אם מדובר על קייטרינג לאירועים או על כל עסק אחר שמכבד את עצמו, הוא חייב שילווה אותו גם צלם שיוכל לתעד את העשייה – החל משלב הכנת האוכל, דרך שלב הצלייה והבישול, ועד שלב הצילחות וההגשה.

בלי כל אלו, הקייטרינג לא יוכל לעשות לעצמו שיווק כמו שצריך, ובהתאם לא יגיע ללקוחות שעשויים להתעניין בו.

 

שירותי צילום באירוע – איך בוחרים אותם?

על מנת שחברות קייטרינג לאירועים יוכלו להנות מתמונות מרהיבות שאכן ממחישות את הפעילות שלהן, הן צריכות לבחור בצורה מדויקת את החברה שתעניק להן שירותי צילום באירוע. כדי לבחור כמו שצריך, הנה כמה טיפים שחשוב להקפיד עליהם בדרך לבחירה המושלמת:

  1. תיק עבודות – רגע לפני שתזמינו שירותי צילום באירוע עבור קייטרינג לאירועים, כדאי לראות את תיק העבודות של הצלמים ולבחון את העבודות הקודמות שלהם. אם תיק העבודות שלהם ימצא חן בעניכם – תוכלו לקבל כיוון לתמונות שאותן אתם עומדים לקבל גם בעצמכם.
  2. שירות – שירותי צילום באירוע חייבים להיות מקצועיים מאוד, לעשות שימוש במצלמות מקצועיות, ובהתאם להיות מסוגלים להפיק חומרים איכותיים שישמשו אתכם לאורך זמן.
  3. הצעת מחיר – עולם הצילום יכול להביא איתו כל מיני מחירים שונים, ולכן חשוב להקפיד על קבלת הצעת מחיר שתהלום הן את התקציב שלכם והן את היקף העבודה שאותו אתם מבקשים.

 

צילומי אורחים – גם הם יכולים לסייע

עוד דבר חשוב עבור קייטרינג לאירועים הוא לקבל גם תמונות של האורחים, במידה והם מוכנים לזה כמובן. צילום של האורחים נהנים מהאוכל שמוגש להם, ותיעוד הרגעים שבהם הם עומדים ובוחנים את המנות המוגשות להם, הוא צילום שיכול להיות נהדר לשיווק והפרסום של חברת הקייטרינג.

ככל שניתן יהיה לגוון בתמונות ולהעשיר את גלריית התמונות המוצגת בפני לקוחות פוטנציאלים, כך ניתן יהיה לקבל תמונה מרשימה יותר כלפי השירות שאותו הם עומדים לקבל בפועל.

 

אל תוותרו על זה שירותי צילום באירוע עבור קייטרינג לאירועים

לסיכום, מדובר כאן על מתכון בטוח בדרך להצלחה שלכם, ואם אתם מפעילים חברת קייטרינג לאירועים – אל תדלגו על השלב הזה בשום אופן. בהצלחה!

עמדת אוכל

 

 

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »